Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Singel singel singel , dejta är ett jävla skit :död träffat en härlig tjej ett par veckor , bara velat se vad det kan leda till
inatt efter krogrunda började hon med snacket "jag tror inte det här funkar" huanamig vad jag mår dåligt idag , varför
inte ta sånt nykter vi satt nog uppe till klockan 5 sen somnade jag sittandes i hennes soffa och när jag väl vaknade och skulle smyga där ifrån , så vaknar hon och frågar om jag vill komma o lägga mig :3freak tjejer är bra konstiga
jag vill fan inte krypa ner där efter seriöst långtalk varför kan inte tjejer ta saker o ting lite lättare och inte fundera så mycket. näheee hua vad bakfull jag är :glömdet

Bland det första jag sa till mitt ex var att jag diskuterar aldrig på nätterna. Är det nåt får du ta det på dagtid eller så får det vara.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Singel singel singel , dejta är ett jävla skit :död träffat en härlig tjej ett par veckor , bara velat se vad det kan leda till
inatt efter krogrunda började hon med snacket "jag tror inte det här funkar" huanamig vad jag mår dåligt idag , varför
inte ta sånt nykter vi satt nog uppe till klockan 5 sen somnade jag sittandes i hennes soffa och när jag väl vaknade och skulle smyga där ifrån , så vaknar hon och frågar om jag vill komma o lägga mig :3freak tjejer är bra konstiga
jag vill fan inte krypa ner där efter seriöst långtalk varför kan inte tjejer ta saker o ting lite lättare och inte fundera så mycket. näheee hua vad bakfull jag är :glömdet

Skit i att dejta! Sånt trams sysslar inte jag med. Go with the flow, dyker det upp någon som är passande kommer det märkas. Dejta är överskattat.

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Riktigt skoj att det blivit så seriöst, önskar er all välgång och lycka.
Vart hamnar ni?

Skit i sovrum ha sängen i garaget.:hihi

Bra idé fan. :D (Jag hade iofs planer på att bygga ett stort jävla garage med sovloft och köksvrå för inte alls längesen)

Självklart är det så, att man lär sig mer och mer vad man vill ha och vad man kan ge i ett förhållande. Det gör det inte så mycket lättare att hitta rätt, för antalet som stämmer in blir mindre och mindre. :gnissla Samtidigt blir det ju bättre när man väl hittat rätt.

Ett stort grattis till er! :)

Jaoh, jag kom fram till det där med unga kvinnor är fan inte värt de fastare formerna. Dels är det bara ögongodis, de är generellt sett helt värdelösa i sängen, sedan har de fan helt jävla orimliga krav. Bättre då att kvinnorna råkat ut för några ordentliga skithål som plockat ner dem stadigt på jorden, båda fötterna. :)
Då räcker det med att vara ett ganska okej som snubbe och ändå är man det bästa som hänt sen skivat smör...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Bra idé fan. :D (Jag hade iofs planer på att bygga ett stort jävla garage med sovloft och köksvrå för inte alls längesen)

Jaoh, jag kom fram till det där med unga kvinnor är fan inte värt de fastare formerna. Dels är det bara ögongodis, de är generellt sett helt värdelösa i sängen, sedan har de fan helt jävla orimliga krav. Bättre då att kvinnorna råkat ut för några ordentliga skithål som plockat ner dem stadigt på jorden, båda fötterna. :)
Då räcker det med att vara ett ganska okej som snubbe och ändå är man det bästa som hänt sen skivat smör...

Man behöver inte vara speciellt gammal för att ha råkat ut för ett par ordentliga skithål. Jag var 18 när jag upplevde det andra exemplaret, av två.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Man behöver inte vara speciellt gammal för att ha råkat ut för ett par ordentliga skithål. Jag var 18 när jag upplevde det andra exemplaret, av två.

Jo, men det krävs några års seriöst och utdraget lidande med skithålen för att kvinnor ska lära sig verkar det som. ;) Män lär sig aldrig å andra sidan.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jo, men det krävs några års seriöst och utdraget lidande med skithålen för att kvinnor ska lära sig verkar det som. ;) Män lär sig aldrig å andra sidan.

Det tror jag inte. Jag har varit singel i snart 7 år, enbart pga de där skithålen. De märkte mig så hårt att jag inte vågar låta någon annan försöka, eftersom det alltid finns en risk att de beter sig lika illa.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Hade en lite kul maildiskussion med en tjej på HP. Hon gillade vinter, snö och åka skidor och verkade ha ungefär samma syn på livet om jag...

Jag: "Lite trist att inte få ett svar på ett vettigt mail."

Hon: "Ber om ursäkt, men får rätt många mail och så sa magkänslan att vi inte skulle passa."

Jag: "Så magkänslan brukar ha rätt?"

Hon: "Ha, ha, alltid, så den går jag efter varje gång! :p"

Jag: "Har du haft några förhållanden då?"

Hon: "Ha, ha, det är väl klart! Jag är ju 28. ;)"

Jag: "Du kanske skulle sluta lita på magkänslan då, eftersom den inte haft rätt hittills."

Sedan blev jag blockerad. :)

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Hade en lite kul maildiskussion med en tjej på HP. Hon gillade vinter, snö och åka skidor och verkade ha ungefär samma syn på livet om jag...

Hon: "Ber om ursäkt, men får rätt många mail och så sa magkänslan att vi inte skulle passa."

Jag: "Du kanske skulle sluta lita på magkänslan då, eftersom den inte haft rätt hittills."

Detta fick mig att skratta högt :rofl Bra sagt!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

:hihi

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,

Fan vad klockrent svar!!!:yoparty

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj

Flawless Victory!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Hahah, alla gånger värt att bränna sinna broar för att sätta na på plats! :tummenupp

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Haha ja kan dom inte ta sånt med en klackspark så skulle hon inte vara nåt för mej ändå.

En gammal kollega till mej berättade en gång om hur han träffade tjejen som han dejtade då.

Tydligen hade dom pratat lite på nån krog och han frågat om hon har några djur.

"Ja en giraff" eller nåt hade hon svarat då.

Precis som han gjorde så hade det fått mej att vilja träffas igen kan jag säga :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Inga fler roliga mailkonversationer Palle? Du är nog den mest aktiva av oss, så jag litar på att du kan underhålla oss andra!

Vi i RR ska ju förresten ha en bal i höst/vinter! Dit kan ni ju komma!

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...