Singeltråden

tkdrille

Guest
Jo det är sant, inget som lockar precis. Förblir nog helt singel ett tag till.

Man kan alltid köra engångs med. Om man pallar så att säga. Brukar vara massa klödd för tjejer är ju sådana grottmänniskor som gärna vill dra en i håret .
Jädrans komplicerade varelser när känslorna plötsligt kommer in de där.

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Man kan alltid köra engångs med. Om man pallar så att säga. Brukar vara massa klödd för tjejer är ju sådana grottmänniskor som gärna vill dra en i håret .
Jädrans komplicerade varelser när känslorna plötsligt kommer in de där.

Haha, tror inte män är mycket bättre på den fronten tyvärr :hihi

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Min erfarenhet är att det är mer strul med kk än med fullblodsförhållande.

Jag har inte haft nåt problem med kk-förhållanden, möjligen svårt att bli av med dom och sen har man sin frihet kvar. Fast det finns ju grader på det också... allt från dom som bara ses för sexet till dom som snarare bara är särbos.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag är singel så det förslår..
5 timmars sömn på 2 dygn sätter sina spår..

Råkade nog kalla en väldigt kort tjej i toalettkön för ponny av någon anledning.

Nåja mina vänner hade ju en jävligt rolig kväll åt det iaf...

hahahaahahaha.......hahahhahaa.....ja det man läser så är det ju inte jätte konstigt varför du är singel. :D :D Du skulle ist sagt att du kan vara hennes ponny så kan hon få rida dig. ;)

Sen undrar jag va fan du gör i kön till tjejtoan? :D :hihi

tkdrille

Guest
Haha, tror inte män är mycket bättre på den fronten tyvärr :hihi

Sådana män kan kallas för feminima :tummenupp Har man sagt en gång så är de liksom en gång och inte resten av livet.
Därför ska man inte gå på nån i sin närhet, säkerhetsmarginal är 2 mil :D så man inte går på varann i affären åtminstone.
Gjorde den tabben fan en gång, tror du inte jag mötte denne tjej när jag lasta in agda 95 år i min bil. Gu va pinsamt de var.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Sådana män kan kallas för feminima :tummenupp Har man sagt en gång så är de liksom en gång och inte resten av livet.

Det där är Bull Shit! Och kk innebär inte EN gång utan att man har sex då o då men utan att det är något seriöst. Du kanske tänker på ONS. Sen att kk kan utvecklas till något mer är jävligt lätt hänt för båda parter. Tjejer kanske har lättare att fastna men tror även att många killar fastnar lätt.

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Därför ska man inte gå på nån i sin närhet, säkerhetsmarginal är 2 mil :D så man inte går på varann i affären åtminstone.
Gjorde den tabben fan en gång, tror du inte jag mötte denne tjej när jag lasta in agda 95 år i min bil. Gu va pinsamt de var.

Ja det är nog en gyllene regel i detta fallet. Hade några som gjorde misstaget att ha engångsligg med klasskamrater, det funkade sådär i klassen sen :D

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,

Blev hon sur och trodde att du gått över till dökött:D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Njae, sånt brukar inte tas väl. :( :hihi

Om det är en tjej med humor eller som vill ligga så hade hon tagit det väl. Garanterat bättre än om han kallare henne för en ponny! :D :hihi

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Om det är en tjej med humor eller som vill ligga så hade hon tagit det väl. Garanterat bättre än om han kallare henne för en ponny! :D :hihi

Kanske det är jag som gör att det inte tas väl? :va

Näpp, jag tänker intala mig att det är pryda, tråkiga surkärringar. :crash

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...