Tjerringen
Har klampat in igen
Nu har jag läst och har fortfarande inte koll på om personen på riktigt spottat på dig eller "spottar på dina åsikter".
Om personen faktiskt har spottat på dig är det nog dags att byta sällskap oavsett gemensam ekonomi och gemensamt ansvar. Om personen faktiskt har spottat på dig tvivlar jag på att detta är första händelsen i denna riktning.
Föreställ dig att din bästa vän kommer till dig och berättar att de saker som hänt dig hitintills även hänt henne. Vad hade du gett din bästa vän för råd?
Om det blir komplikationer i uppbrottet kommer det alltid att finnas människor som stöttar och hjälper dig.
När man öppnar munnen och berättar kommer det att försvinna folk, men det kommer också vara de som träder fram som du aldrig hade väntat dig.
Återta rätten till ditt liv för just nu är det någon annan som lagt beslag på den.
Jag var som ni märkte så förbannad och förvånad igår... gillar egentligen inte att ventilera sånt här på nätet men jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Det vet jag fortfarande inte men nu har jag lugnat ner mig och måste fundera på hur jag ska hantera det hela. Det känns helt bisarrt hela grejen bara.