"Gipstricket" fungerar inte alls, så det är inte lönt ni provar det.
I den här tråden blir det inte många barn gjorda nuförtiden (det kanske det aldrig har blivit i och för sig). Sitter alla Sporthojs singlar och dreglar över Ronja333s jag är ny tråd?
Huh? Finns det "jag är ny trådar" oxå? måste ha missat dem.
Du verkar ju ha koll på den biten, så det där med dreglandet får du så för
Hmmm nån som har nått bra tipps mot solbränna i ansiktet (annat än AfterSun kärm? )
Fotade en del igår på SMC's Knix kurs på Tuvängen och soligt var det ....
Man kan ju prova att hålla kameran framför ansiktet.
Aloe Vera funkar, men det skall på när man är klar i solen... själv har jag rätt bra pigment så jag brukar bara använda lite vanlig hudkräm så jag inte flagar då huden blir torr.
Man kan ju prova att hålla kameran framför ansiktet.
Aloe Vera funkar, men det skall på när man är klar i solen... själv har jag rätt bra pigment så jag brukar bara använda lite vanlig hudkräm så jag inte flagar då huden blir torr.
Aaaaah! Det är därför det blir så suddiga bilder. Jag som trode det var den sega Autofocusen på den 10år gammla kameran (som endast har autofucus) .
Tänkte annars prova med lite Helosan salva, det har jag hemma iaf
Kan någon hjälpa mig hålla mig kvar i den här tråden... Jag börjar känna hur en snara sakta men säkert spänns åt runt halsen och i andra sidan av kopplet står en söt tjej... LIVSFARLIGT LÄGE
Berätta mer!
Fråga 1: Hänger hon här på SH?
Berätta mer!
Fråga 1: Hänger hon här på SH?
Jag gick o träffade en liten böna här.. och så kom den där hemska känslan, saknaden... Var hos henne igår. Tog en liten lur o jag vaknade lite tidigare än henne. Jag bara va fan jag måste ut o köra hoj. Väckte henne o sa att du sötnos det är nice väder så jag drar en runda med hojen. -VA MALIN FÅR FAN MER KÄRLEK ÄN MIG?!? Jaja puss o kram på dig.. Så körde jag... Som svar på frågan.. Hon hänger inte på sporthoj...
Det där lät farligt hörrö. Få henne att ta eget hojkort.Jag gick o träffade en liten böna här.. och så kom den där hemska känslan, saknaden... Var hos henne igår. Tog en liten lur o jag vaknade lite tidigare än henne. Jag bara va fan jag måste ut o köra hoj. Väckte henne o sa att du sötnos det är nice väder så jag drar en runda med hojen. -VA MALIN FÅR FAN MER KÄRLEK ÄN MIG?!? Jaja puss o kram på dig.. Så körde jag... Som svar på frågan.. Hon hänger inte på sporthoj...
Jag gick o träffade en liten böna här.. och så kom den där hemska känslan, saknaden... Var hos henne igår. Tog en liten lur o jag vaknade lite tidigare än henne. Jag bara va fan jag måste ut o köra hoj. Väckte henne o sa att du sötnos det är nice väder så jag drar en runda med hojen. -VA MALIN FÅR FAN MER KÄRLEK ÄN MIG?!? Jaja puss o kram på dig.. Så körde jag... Som svar på frågan.. Hon hänger inte på sporthoj...
Det där lät farligt hörrö. Få henne att ta eget hojkort.
Tjohoo..Grandma is here...för somliga nogräknade glin...
Fy fan i helgen var det hårt! Big Lake run i dalarna...tog första groggen 10,00 slutade 2,00 ...landade i sängen 4,00 men såå mycke snygga bilar å folk som hade parkerat sig med stolar och bord vid vägkanterna ända från Rättvik till Leksand å Falun.Blev presenterad som hojtjejj som bedrev lite fordonsomväxling.....Men träffade en 70 årig snubbe som var hojpresident i ngn klubb...
Han va gullig
Finns det något dokumenterat giftermål efter dryga 250 sidor??
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |