Men vet du var du gömde dig?? Det vet nämligen ingen annan.
På dansgolvet och i baren såklart! Ni satt väl i soffan och pratade mest hela kvällen?
Men vet du var du gömde dig?? Det vet nämligen ingen annan.
Jag såg dig nån gång med tungan inne i en kvinna. Fan då var du ju tyst
Swich... har du kollat så inte nyckeln är kvar i hojen?
Bra idé, det har man ju lyckats med både en och två gånger...
Så JÄVLA förbannad! Min hojnyckel är spårlöst försvunnen, och jag har bara en... Minns exakt vart jag lade den, nämligen på samma plats som alltid, och nu är den borta, bara sådär. Någon jävel måste ju ha tagit den, antingen med vilje eller av misstag! Sjukt förbannad, nu missar jag ju min dejt ikväll, det enda roliga på hela veckan!
Eftersom det är sida 266 så lär det ju iallafall finnas lite singlar i sverige ;-)
Eftersom det är sida 266 så lär det ju iallafall finnas lite singlar i sverige ;-)
Mycket prat om fest... När är nästa och är jag bjuden?
Jaha på lördag blir det party igen då.
Få höra nu dom bästa raggningstipsen inför helgen!
Kan tillägga att jag fyller år på söndag så efter midnatt kanske man kan slå mynt av det iallafall
Raggningsreplik: "Ska du med hem, eller tycker du jag e äcklig?"
Bättre är väl: "Ska du med hem, eller är du taskig och dum?" De flesta vill varken vara taskiga eller ses som dumma, så då följer de ju med. Kanske.
Swish då undrar jag ju såklart vart du dräller omkring med din enda hojnyckel om vem som helst kan komma och norpa den?
Själv är jag imponerad att både väskor och kläder fick vara kvar trots att vi lämnade dom både länge och väldigt öppet på hojarna under semestern.
Sydeuropeer måste vara ärligare. Eller så är det ingen som vill ha heltäckande svarta mc ställ därnere så varför ta ett
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |