Tror jag säkert du hade tyckt
23 mil är ju inte så värst långt. Det är ett avstånd som ganska lätt tillåter en dagsutflykt. Bara att hoppa på hojen efter jobbet och köra liksom.
Jag har flickvännenpå 50 mils avstånd.
Jo hade de blitt aktuellt hade vi nog kunnat byta adress, lite snäll får man ju faktiskt vara ibland.
Det hade ju varit väldigt snällt av dig så jag hade sluppit irra runt på känn
Ja, jag tycker inte att det är långt, men de flesta Ålandsbor gnäller om att behöva köra ett par mil
Kanske känns bäst och snacka på pm eller nått innan så vi slipper spamma sönder här helt och hållet.
Nä nä, inge jävla PM's. Det stavas TRANSPARENS!
Live by the singeltråd, die by the singeltråd!
Hållerregnet sig borta ska jag på dejt med Lilla Grön ikväll! Hoppas, hoppas!
Japp,, så brukar ju jag göra. Kan mötas på mitten. Kanske känns bäst och snacka på pm eller nått innan så vi slipper spamma sönder här helt och hållet.
Jaså, du börjar skaka på manschetten en smula nu när damen i fråga vägrar följa med dig under PM-täcket?
Nä, för nu diskussionen inför öppen ridå så vi andra kan avgöra om eder träff verkar hälsosam och givande. Man kan likna detta vid en digital "Hänt Extra" upplaga. Då vill ju inte vi som åskådare missa en massa snaskiga detaljer, fattar du väl Drille
Som tack kanske jag i gengäld berättar hur det gick till när jag -92 råkade köra över grannens katt.
Du blev allt sugen och veta allt nu? se hon vågade höra av sig. Men lite sugen att höra om katten är jag allt. För info så är vi inte så intensiva som du och jag hade varit helt öppna.
Gillar du när de dallrar Palle?
Vart får du det ifrån, att jag skulle gilla det?
Nä när du var uppe i 80 + så fick jag en bild àv hur du slänger upp brösten på din rygg när du kör missionären.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |