Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jaha på lördag blir det party igen då.

Få höra nu dom bästa raggningstipsen inför helgen!
Kan tillägga att jag fyller år på söndag så efter midnatt kanske man kan slå mynt av det iallafall :banana

"Om jag frågar dig om du och jag ska ha sex, skulle svaret på den frågan bli samma som svaret på den här frågan?"
:tummenupp

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Eftersom det är sida 266 så lär det ju iallafall finnas lite singlar i sverige ;-):tummenupp

Jo, det finns några kvar, men vi håller på o blir avskräckta från fruntimmer allihop. Och det är Jente:s fel, hon försöker få alla killar i säng och sen hör hon aldrig mer av sig.

O huuur kuul är deet?

tkdrille

Guest
Jo, det finns några kvar, men vi håller på o blir avskräckta från fruntimmer allihop. Och det är Jente:s fel, hon försöker få alla killar i säng och sen hör hon aldrig mer av sig.

O huuur kuul är deet?

Va gör hon?. Då har jag missat något.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka

O huuur kuul är deet?

Du kan vara lugn -jag är brudexpert:tummenupp - sköter försvaret och vedergällningen

Samma sekund jag identiferar(tar inte längre) en brud som har som sportgren att limma,fälla dra så gör jag samma innan hon ens tänkt på det:hihi

Jävla va sura dom blitt ibland:rofl

Underbart:D

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Eftersom det är sida 266 så lär det ju iallafall finnas lite singlar i sverige ;-):tummenupp

Alltså, jag är säkert för gamal för dej, men givetvis är jag hygglig o ställer upp om du söker en fadersgestalt :tummenupp

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!

Najs! Nu drog vi ner snittåldern på fruntimmren i den här tråden rejält! :tuttar

Komma till stora staden och mysa lite kanske? :brynad

Du är egentligen för gammal för mig, men jag kan göra ett undantag för att vara schysst liksom. :tummenupp :crash

Ronja333

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2012
Hoj
-
Najs! Nu drog vi ner snittåldern på fruntimmren i den här tråden rejält! :tuttar

Komma till stora staden och mysa lite kanske? :brynad

Du är egentligen för gammal för mig, men jag kan göra ett undantag för att vara schysst liksom. :tummenupp :crash

Jahaja här är man för gammal jao! :död

Vart raggar du annars då? på skoldiscon för mellanstadie elverna? :kär

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
För att bryta det allmänna pratet lite. Jobbar eftermiddag.. Kära Malin står på parkeringen och glänser (iaf mellan alla döda flygfä som sitter smetade över henne) kör hem... öppnar lite post... JÄVLA folksam har fått för sig att dra 5 loppor från mig konto i morgon... Jag ställde av och bytade bolag och ställde på igen för drygt två månader sen. Det här ska bestridas! Men kul början på en f.d underbar 4 dagars ledighet? :huvet

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Bara företeelsen "raggningsreplik" får ju en att hellre vilja samla frimärken eller bygga modellplan livet ut för att slippa att höra talas om dessa fumliga pinsamheter. Hur mycket är mänskligheten beredd att förnedra sig för att få föra sina taffliga gener vidare? "Bra mycket mer" är nog svaret på frågan, är jag rädd. :gnissla

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Vart raggar du annars då? på skoldiscon för mellanstadie elverna? :kär

Hallå där, här på SH håller vi oss till lagligheter åtminstone (eller nått... :va )

Gymnasie hang-outs är annars rätt nice! :tummenupp

Får jag inte höra x antal "asså", "liksom" eller "ba" per minut, då går det liksom inte. :hihi

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...