Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Nope, sånt där är inte så viktigt efter nästan 8 år som singel. Det har egentligen inte hänt något speciellt alls. Hojen är hel och fixad, skolterminen är snart slut, jag har sommarjobbet kirrat, hästen är tävlingsklar, vädret är bra, det är ljust länge, och jag har nog äntligen lärt mig leva med de tråkiga saker jag varit med om, på riktigt. Jag är äntligen redo att gå vidare i livet. :)

Underbart att höra. Det har ju varit en hel del tuffa grejer! Kram på dig! :krama:krama:krama

Jag vet nån som ska äta panGkakor imorgon och det är inte jag. :D
Om jag inte styr upp några till frukosten imorgon bitti. Kan tänka mig att det skulle uppskattas. :p
Blev det någon pannkaksfrukost? :)

Undrar vart Tudus är? Ute och välter clowner antagligen.. :D
Trodde du hade gps på henne, har hon slunkit ur den nu igen? :D

Jag är inte den som dömer men...
Jävlar vad sjuka ni är!

Vadårå? Hon heter Pippi. Det är ju så fåglar gör när de fixat käk till partnern! Regurgitation juh!:7peta

Tack. :krama

När ska ni tuffa hojåkare komma hit och rida häst då, och visa hur modiga ni är? :brynad

Jag antar att du menar killarna, de flesta tjejer i tråden kan ju rida... :hej

Nä de fattar inte motstyrning alls. :crash

Bångstyrning är de däremot bra på. :fakta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Underbart att höra. Det har ju varit en hel del tuffa grejer! Kram på dig! :krama:krama:krama

Blev det någon pannkaksfrukost? :)

Trodde du hade gps på henne, har hon slunkit ur den nu igen? :D

Vadårå? Hon heter Pippi. Det är ju så fåglar gör när de fixat käk till partnern! Regurgitation juh!:7peta

Jag antar att du menar killarna, de flesta tjejer i tråden kan ju rida... :hej

Bångstyrning är de däremot bra på. :fakta

ImageUploadedByTapatalk1401366193.683054.jpg

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Utveckla lite.
Uppgiften fick jag när jag tyckte vi kunde ta nästa firmagalej till hästs. 85% blev diskade p.g.a god omkrets s.a.s.

Vad det är som väger, muskler är väl mer okej än fett, om man säger så. Även balansen och vad man har för hästar, vissa kan ju bära mer än andra och nån enstaka gång brukar det ju vara okej, bara det inte blir för ofta. :)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Vad det är som väger, muskler är väl mer okej än fett, om man säger så. Även balansen och vad man har för hästar, vissa kan ju bära mer än andra och nån enstaka gång brukar det ju vara okej, bara det inte blir för ofta. :)

Hissgubbar= bara muskler. Dormanta muskler. Jag klarar viktgränsen med råge, även om jag har en insydd livboj.

vongen

Villkor : stödhjul
Gick med
17 Nov 2008
Hoj
Yamaha MT-01 -05, Suzuki Bandit N600 -99 SÅLD

Menar du att 90 kg muskler är lättare än 90 kg fett ? :tuttar

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag hade faktiskt några nybörjare på en turridning för några år sen som konstaterade att det var ungefär som att köra hoj, så det borde ju inte vara sååå svårt om man kan det. ;)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...