Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Nu har jag läst och har fortfarande inte koll på om personen på riktigt spottat på dig eller "spottar på dina åsikter".

Om personen faktiskt har spottat på dig är det nog dags att byta sällskap oavsett gemensam ekonomi och gemensamt ansvar. Om personen faktiskt har spottat på dig tvivlar jag på att detta är första händelsen i denna riktning.

Föreställ dig att din bästa vän kommer till dig och berättar att de saker som hänt dig hitintills även hänt henne. Vad hade du gett din bästa vän för råd?

Om det blir komplikationer i uppbrottet kommer det alltid att finnas människor som stöttar och hjälper dig.
När man öppnar munnen och berättar kommer det att försvinna folk, men det kommer också vara de som träder fram som du aldrig hade väntat dig.

Återta rätten till ditt liv för just nu är det någon annan som lagt beslag på den.

Jag var som ni märkte så förbannad och förvånad igår... gillar egentligen inte att ventilera sånt här på nätet men jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Det vet jag fortfarande inte men nu har jag lugnat ner mig och måste fundera på hur jag ska hantera det hela. Det känns helt bisarrt hela grejen bara.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag var som ni märkte så förbannad och förvånad igår... gillar egentligen inte att ventilera sånt här på nätet men jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Det vet jag fortfarande inte men nu har jag lugnat ner mig och måste fundera på hur jag ska hantera det hela. Det känns helt bisarrt hela grejen bara.

:krama
Du kan ventilera dig här om du känner för det. Det gör jag också, sist gjorde jag ju det för jag var extremt stressad över händelsen som gjort att Lammet fått flytta in hos mig och det hela var kaotiskt ett tag. Du behöver, liksom jag, inte säga allt men iallafall få några stödjande ord så att en orkar.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Ja. :(

Bra råd har du ju redan fått, men vill skicka en kram och hoppas att det löser sig och du kommer fram till något vettigt. :krama

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
:krama
Du kan ventilera dig här om du känner för det. Det gör jag också, sist gjorde jag ju det för jag var extremt stressad över händelsen som gjort att Lammet fått flytta in hos mig och det hela var kaotiskt ett tag. Du behöver, liksom jag, inte säga allt men iallafall få några stödjande ord så att en orkar.

Bra råd har du ju redan fått, men vill skicka en kram och hoppas att det löser sig och du kommer fram till något vettigt. :krama

Tack! :krama

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ja, som Semper Idem (varför tänker jag jämt på vällingen Semper när jag ser hans namn? :va) och Anna säger:

En har ett ansvar över sitt liv. En ska aldrig förlora sin rätt till sitt eget liv. En annan ska aldrig styra ens liv utan en är alltid fri att leva sitt liv precis som en vill.

Höhö, jag tänker oxå på vällingen. Fniss

Skitsnack, jag har ett namn som gett upphov till liknande ordvitsar. Lite småjobbigt initialt men vad ska man göra i de fall det är kvalitativ humor, om än i underbälteskategorin? Man får gilla och ha råd med att en del putslustighet debiteras det egna kontot.

Mitt namn ger upphov till väldigt roliga ordvitsar in real life. :crash

Fan vad ni är uppe tidigt allihopa.. Det är ju helg! :4skrika

Du ligger ju ändå bara och fappar. :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Funderar att kissa där jag sitter, orkar nog inte gå på toa. Lite flick-kiss har väl ingen dött av. :p

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa