Singeltråden

tkdrille

Guest
-30? Cheyer's bäst före datum är 20, MAX :tuttar

Alltså bär man själv närmar sig 30 så känns 20 åriga töser bara jävligt jobbiga. Vill man bara ligga är de ju där man ska satsa men vill man inte diskutera hur coolt de är att sitta på en bänk på stan och se tuff ut så får man ju söka högre :)

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Alltså bär man själv närmar sig 30 så känns 20 åriga töser bara jävligt jobbiga. Vill man bara ligga är de ju där man ska satsa men vill man inte diskutera hur coolt de är att sitta på en bänk på stan och se tuff ut så får man ju söka högre :)

Vänta tills du PASSERAT 30, då kommer du ändra åsikt igen. :brynad

Sagt av killen vars bortamatch i helgen inte bara passerat 30 utan närmar sig 40 SAMT har en kiddo :3freak

Vet inte RIKTIGT hur det gick till... :confused:

tkdrille

Guest
Vänta tills du PASSERAT 30, då kommer du ändra åsikt igen. :brynad

Sagt av killen vars bortamatch i helgen inte bara passerat 30 utan närmar sig 40 SAMT har en kiddo :3freak

Vet inte RIKTIGT hur det gick till... :confused:

Hade du varit full hade jag förlåtit dig. Men icke. Jag Limma på en som var enormt mycket äldre gift och bodde 110 mil ifrån mig en gång. Mannen satt mittemot :) sen när vi skulle åka taxi visa de sig att de åkte samma bil. I med jag var skåning fick jag ligga i bagaget :)

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Hade du varit full hade jag förlåtit dig. Men icke. Jag Limma på en som var enormt mycket äldre gift och bodde 110 mil ifrån mig en gång. Mannen satt mittemot :) sen när vi skulle åka taxi visa de sig att de åkte samma bil. I med jag var skåning fick jag ligga i bagaget :)

:rofl

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Enormt mycket äldre och åkte taxi? Taxi, en "fin" omskrivning för färdtjänst? :lol

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Hon kan väl gå även om det regnar? Även om det kanske inte heller är så värst roligt... Kom ner till Skåne med henne, jag vill åka brumbrum! :)

Det är en han! :mad:

Hur tufft och hårt är det med en hon? :rolleyes:

Det beror inte på vädret, det beror på att skiten står på pallbockar fortfarande. Men snart!

Så jedra långt, men om jag får vägarna ner i sommar (vilket inte är omöjligt) så skaru få åka!

tkdrille

Guest
WHAAA!? HUR full var du på en skala?! :3freak

Fan jag hann inte ta bort innan du såg :). Nu ska vi se börja dricka 1100. Ölade saftigt till 16 för att vara vettig på middag sen tog vi fram en plunta på 50 cl. Sen alltså sista jag kommer ihåg jag drack var 0300. :) jag fick de berättat för mig att jag dumpa en yngre . Men som sagt jag kommer inte ihåg det. :).

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...