Singeltråden

Makita

VIF mina vänner
Gick med
29 Sep 2010
Hoj
Gult är fint
23 mil är ju inte så värst långt. Det är ett avstånd som ganska lätt tillåter en dagsutflykt. Bara att hoppa på hojen efter jobbet och köra liksom.
Jag har flickvännenpå 50 mils avstånd.

Ja, jag tycker inte att det är långt, men de flesta Ålandsbor gnäller om att behöva köra ett par mil :3freak

tkdrille

Guest
Det hade ju varit väldigt snällt av dig så jag hade sluppit irra runt på känn :gnissla

Japp,, så brukar ju jag göra. Kan mötas på mitten. Kanske känns bäst och snacka på pm eller nått innan så vi slipper spamma sönder här helt och hållet.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ja, jag tycker inte att det är långt, men de flesta Ålandsbor gnäller om att behöva köra ett par mil :3freak

Lite bittert är det, vart man än åker så är det max 10min på hojjen innan det kommer vatten & man får ända om. :(

Ingen som vill samordna lite hojåkning i fjollträsk inom en snar framtid btw? :)

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hållerregnet sig borta ska jag på dejt med Lilla Grön ikväll! Hoppas, hoppas! :banana

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nä, ni vet aluminium. Stegar bör och ska göras i trä. Levande material ska det vara.

På B svarar jag för övrigt att sträckor är en relativ sak. Provar man först att gå sträckan i fråga, eller rent av krypa så ter sig sedan samma sträcka som en bagatell med ett motoriserat fordon. Detta är dessutom en bra sak att implementera när man tycker att drivmedelspriserna är för höga. Hux flux känns de inte längre bara överkomliga utan rentav billiga.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Japp,, så brukar ju jag göra. Kan mötas på mitten. Kanske känns bäst och snacka på pm eller nått innan så vi slipper spamma sönder här helt och hållet.

Jaså, du börjar skaka på manschetten en smula nu när damen i fråga vägrar följa med dig under PM-täcket?
Nä, för nu diskussionen inför öppen ridå så vi andra kan avgöra om eder träff verkar hälsosam och givande. Man kan likna detta vid en digital "Hänt Extra" upplaga. Då vill ju inte vi som åskådare missa en massa snaskiga detaljer, fattar du väl Drille :)

Som tack kanske jag i gengäld berättar hur det gick till när jag -92 råkade köra över grannens katt.

tkdrille

Guest
Jaså, du börjar skaka på manschetten en smula nu när damen i fråga vägrar följa med dig under PM-täcket?
Nä, för nu diskussionen inför öppen ridå så vi andra kan avgöra om eder träff verkar hälsosam och givande. Man kan likna detta vid en digital "Hänt Extra" upplaga. Då vill ju inte vi som åskådare missa en massa snaskiga detaljer, fattar du väl Drille :)

Som tack kanske jag i gengäld berättar hur det gick till när jag -92 råkade köra över grannens katt.

Du blev allt sugen och veta allt nu? :) se hon vågade höra av sig. Men lite sugen att höra om katten är jag allt. För info så är vi inte så intensiva som du och jag hade varit helt öppna.
:krama

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Du blev allt sugen och veta allt nu? :) se hon vågade höra av sig. Men lite sugen att höra om katten är jag allt. För info så är vi inte så intensiva som du och jag hade varit helt öppna.
:krama

Det var en fruktansvärd händelse, det där med katten. Men det kan jag tyvärr inte utveckla nu då min organism är upptagen med annat i huvudsak just nu.

Nej, man kan ju inte räkna med att dagens kvinnfolk ska rulla med höfterna så att det låter som applåder i lokalen emedan det förföriskt medelst en träspatel förtärs hjortronsylt ur ett transparent krus. Det var bättre förr *suck*

Nu, åter till hufvudsysslan... :hej

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...