Detta inlägg fick mig att tänka på ett kul klipp från Rivstart-programmet för ett par år sedan.
Youtube-klipp
Det finns i dagsläget 2284 Jonas i Göteborgs kommun, som är mellan 25-50 år. Skulle nog vilja påstå att han är hyfsat anonym.
Detta inlägg fick mig att tänka på ett kul klipp från Rivstart-programmet för ett par år sedan.
Youtube-klipp
Det finns i dagsläget 2284 Jonas i Göteborgs kommun, som är mellan 25-50 år. Skulle nog vilja påstå att han är hyfsat anonym.
Men Palle... Nu missade du ju ändå poängen!
Skall du överanalysera på det viset så kan du utvidga ditt sökområdet till hela Västsverige plus alla med tillgång till Internet..
Kvinnor är lika primitiva och styrs i lika hög grad av sina instinkter. Den mest tydliga skillnaden är att män är mer ärliga med hur primitiva de är och har större självinsikt om det.Roligt att läsa, för det stämmer ju så väl! Tycker det bevisar rätt bra att män fortfarande häckar i grottor och slår folk i huvudet med en träpåk.
Nu missade jag swish svar. Fråga till dig, tycker du att alla kvinnor är bättre?
Tycker ju bara jag hittat de västa ärkepuckona som finnes. Jag letar väl ska ni veta med.
För min del visar man att man har humor och är intelligent, utan att försöka briljera. Tydligen jättesvårt!
Så du menar alltså att detta är det enda som krävs för att man ska hitta någon, då fattar jag inte varför jag fortfarande är singel?
Haha ja, den är bra.
Frågan nu är ju om Hansens tant hänger på SH eller ej!?
http://www.youtube.com/watch?v=RaWba9G4Gn4
Mitt svar? Jag har ju inte ens svarat?
Jag vet inte, jag har ingen erfarenhet av den sortens kontakt med kvinnor som du tycks ha.
Jag har sålt hojen så jag e rökt.
Nej, det är vad man ska visa för att jag ska bli intresserad öht, sen är det ju en hel del fler bitar som ska falla på plats efter det.
Hahaha den där var jävligt bra
Minns inte ifall det var den här tråden, eller någon annan, men läste att det är 80% av tjejerna som initierar en skilsmässa, vilket innebär att 80% av tjejerna inte har någon koll alls över huvud taget vilka bitar det är som ska falla på plats.
Lycka till! Själv letar jag och min nyfunne sporthojskille gemensamt hem för oss och alla hojar vi ska ha, ett stooooort garage med tillhörande sovrum
Jag kan inte svara för statistiken men det jag kan säga är att efter ett giftermål och skilsmässa så vet de flesta kvinnor i alla fall vad de vill eller inte vill ha. Därför är det mer statistiskt rätt att sikta på oss som har det bakom oss. Oftast har man då också fattat det där med att man själv inte behöver vrida ut o in på sig för att passa in och vi vet också att "göra om en man" är helt omöjligt... med andra ord, övning har gett färdighet. Nu talar jag av egen erfarenhet men också för väninnor som verkar ha samma erfarenhet. Att gå på söta 22 åringar.. ja då får man lite inkörningsproblem som sagt men tuttarna sitter mer på rätt plats så att säga Men sen finns förstås den där gruppen kvinnor som aldrig lär sig utan hoppar i samma grop mer än en gång.
Lycka till! Själv letar jag och min nyfunne sporthojskille gemensamt hem för oss och alla hojar vi ska ha, ett stooooort garage med tillhörande sovrum
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari