Singeltråden

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Jag kanske ska bli tråkig/otrevlig/mesig, eller nåt...?
Du ska va precis den du är, så slipper du försöka vara nåt som du inte är.
Endera dagen finns det nån därute som uppskattar dig för att du är du, sluta leta så ramlar dom över dig ska du se.

( funkar iofs inte för mig, men vafan )

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Som jag har upplevt det så är det skithäftigt med en tjej som kör hoj:tummenupp Men om man sedan råkar säga fan jag fick punka på bilen men fixade det själv så blir killar chockade o säger men varför ringde du inte? Jag kunde ju ha hjälpt dig! Hallå eller innan du har kommit dit så har jag hunnit byta däck själv o kört hem:tummenupp
Jag visar kärlek när jag har träffat en kille... Men jag blir inte den där klängiga bruden som vill träffas hela tiden. Jag har mitt liv o han har sitt. Kan han inte träffar ex en fredag eller lördag så hittar väl jag på annat. Sitter ju inte hemma o deppar o skickar massa sms om att jag saknar honom hela kvällen!

:fakta

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Du ska va precis den du är, så slipper du försöka vara nåt som du inte är.
Endera dagen finns det nån därute som uppskattar dig för att du är du, sluta leta så ramlar dom över dig ska du se.

( funkar iofs inte för mig, men vafan )

Fast jag har aldrig letat... :tungan Dyker det upp någon intressant så gör det, och det har ju hänt. Men då är jag redan placerad i kompisfacket för längesen. Jag är inte den typen som faller head over heels utan det tar en stund innan det går upp för mig att jag tycker personen är intressant. Och då är jag som sagt redan placerad i kompisfacket.

Det är ju inte direkt så att jag panikar över att jag är singel heller, men ibland hade det varit trevligt att ha någon.

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Fast jag har aldrig letat... :tungan Dyker det upp någon intressant så gör det, och det har ju hänt. Men då är jag redan placerad i kompisfacket för längesen. Jag är inte den typen som faller head over heels utan det tar en stund innan det går upp för mig att jag tycker personen är intressant. Och då är jag som sagt redan placerad i kompisfacket.

Det är ju inte direkt så att jag panikar över att jag är singel heller, men ibland hade det varit trevligt att ha någon.

Varför inte umgås på kompis-basis nån gång med den du tycker verkar intressant, gör spontana saker helt utan krav åt nåt håll, funkar det bra så kanske det tänds ett ljus i vederbörandes kontor.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Som jag har upplevt det så är det skithäftigt med en tjej som kör hoj:tummenupp Men om man sedan råkar säga fan jag fick punka på bilen men fixade det själv så blir killar chockade o säger men varför ringde du inte? Jag kunde ju ha hjälpt dig! Hallå eller innan du har kommit dit så har jag hunnit byta däck själv o kört hem:tummenupp
Det är väl bra? :)

När föredettat sade att hon skulle vilja ha en hylla i vardagsrummet så svarade jag enkelt; "Ja, det är väl bara att skruva upp en?". Och tänkte att det var slutdiskuterat där. :dummer
Kanske därför hon slutade svara på mina samtal och började nuppa en gammal gubbe? :va

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag upplever det så ja. Hamnar liksom i kompisfacket redan efter första gången man träffats, alltid som "den coola hojbruden som är ball att hänga med"... Jag kanske ska bli tråkig/otrevlig/mesig, eller nåt...?

Gäller det när du träffar "hojkillar" eller killar generellt?

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Det är väl bra? :)

När föredettat sade att hon skulle vilja ha en hylla i vardagsrummet så svarade jag enkelt; "Ja, det är väl bara att skruva upp en?". Och tänkte att det var slutdiskuterat där. :dummer
Kanske därför hon slutade svara på mina samtal och började nuppa en gammal gubbe? :va
Spelar ingen roll hur man vänder sig så har man röven bak!:va

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900

Har väl helt konstaterat att jag får väl "hänga" med mina polare o vara den inbitna singeln. OBS inte bitter har det jävligt bra i mitt liv men ibland vill man krypa ned i soffan hos någon speciell som får hjärtat att banka lite extra:kär:krama

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det gäller rent generellt, även om det mestadels bara varit hojkillar, av naturliga skäl..

Umgåtts på kompis-basis är ju det enda det blir, eftersom det aldrig kommer längre. Har ingen specifik i åtanke, utan det har alltid varit så.

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Det gäller rent generellt, även om det mestadels bara varit hojkillar, av naturliga skäl..

Umgåtts på kompis-basis är ju det enda det blir, eftersom det aldrig kommer längre. Har ingen specifik i åtanke, utan det har alltid varit så.
Har du påtalat eventuellt intresse för vederbörande eller räknat med att denne ska fatta själv?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Har du påtalat eventuellt intresse för vederbörande eller räknat med att denne ska fatta själv?
Inte rakt ut, med ord. Sånt vågar jag inte. Känns inte relevabt heller efter att man fått höra ramsan om vilken bra kompis man är.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag visar kärlek när jag har träffat en kille... Men jag blir inte den där klängiga bruden som vill träffas hela tiden. Jag har mitt liv o han har sitt. Kan han inte träffar ex en fredag eller lördag så hittar väl jag på annat. Sitter ju inte hemma o deppar o skickar massa sms om att jag saknar honom hela kvällen!

Min erfarenhet säger att sånt är populärt hos extremt få människor. De jag känner som betett sig så i ett förhållande har det inte blivit vidare långvarigt för. Så det argumentet har jag svårt att köpa, ligger nog nåt annat bakom i de flesta fall.

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Min erfarenhet säger att sånt är populärt hos extremt få människor. De jag känner som betett sig så i ett förhållande har det inte blivit vidare långvarigt för. Så det argumentet har jag svårt att köpa, ligger nog nåt annat bakom i de flesta fall.
Haha ok! Så om du går ut med dina vänner o killen är hemma så vill du ha en massa sms från honom hela tiden? Eller att han tjurar för att du väljer dina vänner en kväll framför honom? En sådan relation vill då jag inte ha! Man ska kunna ha kul utan varandra också.

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Men nä, jag hinner ju alltid bli dissad innan jag själv inser att jag är intresserad.

Eller så blir man den där vännen som får lyssna på killarnas kärleksbekymmer som de har med andra brudar o så säger de: jag önskar min flickvän/fru vore mer som du! Det är så enkelt med dig, raka puckar! Ja men för fan byt då!:4skrika

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Inte rakt ut, med ord. Sånt vågar jag inte. Känns inte relevabt heller efter att man fått höra ramsan om vilken bra kompis man är.

Där är nog ditt problem tror jag.
Risken är att killarna också är fega och inte vågar avancera mot en så tuff brud.
Sen snackar de om vilken bra kompis du är i hopp om att du ska flika in att du vill vara mer än vänner, då de inte själva vågar säga vad de egentligen vill...

Inte alla kanske, men troligtvis fler än hälften. (av de som är singlar då)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Haha ok! Så om du går ut med dina vänner o killen är hemma så vill du ha en massa sms från honom hela tiden? Eller att han tjurar för att du väljer dina vänner en kväll framför honom? En sådan relation vill då jag inte ha! Man ska kunna ha kul utan varandra också.

Sade hon det? :va

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...