Singeltråden

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Näe, inte när man sitter hemma framför sh & ugglar lär det inte hända. :näsblod

Hehe :), mått dåligt när jag kom hem från jobbet. Typ bakis huvudvärk och lite snurr i huvudet av nån anledning.
Det mesta är över så inväntar dygnsbytet för att åka upp till "stan" för att kolla på lite fyrverkerier. Sen är det upp å jobba imorgon igen... :huvet

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hehe :), mått dåligt när jag kom hem från jobbet. Typ bakis huvudvärk och lite snurr i huvudet av nån anledning.
Det mesta är över så inväntar dygnsbytet för att åka upp till "stan" för att kolla på lite fyrverkerier. Sen är det upp å jobba imorgon igen... :huvet

Jonä, torskade ur det här året jag, sliten sen julveckan ännu. :p
Har de polare jag ids umgås med ett dera på jobb eller ute i skogen och firar med respektive släkter (vilket jag ivrigt tackade nej till), så känns bäst att glo på intressanta dokumentärer på youtube med en lonken & en påse ostbågar och bara njuta av att vara ledig ikväll.
:banana

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Tjita1

Guest
Bra start på 2014... Åkte bil till akuten på tolvslaget, och nu är jag inlagd.. Hoppas på att få åka hem idag dock, men det har vi inte sett än...

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
God morgon 2014 och alla i tråden:)

Nä nu ska jag sticka till garaget och få lite gjort

God Morgon!

Gör lite nytta :hihi

God morgon! Jag gör inte mkt nytta idag, inte bakis alls, men fortfarande rätt snörvlig vilket tar på krafterna. Ska bara softa idag. :)

Bra start på 2014... Åkte bil till akuten på tolvslaget, och nu är jag inlagd.. Hoppas på att få åka hem idag dock, men det har vi inte sett än...
Nämen va har du råkat ut för då? :(

Tjita1

Guest
Jaaaeh, ont som fan i magen igårkväll, troligen någon form av förstoppning eller hinder i tarmen, släppte sen så jag åkte hem tidigare i eftermiddag. Otäckt dock. Inte första gången heller..

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...