Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
OOOOOHHHHHHH![]()
Någon som vill ge mig baskunskape? Jag måste ju ha testat på att köra hoj för att bli behörig till stipendiet.
.
En tonåring borde väl ändå förstå bättre?Och en tonåring i hormonsvall! Som jag tänkte först.
Vi misstänkte det
Du är eKlig!![]()
Funderar på om jag ska döpa om min hoj till Precious förresten.. Hodor känns inte så passande på en blå hoj..![]()
Jag ska aldrig mer tala om något för dig.![]()
Har du aldrig kört moped eller nåt heller? Kan man bara hitta en bra asfalterad plan kan du få prova min.
Jag har haft moppe i några årMen jag kommer gärna ner o testar din nån dag
![]()
Eller så kommer jag upp. Det löser sig.![]()
Ooooh NO I wont![]()
Äh,, men om det blir nåt med din precious så kan du få ta över det namnet från mig.![]()
![]()
Funderar på om jag ska döpa om min hoj till Precious förresten.. Hodor känns inte så passande på en blå hoj..![]()
Jag tycker det är opassande att döpa om något som än gång är döpt.![]()
Funderar att kissa där jag sitter, orkar nog inte gå på toa. Lite flick-kiss har väl ingen dött av.![]()
Jag trodde den hette BLÅ?Funderar på om jag ska döpa om min hoj till Precious förresten.. Hodor känns inte så passande på en blå hoj..![]()
Tur att jag inte var döpt till Kärringen då för annars hade jag ju inte kunnat får heta Tjerringen utan att det varit opassande... eh jag är iofs rätt opassande rätt så ofta så det hade ju varit i linje med det..hmm...Jag tycker det är opassande att döpa om något som än gång är döpt.![]()
Min hoj heter faktiskt ingenting, men kallas för "bishen"..
Men jag kom på "precious" härom dagen bara..![]()
Hur gick det? Varmt o skönt o sen not so eller...?
Jag trodde den hette BLÅ?Men det är bara färgen du brukar referera till alltså...
Tur att jag inte var döpt till Kärringen då för annars hade jag ju inte kunnat får heta Tjerringen utan att det varit opassande... eh jag är iofs rätt opassande rätt så ofta så det hade ju varit i linje med det..hmm...
Nu är jag yogad. Skönt i kroppen och hjärnan har fått vila lite den också. Hoppas man lyckas sova i natt nu.![]()
Det värsta är att jag är bajsnödig nu….![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |