Singeltråden

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Inga fler roliga mailkonversationer Palle? Du är nog den mest aktiva av oss, så jag litar på att du kan underhålla oss andra!

Nä, de flesta konversationer är rätt deprimerande. :( Tjejerna där verkar ha noll koll på livet och så verkar de ljuga friskt i sina presentationstexter. Självinsikt är helt klart en bristvara.

Du som mailar med killar där, har kanske kommit fram till samma slutsats om oss? :hihi

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
Hayabusa -00
"Det finns 9 planeter, 204 länder, 809 öar, 7 hav, 9 miljarder människor och jag är singel.
Kopiera detta om du börjar inse att du också är ful..."

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Ja mej är det aldrig någon som svarar ens :(
Samma här. Men får en del mail från de som inte passar alls. :3freak
Får ni inte alla dessa charmiga google-översatta meddelandena från fejkprofiler?
"Du fångat min intresse. Skriv mej på min epost nigerianscam@yahoo.com så det vi kan få att veta varandra bättre. Tittar fram mot höra från Dig. Pussar. /Natasha"

Har alltid undrat vad det är för filur som sitter i andra änden och skickar dessa...

tkdrille

Guest
Får ni inte alla dessa charmiga google-översatta meddelandena från fejkprofiler?
"Du fångat min intresse. Skriv mej på min epost nigerianscam@yahoo.com så det vi kan få att veta varandra bättre. Tittar fram mot höra från Dig. Pussar. /Natasha"

Har alltid undrat vad det är för filur som sitter i andra änden och skickar dessa...

Någon smart pojke som plötsligt har en sjuk mamma när ni "lärt" känna varandra. "hon" skickar såklart en bild till dig, hon är alldeles klart för snygg för så fula personer som oss.
Men för att du ska få träffa henne måste hon såklart först ha pengar för att hennes sjuka mamma ska klara sig ett tag. Sen kostar ju flygbiljetten med.
Funkar säkert på vissa. Jag är så jävla snål att jag inte ens hade bjödit en äkta vara på första dejten =)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Någon smart pojke som plötsligt har en sjuk mamma när ni "lärt" känna varandra. "hon" skickar såklart en bild till dig, hon är alldeles klart för snygg för så fula personer som oss.
Men för att du ska få träffa henne måste hon såklart först ha pengar för att hennes sjuka mamma ska klara sig ett tag. Sen kostar ju flygbiljetten med.
Funkar säkert på vissa. Jag är så jävla snål att jag inte ens hade bjödit en äkta vara på första dejten =)

Om man snackar med folk som jobbar på arlanda är det inte helt ovanligt med herrar som står med blomsterkvastar och väntar men går hem ensamma. Så nog finns det tillräckligt med folk som går på det för att det ska vara lönsamt.

tkdrille

Guest
Om man snackar med folk som jobbar på arlanda är det inte helt ovanligt med herrar som står med blomsterkvastar och väntar men går hem ensamma. Så nog finns det tillräckligt med folk som går på det för att det ska vara lönsamt.

Man måste vara mycket ensam om man gör så att man skickar pengar till en person som finns i en annan del av världen och hoppas på att de verkligen ska dyka upp denna underbara tjej de har snackat över nätet med ett tag.

De hade nog varit billigare för de att hoppa på flyget till köpenhamn och köpa sig en flicka för en helg isåfall.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Det är ju faktiskt rätt nedstämmande. :(

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
mja har du faktiskt rätt i. Lär nog aldrig köpa mig en flicka vare sig de gäller tjänster eller förhållande.
De får köpa mig istället =) Så får jag vara ifred.

HA!!!! Nu pratar du alldeles för mycket bajs! Haru redan glömt bort kvällen vi var hos Slowroller och sen drog ut? One word, THAILÄNDSKA!!!!! :rofl:hihi:D:7peta Eftersom jag var nykter vet jag EXAKT vad du sa och ville göra. ;)

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...