Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Litenoliten.jpg

Här behövs mer bilder :brynad

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Kan aldrig bli för många bilder på dom där pälsbollarna. :brynad

Jag är glad Erik har en polare. Han har tuffat till sig också och uppfostrar lintotten som försöker betäcka honom :näsblod

Jag tycker fortfarande att dom ser roliga ut för att dom är så små. Små och tjocka. :hihi

Dom ser roliga ut. Dom är roliga. Alla borde ha minst en :kär

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Alltså, för fan.. Jag tror att jag måste sluta köra hoj om jag någonsin ska kunna få någon killjävel... Som det är nu heter det ju alltid att man är "den balla tjejkompisen som kör hoj"... För helvete.. Ska man behöva bli en såndär osjälvständig jävel som inte klarar något själv, och ser upp till sin "stora starka karl"? Är det sådana tjejer killar vill ha? :va

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Alltså, för fan.. Jag tror att jag måste sluta köra hoj om jag någonsin ska kunna få någon killjävel... Som det är nu heter det ju alltid att man är "den balla tjejkompisen som kör hoj"... För helvete.. Ska man behöva bli en såndär osjälvständig jävel som inte klarar något själv, och ser upp till sin "stora starka karl"? Är det sådana tjejer killar vill ha? :va
Vet precis vad du menar!:( Killar säger att de vill ha en självständig tjej som klara sig själv men sedan får man höra att man inte är tillräckligt klängig o att man inte pratar för mycket känslor:dummer Hur fan ska man vara egentligen?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Så illa kan det väl inte vara?

Vissa, vill säkerligen det, men knappast alla.

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Vet precis vad du menar!:( Killar säger att de vill ha en självständig tjej som klara sig själv men sedan får man höra att man inte är tillräckligt klängig o att man inte pratar för mycket känslor:dummer Hur fan ska man vara egentligen?

Varför skulle det ena utesluta det andra? :fakta

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Att vara självständig behöver ju inte direkt betyda att man inte bryr sig om sin partner alls eller visar känslor. Det känns lite som samma missuppfattning som killar som hävdar att tjejer inte vill ha snälla killar. Dvs snarare en missuppfattad definition av självständig än att det skulle vara något icke önskvärt.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Varför skulle det ena utesluta det andra? :fakta

Det gör oftast det, litegrann iaf. Är man van vid att klara sig själv kommer man aldrig bli speciellt needy.. Och då hamnar man uppenbarligen direkt i kompisfacket. Typ, jag diggar dig, du är skitcool! Nästan som en killkompis, fast med tuttar... Happ.....

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Det gör oftast det, litegrann iaf. Är man van vid att klara sig själv kommer man aldrig bli speciellt needy.. Och då hamnar man uppenbarligen direkt i kompisfacket. Typ, jag diggar dig, du är skitcool! Nästan som en killkompis, fast med tuttar... Happ.....

Du menar att en tjej först måste visa sig intresserad av killen innan killen blir intresserad av tjejen? I min värld har det alltid varit tvärtom. Det finns ju dock en gräns mellan att vara lite gulligt klängig och stalker.

Och i en relation är det ju lika viktigt att vara självständig (Inte visa att man klarar sig gott och väl utan sin partner, utan att man "kan själv") som att visa mycket känslor :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Du menar att en tjej först måste visa sig intresserad av killen innan killen blir intresserad av tjejen? I min värld har det alltid varit tvärtom. Det finns ju dock en gräns mellan att vara lite gulligt klängig och stalker.

Och i en relation är det ju lika viktigt att vara självständig (Inte visa att man klarar sig gott och väl utan sin partner, utan att man "kan själv") som att visa mycket känslor :)

Jag upplever det så ja. Hamnar liksom i kompisfacket redan efter första gången man träffats, alltid som "den coola hojbruden som är ball att hänga med"... Jag kanske ska bli tråkig/otrevlig/mesig, eller nåt...?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Grejjen är väl att många starka/självständiga/händiga kvinnor verkar vara rätt "kalla" av sig. I brist på bättre ord för det. Men säkert finns det män som gillar det med.
Jag själv vill gärna ha en stark & intelligent kvinna som kan ta hand om sig själv och inte behöver hjälp me allt möjligt löjligt. Men samtidig vill jag ju att hon ska vara "varm" och mysig att vara med.

Där inte sagt att ni eller någon annan jag inte träffat faller i varken det ena facket eller det andra, det vet jag ingenting om.

Last edited:

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Att vara självständig behöver ju inte direkt betyda att man inte bryr sig om sin partner alls eller visar känslor. Det känns lite som samma missuppfattning som killar som hävdar att tjejer inte vill ha snälla killar. Dvs snarare en missuppfattad definition av självständig än att det skulle vara något icke önskvärt.
Som jag har upplevt det så är det skithäftigt med en tjej som kör hoj:tummenupp Men om man sedan råkar säga fan jag fick punka på bilen men fixade det själv så blir killar chockade o säger men varför ringde du inte? Jag kunde ju ha hjälpt dig! Hallå eller innan du har kommit dit så har jag hunnit byta däck själv o kört hem:tummenupp
Jag visar kärlek när jag har träffat en kille... Men jag blir inte den där klängiga bruden som vill träffas hela tiden. Jag har mitt liv o han har sitt. Kan han inte träffar ex en fredag eller lördag så hittar väl jag på annat. Sitter ju inte hemma o deppar o skickar massa sms om att jag saknar honom hela kvällen!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning