Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Checklistan nu är: attraktiv, intelligent, rolig och längre än 175.. Jag tycker inte det är attraktivt med korta killar, så jag skulle aldrig falla för en sådan. Känns ju som att det borde finnas någon på detta jordklot som stämmer in på det där....:död

Här är min checklista: tatas.

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Alla vill inte ha en partner med samma intresse. ;)

blogger-image--1472202009.jpg

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Har provat det. Livet blev oerhört trist och meningen med tvåsamhet försvann, förutom att dela på räkningar, vilket man lika bra kunde gjort med en inneboende kompis. Dock måste man såklart inte dela exakt alla intressen, eller alltid göra de gemensamma intressena tillsammans.

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Har provat det. Livet blev oerhört trist och meningen med tvåsamhet försvann, förutom att dela på räkningar, vilket man lika bra kunde gjort med en inneboende kompis. Dock måste man såklart inte dela exakt alla intressen, eller alltid göra de gemensamma intressena tillsammans.

Och sådana förhållanden rinner alltid ut i sanden. Mitt dåvarande förhållande tog 2½ år efter att vi båda insåg att vi mer eller mindre hade blivit inneboende med varandra istället för en partner för varandra (Sen fick jag iof skäll varje gång jag wheelade framför henne när hon körde med bilen..) Något gemensamt intresse är livsviktigt tycker jag.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Och sådana förhållanden rinner alltid ut i sanden. Mitt dåvarande förhållande tog 2½ år efter att vi båda insåg att vi mer eller mindre hade blivit inneboende med varandra istället för en partner för varandra (Sen fick jag iof skäll varje gång jag wheelade framför henne när hon körde med bilen..) Något gemensamt intresse är livsviktigt tycker jag.

Du borde länka in din romantiska film som ett exempel på att det kan vara bra att ha något intresse ihop :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Om hon har något intresse är de en start ;)

What he said! Man behöver inte dela alla intressen såklart men några så man har samma livsåskådning är ruggigt viktigt

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Om hon har något intresse är de en start ;)

What he said! Man behöver inte dela alla intressen såklart men några så man har samma livsåskådning är ruggigt viktigt

Något intresse gemensamt, givetvis, annars blir det ju svårt. Men det måste ju inte alltid nödvändigtvis vara det största. Jag är i alla fall inte intresserad av att ha nåt förhållande med en hästkarl. Sen är det väl en annan sak att kunna vara intresserad och delaktig i den Andres intresse, men det måste absolut inte vara personens största, för min del i alla fall.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Något intresse gemensamt, givetvis, annars blir det ju svårt. Men det måste ju inte alltid nödvändigtvis vara det största. Jag är i alla fall inte intresserad av att ha nåt förhållande med en hästkarl. Sen är det väl en annan sak att kunna vara intresserad och delaktig i den Andres intresse, men det måste absolut inte vara personens största, för min del i alla fall.

Alla vet att det viktigaste för dig är att ni har ett gemensamt intresse i clowner! :hihi :clown

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning