SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag vill ha en MAN!!!! En sexig jävel som man tänder på alla cylindrar för! Wohooooo!
Det var då tråkigt, för här finns det inga..!
Jag vill ha en MAN!!!! En sexig jävel som man tänder på alla cylindrar för! Wohooooo!
Det var då tråkigt, för här finns det inga..!
Inte? Man får lätt intrycket att varenda kille på SH förutom att åka hoj, även lyfter skrot, tränar kampsport, far på rockfestival...
Vad mer kan en flicka begära???
Nä jag menar att du e ett pågasnöre,Ä ursäkta mig herrn men menar du att jag är tjock eller.
Inte? Man får lätt intrycket att varenda kille på SH förutom att åka hoj, även lyfter skrot, tränar kampsport, far på rockfestival...
Denna tråden måste vara den mest deprimerande av alla på sh!
Nej nej nej!!! Man ska göra som de menar!!
Nja, du skall nog göra som hon tänker.
Det finns inget facit. Det är bara chansa hej vilt och hoppas på det bästa
Men när de knappt själva vet vad de tänker blir det struligt.
Kan int gå mer än åt helvete!
Jag tror att det är på grund av sånt här som så många av oss ingenjörer är singlar, vår hjärna är helt enkelt inte kompatibel med den kvinnliga varianten av hjärna.
Tips: Ragga en kvinnlig ingenjör! Vi är vana vid manlig logik, även om vi inte är helt begripliga...
Jag har sålt hojen så jag e rökt.Jag kör hoj. Det enda skrotet jag lyfter är när jag drar upp hojen på depåstödet. Den enda kampsporten jag sysslar med är när jag tar fram mutterknackaren och kämpar för att få loss hjulmuttern. Roskildefestivalen har jag varit på senast i år.
Så med SH-mått mätt är jag ett kap.
Just nu vore det faktiskt det minst dåliga.
Om det skulle gå åt helvete nu så blir det lite jobbigt nu och kanske ledsen i ögat ett par dagar.
Om det skulle bli något seriösare blir det lite jobbigt att dra ut på böljorna blå om ett par månader.
Det vore klart praktiskt att skita i alltihop. Men så är det ju det där med känslor. Jag som inbillade mig att jag slutat med sådana dumheter.
Varför får man aldrig välja mellan bra/bra istället för dåligt/dåligt?
Men när de knappt själva vet vad de tänker blir det struligt.
Kan int gå mer än åt helvete!
Börjar tröttna på min tant.
Tråkigt men sant..
Detta inlägg fick mig att tänka på ett kul klipp från Rivstart-programmet för ett par år sedan.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari