Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Det värsta är att jag är bajsnödig nu….:gnissla

Haha, nu kom jag o tänka på en anekdot. Min kompis bror kom o frågade sina föräldrar om han kunde få låna en tillbringare när han var typ 4-5 år. Javisst, det fick han. Sen kom han o fyllde på den några ggr tills föräldrarna undrade vad han skulle med vattnet till. Jo, han lekte toalett med sina kompisar. Jaha, undrade föräldrarna var då...? I soffan. Jo tjena. De hade lyft på en av sittkuddarna och suttit där och... ja... och vattnet skulle ju vara till för att spola... :rodnar

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Haha, nu kom jag o tänka på en anekdot. Min kompis bror kom o frågade sina föräldrar om han kunde få låna en tillbringare när han var typ 4-5 år. Javisst, det fick han. Sen kom han o fyllde på den några ggr tills föräldrarna undrade vad han skulle med vattnet till. Jo, han lekte toalett med sina kompisar. Jaha, undrade föräldrarna var då...? I soffan. Jo tjena. De hade lyft på en av sittkuddarna och suttit där och... ja... och vattnet skulle ju vara till för att spola... :rodnar

Din kompis bror....jo tjena. ;) Det va duuuuuuu. :banana

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Undrar om Blöjan blir glad över att du ger BajsyT en massa ideér såhär på Söndagskvällen.. :D

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Jag var som ni märkte så förbannad och förvånad igår... gillar egentligen inte att ventilera sånt här på nätet men jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Det vet jag fortfarande inte men nu har jag lugnat ner mig och måste fundera på hur jag ska hantera det hela. Det känns helt bisarrt hela grejen bara.

Du får pallra dig hit så ska jag bjuda på nått stärkande så löser vi det på nått vis!:fyllisar

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa