Singeltråden

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Jag fick....om jag hade velat....tyckte dock att åldern 22 va liite för ungt....Hade andra förslag men jag kände mer för att bara ha kul..Ska ligga ngn annan gång tänkte jag..:tungan

Roberth

Jag är egentligen ganska snäll.
Gick med
3 Oct 2004
Hoj
Kawasaki ZZR1100. Yamaha R1
Alla får ligga. Det handlar bara om viss förnedringsgrad.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Jasså? Det tror inte jag ..Om man inte är beredd att gå till en prostituerad då förstås,men då måste man ju betala...:rodnar

tkdrille

Guest
Jasså? Det tror inte jag ..Om man inte är beredd att gå till en prostituerad då förstås,men då måste man ju betala...:rodnar

Ändå billigare än ett försök att bjuda töser på puben på dricka och inte vara säker. Dock hade jag aldrig betalat nån för de =)

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ändå billigare än ett försök att bjuda töser på puben på dricka och inte vara säker. Dock hade jag aldrig betalat nån för de =)

Nä, så jävulens kul är det inte att pöka att man förnedrat sig hursomhelst som nån jävla smuts-Ragnar.
Då är det bättre att smiska apan själv, så får man lugn och ro till nio-filmen också. :hihi

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

tkdrille

Guest
Nä, så jävulens kul är det inte att pöka att man förnedrat sig hursomhelst som nån jävla smuts-Ragnar.
Då är det bättre att smiska apan själv, så får man lugn och ro till nio-filmen också. :hihi

Jasså har du testat och har erfarenheten ?. :D Jag har tröttnat på att ragga på krogen och bara är dryg. Ungefär som ulvhamne är här :D

tkdrille

Guest
Jag är fortfarande här och är sorglig! :7peta

Nu ska jag aldrig i hela helvete gifta mig, så det missar jag på, men jag är iaf helt bokad nuförtiden. :yoparty:kär

Ja du är här, varför är du inte hos din kvinna och planerar ditt bröllop ? Jag kan komma :D

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jasså har du testat och har erfarenheten ?. :D Jag har tröttnat på att ragga på krogen och bara är dryg. Ungefär som ulvhamne är här :D

Om jag smiskat apan??!! Jag var fan onaniklubbens ordförande i flera år, innan jag fick avgå pga svällkroppsinfluensa. En bra bössa hålls i skick även när det inte är strid vet du väl?

EDIT: Att ragga på krogen ÄR att förnedra sig själv.

tkdrille

Guest
Om jag smiskat apan??!! Jag var fan onaniklubbens ordförande i flera år, innan jag fick avgå pga svällkroppsinfluensa. En bra bössa hålls i skick även när det inte är strid vet du väl?

EDIT: Att ragga på krogen ÄR att förnedra sig själv.
Aha så de var du alltså. Synd du fick hoppa av din position på de viset. Njaa ragga på krogen kan va kul så länge man slipper ta med sig hem :D

tkdrille

Guest
Hon har ju rymt till tyskland! :D
Sen var det ju det där med att giftemål är ett jävla otyg.

Jaha så du hade inte hyfs och följa med?. Nej nej , säger hon att hon vill så har du inget och säga till om. Och då får vi alla i tråden en inbjudan så vi kan ragga friskt på din bröllopsfest.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Aha så de var du alltså. Synd du fick hoppa av din position på de viset. Njaa ragga på krogen kan va kul så länge man slipper ta med sig hem :D

Krogragg är en fasa om man inte får gå hem själv. Det är att likna vid ett besök på en pizzeria där pizzan smakar så jefla illa att det känns som att knapra på en halvmjuk döings nagelband. Och när man just i panik ska rusa därifrån blir stoppad i dörren av en servitör som stoppat pizzan i en påse och nu envisas med att du ska ha den med dig hem.

tkdrille

Guest
Krogragg är en fasa om man inte får gå hem själv. Det är att likna vid ett besök på en pizzeria där pizzan smakar så jefla illa att det känns som att knapra på en halvmjuk döings nagelband. Och när man just i panik ska rusa därifrån blir stoppad i dörren av en servitör som stoppat pizzan i en påse och nu envisas med att du ska ha den med dig hem.

De där lät allvarligt som du varit på flamingo i perstorp (en byakrog) :fyllisar

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Hmm, om hon redan nu har åsikter så är det väl ingen hit kanske? Speciellt som vädret i Sverige hittills varit skit, då får hon ju på nått sätt inse att man måste passa på när vädergudarna är på ens sida. Eller? :va

Tror bara att hon fick för sig att jag skulle spendera dagen med henne.. men så är ju inte fallet vid fint väder ;)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...