Någon fixar adresserna sen kör vi .
Hah, min adress är ni nog inte betjänta av, för antingen jobbar jag eller så kör jag hoj.
Du har ingen talan som upptagen i singeltråden.
Folk brukar försöka påpeka att jag inte har någon talan titt som tätt. Hittills har det inte haft någon större effekt.
Haha okej. Attan med, vi som såg fram emot att de hände något roligt här
Ni får gärna röva bort och supa mig full däremot.
VArför är det så hemskt att gifta sig eg?
VArför är det så hemskt att gifta sig eg?
Ska man ha någon form av publikt bröllop är det dyrt, opraktiskt och en jävla massa släkt man ändå inte gillar.
Om man inte ska ha det så är det lätt sjukt att man via normala avtal inte kan nå samma arvstatus m.m. som vid giftemål.
Giftemål är en föråldrad relik med regelsystem som predikar vad som är moraliskt korrekt helt utan hänsyn till de inblandades etik och moral...
Räcker det eller vill du ha mer?
Det är därför man ev gör en "fuling" dvs borgeligt och schyst smekmånad o SEN berättar
Visserligen, men det petar inte de där släktingarna i öga lika mycket som att göra en "fuling"
Du glömmer att på de possitiva sidorna är det värsta egotrippen som du dessutom delar med nån du älskar.
Men som sagt ... är det värt pengarna och tiden ... Jepp, första gången
Nästa ... gör man en "fuling" som sagt ...
O på tal o "fulingar" så vad klårt att bli "tvångsgift" av SH ?? *GARV*
Så vad fan ska de göras i kyrkan för? En vän eller gammal kollega mer han skrev under pappret och sa till sin fru "så nu får du vara nöjd för ett tag kärring" sen tog han sin moppe åkandes hem igen med ring på fingret
Dock ska ulvhamne ha en megafest, fan ta den mannen om vi inte blir bjudna.
Var och en har sina skäl.Ulven...det var nog en smått retorisk fråga,eftersom jag själv varit gift en gång och vet inte om jag vill göra det igen...Iallafall inte kyrkbröllop för jag tillhör inte kyrkan (tvi vale)..Att man har arvsrätt efter varandra ser jag inget fel med..Egentligen tycker jag att hela syftet för mig handlar om att välja att vara trogen den människan pga en kärlek som då finns,att jag väljer att vilja leva sida vid sida tills döden skiljer oss åt..(Jag är en monogam människa men alla är ju inte det.)Man kan ju göra det utan att gifta sig naturligtvis oxå..Det får man nog känna när det är dags hur man vill ha det.....
Nu känns det som jag är ute och bara skriver blaha blaha......
Men den dagen den är inte här.........än....
Du menar att ärva halva? Det kan man ju testamentera om man inte är gift...annars kan ju vilken ragata eller herr mupp ärva dig om det tex räknas att den du bor med när du dör får arvsrätt! Är väl inget problem att skriva ett sånt? eller fattar jag fel nu?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |