Inte en vardag bara... Orkar ingenting då.. Ska gå och lägga mig nu. Tar på krafterna att gå upp halv tre om nätterna..
Vi kan ta en frulle ihop då. Jag brukar ta frukostrast vid 4 tiden på morgonen om jag har det lugnt
Inte en vardag bara... Orkar ingenting då.. Ska gå och lägga mig nu. Tar på krafterna att gå upp halv tre om nätterna..
Givetvis har jag rätt ålder!
Frågan är om du har det
Verkligen inte. Men förlorar du något på en Annorlunda träff?
Det beror på vad annorlunda betyder
Ah du känner ej till mig . Nej inget konstigt alls. Var bor du?
Ja drygt 23 mil och 2+1 väg en bra bit
Haha, nä, känner inte till dig så väl.. I metropolen Skurup bor jag
Ofan, tyckte inte det tog så länge sist jag körde sträckan, klockan var en bit över 20 i jönköping och jag var i hgb innan 22 iaf, men en knapp timme kanske var lite optimistiskt när man tittar på en karta...
I vilket fall, inte så långt ner till skåne att det är någon slags hinder.
Aha. De är ju en bra bit dit. :=) Bor uppe i norra. Men vad gör de liksom. Är de du på bilden ?
Såå långt är det ju inte
Jepp, det är jag på studentbalen, blir inte snyggare än sådär
Lite imponerande att du inte tycker att 23 mil är nåt avstånd, jag minns gnällandet om nån skulle behöva köra ääääända ut till Eckerö när jag bodde på Kobben..
Ah vikken pudding. Nä alltså de kan väl va 1,5 timme från mig beroende på vilket humör man känner sig på=)
Å andra sidan var det inte mig du pratade med då heller.
(tror jag iaf)
Det borde man ju kunna leva med
Åja, de tror jag. Jag väntar
Aha, så jag ska köra 90 minuter i valfri riktning och hoppas på att jag hamnar i rätt håla?
haha ni pratar om några ynka mil,,va fan jag som bor ända upp i hälsingland då?
Gu va jag hade tyckt de varit roligt =). Kanske inte så kul och slänga soppapengar på kanske. Men jag öppnar ju inte mig för dessa dårarna i denne tråd Vi har alltid pm.
Lite imponerande att du inte tycker att 23 mil är nåt avstånd, jag minns gnällandet om nån skulle behöva köra ääääända ut till Eckerö när jag bodde på Kobben..
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |