Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Där är nog ditt problem tror jag.
Risken är att killarna också är fega och inte vågar avancera mot en så tuff brud.
Sen snackar de om vilken bra kompis du är i hopp om att du ska flika in att du vill vara mer än vänner, då de inte själva vågar säga vad de egentligen vill...

Inte alla kanske, men troligtvis fler än hälften. (av de som är singlar då)
Det suger ju getpung isf.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Haha ok! Så om du går ut med dina vänner o killen är hemma så vill du ha en massa sms från honom hela tiden? Eller att han tjurar för att du väljer dina vänner en kväll framför honom? En sådan relation vill då jag inte ha! Man ska kunna ha kul utan varandra också.

Nej, jag syftade på motsatsen.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Alltså, för fan.. Jag tror att jag måste sluta köra hoj om jag någonsin ska kunna få någon killjävel... Som det är nu heter det ju alltid att man är "den balla tjejkompisen som kör hoj"... För helvete.. Ska man behöva bli en såndär osjälvständig jävel som inte klarar något själv, och ser upp till sin "stora starka karl"? Är det sådana tjejer killar vill ha? :va

NEJ! Du ska inte förändra dig för någon annan.

Vet precis vad du menar!:( Killar säger att de vill ha en självständig tjej som klara sig själv men sedan får man höra att man inte är tillräckligt klängig o att man inte pratar för mycket känslor:dummer Hur fan ska man vara egentligen?

Ni träffar helt klart fel killar.

Det gör oftast det, litegrann iaf. Är man van vid att klara sig själv kommer man aldrig bli speciellt needy.. Och då hamnar man uppenbarligen direkt i kompisfacket. Typ, jag diggar dig, du är skitcool! Nästan som en killkompis, fast med tuttar... Happ.....

Bara att släppa och gå på nästa. En vacker dag dyker den där upp som tar dig för den du är. :)

Du menar att en tjej först måste visa sig intresserad av killen innan killen blir intresserad av tjejen? I min värld har det alltid varit tvärtom. Det finns ju dock en gräns mellan att vara lite gulligt klängig och stalker.

Och i en relation är det ju lika viktigt att vara självständig (Inte visa att man klarar sig gott och väl utan sin partner, utan att man "kan själv") som att visa mycket känslor :)

Nu förstår jag inte? Du pratar som att stalker skulle vara negativt? Har du läst denna tråd så hade du förstått att stalker är något att se upp till här. :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Som jag har upplevt det så är det skithäftigt med en tjej som kör hoj:tummenupp Men om man sedan råkar säga fan jag fick punka på bilen men fixade det själv så blir killar chockade o säger men varför ringde du inte? Jag kunde ju ha hjälpt dig! Hallå eller innan du har kommit dit så har jag hunnit byta däck själv o kört hem:tummenupp

Är väl bara kul om en tjej kan fixa saker själv? Dock är det också kul att få känna sig behövd.

Var tillsammans med en tjej i åtta år som klagade flera gånger på att hon kände sig helt överflödig och inte förstod vitsen, att jag ville vara tillsammans med henne, eftersom jag fixade precis allt själv, även sådant som anses vara tjejsaker.

En tjejkompis berättade en gång om en annan tjejkompis, som var den som fixade allt, även det som anses vara killsaker. Hennes kille gjorde slut efter ett tag, eftersom han inte kände sig behövd. Efter det, i nästa förhållande, så gjorde hon som en god chef gör: Delegerar arbetet. :hihi Det funkade bättre. Hon fixade mycket, men lät honom också få känna sig delaktig/behövd.

Att vara behövd är faktiskt en kul känsla, även om man vet att den andre kan fixa allt själv, och det är faktiskt väldigt kul att få hjälpa någon. Speciellt någon man tycker om.

Jag visar kärlek när jag har träffat en kille... Men jag blir inte den där klängiga bruden som vill träffas hela tiden. Jag har mitt liv o han har sitt. Kan han inte träffar ex en fredag eller lördag så hittar väl jag på annat. Sitter ju inte hemma o deppar o skickar massa sms om att jag saknar honom hela kvällen!

En massa SMS behöver du väl inte skicka, men ett eller två? Det är också nämligen kul, att veta att den man har som nummer ett tänker på en och saknar en. Troligtvis tycker även du det är kul att få ett eller två meddelanden medan han är ute och du vet att han tänker på dig.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det finns ju bara fel killar kvar, alla andra är tagna. :tungan

Det trodde jag oxå för över 1,5 år sedan när jag satt och grinade här i tråden att jag aldrig mer skulle ta i en kille och att jag fått nog av allt vad karlar hette. Det finns alltid några små guldkorn där om man bökar runt lite bland skiten. :) Du hittar nog ditt guldkorn vart efter du med...eller så hittar det dig.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Fan va negativa ni verkar vara idag, till och med jag som har varit singel i 40 år räknar med att jag kommer att hitta någon så småningom. Just nu lär det i och för sig inte hända eftersom jag har tagit en paus från dejtandet, men när jag börjar igen så kommer det att hända. :tummenupp

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Fan va negativa ni verkar vara idag, till och med jag som har varit singel i 40 år räknar med att jag kommer att hitta någon så småningom. Just nu lär det i och för sig inte hända eftersom jag har tagit en paus från dejtandet, men när jag börjar igen så kommer det att hända. :tummenupp

Har lagt ned det.... Är det meningen så sker det....annars så inte.

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Haha ok! Så om du går ut med dina vänner o killen är hemma så vill du ha en massa sms från honom hela tiden? Eller att han tjurar för att du väljer dina vänner en kväll framför honom? En sådan relation vill då jag inte ha! Man ska kunna ha kul utan varandra också.

En bra grej kan vara att man hittar på egna saker men hör av sig ändå för att visa intresse. Då märker ju den andra att den får uppmärksamhet trots att du har saker för dig. Därefter får han väl välja att svara på uppmärksamheten eller inte.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Jag är positiv! Jag dricker öl och ser på fotboll :D

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Vad är det här, en sådan här tråd borde vara full av folk som är lyckliga över allt krångel de slipper.

Men icke...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...