Kan aldrig bli för många bilder på dom där pälsbollarna.
Jag tycker fortfarande att dom ser roliga ut för att dom är så små. Små och tjocka.
Jag är glad Erik har en polare. Han har tuffat till sig också och uppfostrar lintotten som försöker betäcka honom
Dom ser roliga ut. Dom är roliga. Alla borde ha minst en
Jag tycker fortfarande att dom ser roliga ut för att dom är så små. Små och tjocka.
Jag vill ha minst två.
Då ska du se vår minsta, hon ser ut som ett vildsvin.
Vet precis vad du menar! Killar säger att de vill ha en självständig tjej som klara sig själv men sedan får man höra att man inte är tillräckligt klängig o att man inte pratar för mycket känslor Hur fan ska man vara egentligen?Alltså, för fan.. Jag tror att jag måste sluta köra hoj om jag någonsin ska kunna få någon killjävel... Som det är nu heter det ju alltid att man är "den balla tjejkompisen som kör hoj"... För helvete.. Ska man behöva bli en såndär osjälvständig jävel som inte klarar något själv, och ser upp till sin "stora starka karl"? Är det sådana tjejer killar vill ha?
Alltså, för fan.. Jag tror att jag måste sluta köra hoj om jag någonsin ska kunna få någon killjävel... Som det är nu heter det ju alltid att man är "den balla tjejkompisen som kör hoj"... För helvete.. Ska man behöva bli en såndär osjälvständig jävel som inte klarar något själv, och ser upp till sin "stora starka karl"? Är det sådana tjejer killar vill ha?
Vet precis vad du menar! Killar säger att de vill ha en självständig tjej som klara sig själv men sedan får man höra att man inte är tillräckligt klängig o att man inte pratar för mycket känslor Hur fan ska man vara egentligen?
Vet precis vad du menar! Killar säger att de vill ha en självständig tjej som klara sig själv men sedan får man höra att man inte är tillräckligt klängig o att man inte pratar för mycket känslor Hur fan ska man vara egentligen?
Varför skulle det ena utesluta det andra?
Det gör oftast det, litegrann iaf. Är man van vid att klara sig själv kommer man aldrig bli speciellt needy.. Och då hamnar man uppenbarligen direkt i kompisfacket. Typ, jag diggar dig, du är skitcool! Nästan som en killkompis, fast med tuttar... Happ.....
Du menar att en tjej först måste visa sig intresserad av killen innan killen blir intresserad av tjejen? I min värld har det alltid varit tvärtom. Det finns ju dock en gräns mellan att vara lite gulligt klängig och stalker.
Och i en relation är det ju lika viktigt att vara självständig (Inte visa att man klarar sig gott och väl utan sin partner, utan att man "kan själv") som att visa mycket känslor
Det gör oftast det, litegrann iaf. Är man van vid att klara sig själv kommer man aldrig bli speciellt needy.. Och då hamnar man uppenbarligen direkt i kompisfacket. Typ, jag diggar dig, du är skitcool! Nästan som en killkompis, fast med tuttar... Happ.....
Det känns lite som samma missuppfattning som killar som hävdar att tjejer inte vill ha snälla killar.
Som jag har upplevt det så är det skithäftigt med en tjej som kör hoj Men om man sedan råkar säga fan jag fick punka på bilen men fixade det själv så blir killar chockade o säger men varför ringde du inte? Jag kunde ju ha hjälpt dig! Hallå eller innan du har kommit dit så har jag hunnit byta däck själv o kört hemAtt vara självständig behöver ju inte direkt betyda att man inte bryr sig om sin partner alls eller visar känslor. Det känns lite som samma missuppfattning som killar som hävdar att tjejer inte vill ha snälla killar. Dvs snarare en missuppfattad definition av självständig än att det skulle vara något icke önskvärt.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|