Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Och han får ju tolerera din "salmonella" :hihi

:6surkart

Detta är hoppauppoklappamigirövensjälvklart o faktiskt enligt min mening ett större problem för min tänkta framtidspreliminärfiktivpartner än mig :)

Tro mig, det är inte så självklart för alla. Jag var med om en dåre som blev sotis på min bästa tjejkompis för att hon o jag åkte o handla tillsammans. Han befann sig inte i Sverige utan i sitt hemland och skällde ut mig över telefon. Jag kunde till slut inte använda uttrycket jag och Erica var och tränade/handlade eller dylikt utan fick hela tiden tänka mig för och säga JAG var och handlade/tränade osv. Dumpade ganska fort kan meddelas.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag tror många gånger problemet i en relation är folks förutfattade meningar om hur den relationen kommer att bli.

Om man fantiserat om hur allt som görs ska vara i par och det sedan visar sig att partnern fortsätter ha egna intressen :näsblod rasar hela fantasislottet.
Om man inte är sig själv under den första tiden (gör sig till för att bli omtyckt) rasar nästa fantasislott efter en tid in i förhållandet.
Det som var SÅ intressant och spännande i början är oftast det som stör efter ett tag.

Ett exempel som tyvärr är rätt vanligt är väl tjejen som tycker det är sjukt fräckt med en kille på MC. Tills de varit tillsammans ett tag. Då är det dags för herrn att bara ägna sig åt damen och sälja sin MC.

Omvänt killen som älskar att han hittat en tjej som verkligen bryr sig om sitt utseende. Tills han inser att hon gör det även när de inte ska umgås och det tar två timmar att få ordning på det där utseendet.

Ett inlägg fyllt av fördomar, men jag försöker mest vara tydlig :brynad

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
"Majoriteten av mina uttalanden på detta forum kan antas vara ur ett personligt perspektiv."

ok...

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
"Majoriteten av mina uttalanden på detta forum kan antas vara ur ett personligt perspektiv."

ok...

:rofl Jag har väl tidigare umgåtts med för många som passar in i det mönstret då.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Är det verkligen bara jag som ser att detta är minioner utklädda till siffror, redo att ta över världsherraväldet 2014:!?! :gnissla

google.png

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Det är väldigt viktigt! Jag har märkt att det är sjukt svårt att bestämma över en person om den samtidigt försöker bestämma över mig, det funkar helt enkelt inte.

Min poäng är att i en relation så skall det inte finnas bestämmande, o än mindre ens tendenser att ändra partnern.

Så här gör jag o min gubbe, men det passar ju inte alla har jag förstått... :brinnerup

tugawar.jpg

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Jag hoppas att det framgick att mitt uttalande inte var seriöst.

Jag har inget behov av att bestämma över andra människor, det har jag hästar och hundar till. ;)

Jag tyckte det var festlig formulerat. Nej, det är inte roligt att bestämma över sin respektive, då tappar man ju bara respekten för vederbörande. Man vill ju ha lite mothugg... *drar i repet* grrrrr.... :hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag tror många gånger problemet i en relation är folks förutfattade meningar om hur den relationen kommer att bli.

Om man fantiserat om hur allt som görs ska vara i par och det sedan visar sig att partnern fortsätter ha egna intressen :näsblod rasar hela fantasislottet.
Om man inte är sig själv under den första tiden (gör sig till för att bli omtyckt) rasar nästa fantasislott efter en tid in i förhållandet.
Det som var SÅ intressant och spännande i början är oftast det som stör efter ett tag.

Ett exempel som tyvärr är rätt vanligt är väl tjejen som tycker det är sjukt fräckt med en kille på MC. Tills de varit tillsammans ett tag. Då är det dags för herrn att bara ägna sig åt damen och sälja sin MC.

Omvänt killen som älskar att han hittat en tjej som verkligen bryr sig om sitt utseende. Tills han inser att hon gör det även när de inte ska umgås och det tar två timmar att få ordning på det där utseendet.

Ett inlägg fyllt av fördomar, men jag försöker mest vara tydlig :brynad

Eller killen tycker att det är hur bra som helst att tjejen har egna intressen tills han märker att han inte får tillräckligt med uppmärksamhet själv! Fungerar lika bra åt bägge hållen, därav är det nog bättre att bägge har egna intressen och även intressen man kan utöva tillsammans. Inget fel att lära sig nya saker bara för att man har egna intressen.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Gott nytt år hörni! Fan, det gångna har varit rätt bra ändå! :banana

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Eller killen tycker att det är hur bra som helst att tjejen har egna intressen tills han märker att han inte får tillräckligt med uppmärksamhet själv! Fungerar lika bra åt bägge hållen, därav är det nog bättre att bägge har egna intressen och även intressen man kan utöva tillsammans. Inget fel att lära sig nya saker bara för att man har egna intressen.

Det finns så många bra exempel på dåliga saker :crash

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Haha! Ja jag kan tänka mig vad ni råkar ut för killar...efterblivna,borstar inte tänderna och psykiska problem p.g.a inavel m.m

Tyvärr så är killar som toaletter , antingen fulla av skit eller upptagna - så jag
kan inte hjälpa till:D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Haha! Ja jag kan tänka mig vad ni råkar ut för killar...efterblivna,borstar inte tänderna och psykiska problem p.g.a inavel m.m

Tyvärr så är killar som toaletter , antingen fulla av skit eller upptagna - så jag
kan inte hjälpa till:D
Du får det att låta som nånting dåligt! :7peta

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nu drar jag och representerar singeltråden in i 2014! Och då kan man givetvis inte vara normal..

Gott nytt år clowner, hinkar, strutar och andra!

ImageUploadedByTapatalk1388518850.657153.jpg

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Gott nytt år hörni! Fan, det gångna har varit rätt bra ändå! :banana

Gott nytt år! :cpparty
Själv hoppas jag på en uppsving 2014, känns som det varit ett par sega mellanår efter ett legendariskt 2011. Så är dags för ett bra år nu!

Ja, 2013 var bäst hittills. :banana:banana

2014 ska bli ännu bättre. :yoparty

Eller så blir man skjuten i morgon.
shrug2.gif

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Gott nytt år! :cpparty
Själv hoppas jag på en uppsving 2014, känns som det varit ett par sega mellanår efter ett legendariskt 2011. Så är dags för ett bra år nu!

Eller så blir man skjuten i morgon.
shrug2.gif

Åh gud så skönt om man skulle få sig ett skjut de första 4 minutrarna på 2014.

Men det lär ju inte hända.

Gott nytt år på er era fulingar! :fyllisar

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...