Singeltråden

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Så, då var sista festkvällen (om ingen tutlurar mig ut i kväll :gnissla) avklarad på kryckorna. :tummenupp "Gipstricket" fungerar inte alls, så det är inte lönt ni provar det. :(

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fasen då, inatt har det träffats många villiga :tuttar, synd bara att man släpat på en dragen kompis som bara kört bort dom för mig. :hihi

Inte lätt, singellivet, när man har ett höljutt fyllo i hasorna.

Men i morgon får jag väll vara högljutt fyllo själv, och ta igen det lite! :tummenupp

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
I den här tråden blir det inte många barn gjorda nuförtiden (det kanske det aldrig har blivit i och för sig). Sitter alla Sporthojs singlar och dreglar över Ronja333s jag är ny tråd?

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02
I den här tråden blir det inte många barn gjorda nuförtiden (det kanske det aldrig har blivit i och för sig). Sitter alla Sporthojs singlar och dreglar över Ronja333s jag är ny tråd?

Huh? Finns det "jag är ny trådar" oxå? måste ha missat dem.
Du verkar ju ha koll på den biten, så det där med dreglandet får du så för

Hmmm nån som har nått bra tipps mot solbränna i ansiktet (annat än AfterSun kärm? )
Fotade en del igår på SMC's Knix kurs på Tuvängen och soligt var det ....

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Huh? Finns det "jag är ny trådar" oxå? måste ha missat dem.
Du verkar ju ha koll på den biten, så det där med dreglandet får du så för

Hmmm nån som har nått bra tipps mot solbränna i ansiktet (annat än AfterSun kärm? )
Fotade en del igår på SMC's Knix kurs på Tuvängen och soligt var det ....

Man kan ju prova att hålla kameran framför ansiktet. :crash

Aloe Vera funkar, men det skall på när man är klar i solen... själv har jag rätt bra pigment så jag brukar bara använda lite vanlig hudkräm så jag inte flagar då huden blir torr.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka

Aloe Vera funkar, men det skall på när man är klar i solen... själv har jag rätt bra pigment så jag brukar bara använda lite vanlig hudkräm så jag inte flagar då huden blir torr.

Jag har lyckats rädda skallen med olivolja från köksutrustninen när jag var o vandra när ja inte hade nått annat.

Haha varit så jävla dåligt väder nu så man blir ju solbränd av lampan i kylskåpet när man öppnar dörren

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02

Aaaaah! Det är därför det blir så suddiga bilder. Jag som trode det var den sega Autofocusen på den 10år gammla kameran (som endast har autofucus) . :tungan

Tänkte annars prova med lite Helosan salva, det har jag hemma iaf

tkdrille

Guest
Aaaaah! Det är därför det blir så suddiga bilder. Jag som trode det var den sega Autofocusen på den 10år gammla kameran (som endast har autofucus) . :tungan

Tänkte annars prova med lite Helosan salva, det har jag hemma iaf

Inte helosan i ansikte de stänger ju igen sen blir du flottig

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Kan någon hjälpa mig hålla mig kvar i den här tråden... Jag börjar känna hur en snara sakta men säkert spänns åt runt halsen och i andra sidan av kopplet står en söt tjej... LIVSFARLIGT LÄGE :3freak

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Berätta mer! :7peta

Fråga 1: Hänger hon här på SH?

Jag gick o träffade en liten böna här.. och så kom den där hemska känslan, saknaden... Var hos henne igår. Tog en liten lur o jag vaknade lite tidigare än henne. Jag bara va fan jag måste ut o köra hoj. Väckte henne o sa att du sötnos det är nice väder så jag drar en runda med hojen. -VA MALIN FÅR FAN MER KÄRLEK ÄN MIG?!? Jaja puss o kram på dig.. Så körde jag... Som svar på frågan.. Hon hänger inte på sporthoj...

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Berätta mer! :7peta

Fråga 1: Hänger hon här på SH?

Jag gick o träffade en liten böna här.. och så kom den där hemska känslan, saknaden... Var hos henne igår. Tog en liten lur o jag vaknade lite tidigare än henne. Jag bara va fan jag måste ut o köra hoj. Väckte henne o sa att du sötnos det är nice väder så jag drar en runda med hojen. -VA MALIN FÅR FAN MER KÄRLEK ÄN MIG?!? Jaja puss o kram på dig.. Så körde jag... Som svar på frågan.. Hon hänger inte på sporthoj...

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!

Hmm, om hon redan nu har åsikter så är det väl ingen hit kanske? Speciellt som vädret i Sverige hittills varit skit, då får hon ju på nått sätt inse att man måste passa på när vädergudarna är på ens sida. Eller? :va

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det där lät farligt hörrö. Få henne att ta eget hojkort. :tummenupp

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS

Det där lät farligt hörrö. Få henne att ta eget hojkort. :tummenupp

Är hon 'rätta virket'? Har hon mc-potential? Är du nog intresserad? I så fall: tag med henne på bönpallen :tummenupp Vill hon inte följa med/gillar det inte, så dumpa henne innan det blir en massa gnäll.
Gillar hon det så gör som Ulvhamne skrev. :D + skaffa henne en egen hoj :)

Edit: Frågar du snällt så kan hon säkert få låna ett skinnställ av någon av tjejerna här för en provtur. :) Har du kollat om hon ser bra ut i skinnställ? :D

Last edited:

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Tjohoo..Grandma is here...för somliga nogräknade glin...:hihi

Fy fan i helgen var det hårt! Big Lake run i dalarna...tog första groggen 10,00 slutade 2,00:fyllisar ...landade i sängen 4,00 men såå mycke snygga bilar å folk som hade parkerat sig med stolar och bord vid vägkanterna ända från Rättvik till Leksand å Falun.Blev presenterad som hojtjejj som bedrev lite fordonsomväxling.....Men träffade en 70 årig snubbe som var hojpresident i ngn klubb...:crash
Han va gullig :lol

tkdrille

Guest
Tjohoo..Grandma is here...för somliga nogräknade glin...:hihi

Fy fan i helgen var det hårt! Big Lake run i dalarna...tog första groggen 10,00 slutade 2,00:fyllisar ...landade i sängen 4,00 men såå mycke snygga bilar å folk som hade parkerat sig med stolar och bord vid vägkanterna ända från Rättvik till Leksand å Falun.Blev presenterad som hojtjejj som bedrev lite fordonsomväxling.....Men träffade en 70 årig snubbe som var hojpresident i ngn klubb...:crash
Han va gullig :lol

Då kommer den eviga frågan. Fick du ligga ?

Roberth

Jag är egentligen ganska snäll.
Gick med
3 Oct 2004
Hoj
Kawasaki ZZR1100. Yamaha R1
Finns det något dokumenterat giftermål efter dryga 250 sidor??

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...