Som jag har upplevt det så är det skithäftigt med en tjej som kör hoj
Men om man sedan råkar säga fan jag fick punka på bilen men fixade det själv så blir killar chockade o säger men varför ringde du inte? Jag kunde ju ha hjälpt dig! Hallå eller innan du har kommit dit så har jag hunnit byta däck själv o kört hem
Är väl bara kul om en tjej kan fixa saker själv? Dock är det också kul att få känna sig behövd.
Var tillsammans med en tjej i åtta år som klagade flera gånger på att hon kände sig helt överflödig och inte förstod vitsen, att jag ville vara tillsammans med henne, eftersom jag fixade precis allt själv, även sådant som anses vara tjejsaker.
En tjejkompis berättade en gång om en annan tjejkompis, som var den som fixade allt, även det som anses vara killsaker. Hennes kille gjorde slut efter ett tag, eftersom han inte kände sig behövd. Efter det, i nästa förhållande, så gjorde hon som en god chef gör: Delegerar arbetet.
Det funkade bättre. Hon fixade mycket, men lät honom också få känna sig delaktig/behövd.
Att vara behövd är faktiskt en kul känsla, även om man vet att den andre kan fixa allt själv, och det är faktiskt väldigt kul att få hjälpa någon. Speciellt någon man tycker om.
Jag visar kärlek när jag har träffat en kille... Men jag blir inte den där klängiga bruden som vill träffas hela tiden. Jag har mitt liv o han har sitt. Kan han inte träffar ex en fredag eller lördag så hittar väl jag på annat. Sitter ju inte hemma o deppar o skickar massa sms om att jag saknar honom hela kvällen!
En massa SMS behöver du väl inte skicka, men ett eller två? Det är också nämligen kul, att veta att den man har som nummer ett tänker på en och saknar en. Troligtvis tycker även du det är kul att få ett eller två meddelanden medan han är ute och du vet att han tänker på dig.