Singeltråden

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Jag vet nån som ska äta panGkakor imorgon och det är inte jag. :D
Om jag inte spyr upp några till frukosten imorgon bitti. Kan tänka mig att det skulle uppskattas. :p
Jag är inte den som dömer men...
Jävlar vad sjuka ni är!

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Du är säker på att han inte väljer? Att välja att få år som innebär ett stor lidande kanske inte är självklart för alla. Fler år på klotet är inte det viktigaste. Vad man gör med åren man har är det som spelar roll.

Det finns många som överlevt men det finns även många som inte gjort det och alla måste välja sin egen väg och inte någon annans. Var där och stötta, det är det enda du kan göra.

Jag ska självklart berätta för tjejerna och om han står på sig i att inte vilja behandla så stöttar jag det också. Jag tror bara att han är lite chockad över beskedet och iom att han inte vet om det spridit sig än så har han inte hunnit ta in allt. Vi pratade mer igår om det och det verkar inte helt klart hur han kommer göra.

Man vill ju bara vara beredd på alla frågor som ev kommer när man berättar för tjejerna. Jag kommer ihåg när vi berättade att vår förra hund hade dött. Det var jobbigare att berätta för dem nästan än att ta själva beslutet om att låta den somna in.

Var lite upprörd igår bara för jag hade inte heller hunnit smälta det hela. Men visst, sånt är livet. Och man måste ta sitt ansvar även när det är jobbigt.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Nu hoppar jag in här som gubben (gumman?) i lådan, bara för att säga - Just nu är livet så sjuuuukt jävla bra! Och det har det varit ganska länge! Och förhoppningsvis fortsätter det så! :)

Halloj Swishelliswishan! Härligt att höra! :krama

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...