Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jo men det finns ju utsikter att bli bättre om man gör nåt. Han vill inte. Jag vet ännu inte om han förstår förutsättningarna. Om jag trodde det så...

Det är hans val. Ingen annans. Även det tycker jag man bör tala om för barnen.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Det är hans val. Ingen annans. Även det tycker jag man bör tala om för barnen.

Jag tror inte på att dölja saker men han har ju inte själv förstått... han har ett val.. om han väjer att inte göra nåt så är han borta snart om han gör nåt kanske flera år.... jag vill ju kunna ge dem en riktning...

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag tror inte på att dölja saker men han har ju inte själv förstått... han har ett val.. om han väjer att inte göra nåt så är han borta snart om han gör nåt kanske flera år.... jag vill ju kunna ge dem en riktning...

Du är säker på att han inte väljer? Att välja att få år som innebär ett stor lidande kanske inte är självklart för alla. Fler år på klotet är inte det viktigaste. Vad man gör med åren man har är det som spelar roll.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Du är säker på att han inte väljer? Att välja att få år som innebär ett stor lidande kanske inte är självklart för alla. Fler år på klotet är inte det viktigaste. Vad man gör med åren man har är det som spelar roll.

Det finns många som överlevt utan större besvär. Jag är inte säker på att.. äh jag orkaer iít

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det finns många som överlevt utan större besvär. Jag är inte säker på att.. äh jag orkaer iít

Det finns många som överlevt men det finns även många som inte gjort det och alla måste välja sin egen väg och inte någon annans. Var där och stötta, det är det enda du kan göra.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu hoppar jag in här som gubben (gumman?) i lådan, bara för att säga - Just nu är livet så sjuuuukt jävla bra! Och det har det varit ganska länge! Och förhoppningsvis fortsätter det så! :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Låter som nån fått ligga :D

Nope, sånt där är inte så viktigt efter nästan 8 år som singel. Det har egentligen inte hänt något speciellt alls. Hojen är hel och fixad, skolterminen är snart slut, jag har sommarjobbet kirrat, hästen är tävlingsklar, vädret är bra, det är ljust länge, och jag har nog äntligen lärt mig leva med de tråkiga saker jag varit med om, på riktigt. Jag är äntligen redo att gå vidare i livet. :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag vet nån som ska äta panGkakor imorgon och det är inte jag. :D
Om jag inte styr upp några till frukosten imorgon bitti. Kan tänka mig att det skulle uppskattas. :p

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...