Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ja, det får du göra, för jag kan inte se den verkar det som. Åtminstone inte på äppelplattan, som nån sa skulle vara SÅÅÅ FANTASTISK!!

Laddade upp den precis , kanske tar ett tag innan den funkar på mobila enheter.. eller så kollar du på en dator sen bara,, den får ligga kvar.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Nu väntar alla iaf spänt på att bajsy,, jag menar poopy,, jag menar PippiT,, ska komma in och quota minst 5 inlägg, samt säga åt mig att stänga igen brödluckan :D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Hon väntar nog på degen ska jäsa, men sen blir det andra bullar:D

Ja, men hon är på andra sidan jorden, så då vågar man retas.. och sen i vår så är det bara att stå redo med en kanelbulle på rosen så glömmer hon allt direkt :hihi

Ett filmtips helt appropå är förresten The Wolf of Wall Street.. finns att "låna" på internet i okej kvalitet nu..

Först tänkte jag, vad är det för överdrivet trams? Sen när jag insåg att den faktiskt är verklighetsbaserad så satt man som limmad.. helt sjukt, men riktigt bra.. :dummer

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ja, men hon är på andra sidan jorden, så då vågar man retas.. och sen i vår så är det bara att stå redo med en kanelbulle på rosen så glömmer hon allt direkt :hihi

Ett filmtips helt appropå är förresten The Wolf of Wall Street.. finns att "låna" på internet i okej kvalitet nu..

Först tänkte jag, vad är det för överdrivet trams? Sen när jag insåg att den faktiskt är verklighetsbaserad så satt man som limmad.. helt sjukt, men riktigt bra.. :dummer

Jag tycker det vore intressant att se vad som skulle hända om du faktiskt bjöd henne på en bulle en dag. Det känns lite som en sån där helvetet fryser till is-grej...

Den filmen vill jag se! Verkar bra ju.

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja

Tack för filmtipset:)

Nä nu måste jag sova

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu väntar alla iaf spänt på att bajsy,, jag menar poopy,, jag menar PippiT,, ska komma in och quota minst 5 inlägg, samt säga åt mig att stänga igen brödluckan :D

Stäng igen bröluckan! :4skrika

Jag tycker det vore intressant att se vad som skulle hända om du faktiskt bjöd henne på en bulle en dag. Det känns lite som en sån där helvetet fryser till is-grej...

Den filmen vill jag se! Verkar bra ju.

Jag skulle stoppa upp den där solen inte skiner...på honom! :D

Ni borde se Star Wars.

Tänkte köpa en Star Wars matlåda till dig idag men jag stod emot. :p

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...