tkdrille
Guest
Jag är kille. Jag har inte 80DD liksom.
Jag syfta på fruntimret
Jag är kille. Jag har inte 80DD liksom.
Jag syfta på fruntimret
Var skrev jag att tjejen skulle vara 80+? Skrev ju att hon skulle vara i lämplig ålder.
-30? Cheyer's bäst före datum är 20, MAX
Alltså bär man själv närmar sig 30 så känns 20 åriga töser bara jävligt jobbiga. Vill man bara ligga är de ju där man ska satsa men vill man inte diskutera hur coolt de är att sitta på en bänk på stan och se tuff ut så får man ju söka högre
Ja, speciellt innan dom utvecklat någon form av självständighet och självförtroende...-30? Cheyer's bäst före datum är 20, MAX
Vet inte RIKTIGT hur det gick till...
Meh, dummt att vara kräsen.
Vet jag av erfarenhet.
Vänta tills du PASSERAT 30, då kommer du ändra åsikt igen.
Sagt av killen vars bortamatch i helgen inte bara passerat 30 utan närmar sig 40 SAMT har en kiddo
Vet inte RIKTIGT hur det gick till...
Hade du varit full hade jag förlåtit dig. Men icke. Jag Limma på en som var enormt mycket äldre gift och bodde 110 mil ifrån mig en gång. Mannen satt mittemot sen när vi skulle åka taxi visa de sig att de åkte samma bil. I med jag var skåning fick jag ligga i bagaget
Hade du varit full hade jag förlåtit dig. Men icke. Jag Limma på en som var enormt mycket äldre gift och bodde 110 mil ifrån mig en gång. Mannen satt mittemot sen när vi skulle åka taxi visa de sig att de åkte samma bil. I med jag var skåning fick jag ligga i bagaget
Jag hoppas jag ska på dejt med stora grön ganska snart.
Enormt mycket äldre och åkte taxi? Taxi, en "fin" omskrivning för färdtjänst?
Hon kan väl gå även om det regnar? Även om det kanske inte heller är så värst roligt... Kom ner till Skåne med henne, jag vill åka brumbrum!
åldern låg på 65
WHAAA!? HUR full var du på en skala?!
WHAAA!? HUR full var du på en skala?!
Alldeles lagom full tror jag det sanna svaret är. För världen måste vara en bättre plats när 65+are verkar värda att lägga an på.
Fan jag hann inte ta bort innan du såg .
Men som sagt jag kommer inte ihåg det. .
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |