Gjorde den nyss för att roa Strutycat lite, men hon är rädd för allt, så får roa mig själv med den istället
Ja, det får du göra, för jag kan inte se den verkar det som. Åtminstone inte på äppelplattan, som nån sa skulle vara SÅÅÅ FANTASTISK!!
Gjorde den nyss för att roa Strutycat lite, men hon är rädd för allt, så får roa mig själv med den istället
Här är surfin-bird rullen!
Jaja struty, ingen som tvingar dig såklart.
http://www.youtube.com/watch?v=xo8RTKNH8qw
Ja, det får du göra, för jag kan inte se den verkar det som. Åtminstone inte på äppelplattan, som nån sa skulle vara SÅÅÅ FANTASTISK!!
Laddade upp den precis , kanske tar ett tag innan den funkar på mobila enheter.. eller så kollar du på en dator sen bara,, den får ligga kvar.
Funkade nu. Charmig, hörru.
Hahaha just ja, kan vara det bästa du gjort.
Näst bästa.. Alleyklosstris är nog det bästa.. men ja, ibland är jag ett kreativt geni
Apple har väl fört statistik på hur många hästfilmer du tittat på, och tyckt att nu är det nog
Sant! Fast det uppfann du i sömnen, så jag vet inte om det räknas? Å andra sidan är det väl ganska höga odds på att sånt du skapar sker i sömnen så det kanske det gör ändå...
Nu väntar alla iaf spänt på att bajsy,, jag menar poopy,, jag menar PippiT,, ska komma in och quota minst 5 inlägg, samt säga åt mig att stänga igen brödluckan
Hon väntar nog på degen ska jäsa, men sen blir det andra bullar
Ja, men hon är på andra sidan jorden, så då vågar man retas.. och sen i vår så är det bara att stå redo med en kanelbulle på rosen så glömmer hon allt direkt
Ett filmtips helt appropå är förresten The Wolf of Wall Street.. finns att "låna" på internet i okej kvalitet nu..
Först tänkte jag, vad är det för överdrivet trams? Sen när jag insåg att den faktiskt är verklighetsbaserad så satt man som limmad.. helt sjukt, men riktigt bra..
Ja, men hon är på andra sidan jorden, så då vågar man retas.. och sen i vår så är det bara att stå redo med en kanelbulle på rosen så glömmer hon allt direkt
Ett filmtips helt appropå är förresten The Wolf of Wall Street.. finns att "låna" på internet i okej kvalitet nu..
Först tänkte jag, vad är det för överdrivet trams? Sen när jag insåg att den faktiskt är verklighetsbaserad så satt man som limmad.. helt sjukt, men riktigt bra..
Ni borde se Star Wars.
Det verkar vara en allmän uppfattning, men det har inte blivit av än.
Nu väntar alla iaf spänt på att bajsy,, jag menar poopy,, jag menar PippiT,, ska komma in och quota minst 5 inlägg, samt säga åt mig att stänga igen brödluckan
Jag tycker det vore intressant att se vad som skulle hända om du faktiskt bjöd henne på en bulle en dag. Det känns lite som en sån där helvetet fryser till is-grej...
Den filmen vill jag se! Verkar bra ju.
Ni borde se Star Wars.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari