Ja man kan ha en kk. Då e man inte riktigt lika singel.Finns det grader av att vara singel/"singelhet"?
Ja man kan ha en kk. Då e man inte riktigt lika singel.
Det har du ju alldeles rätt i, tänkte jag inte på!
Det brukar däremot vara ett jävla strulande efter några månader, om man kör med kk.
Det brukar däremot vara ett jävla strulande efter några månader, om man kör med kk.
Jo det är sant, inget som lockar precis. Förblir nog helt singel ett tag till.
I motsats till ett riktigt förhållande?
Man kan alltid köra engångs med. Om man pallar så att säga. Brukar vara massa klödd för tjejer är ju sådana grottmänniskor som gärna vill dra en i håret .
Jädrans komplicerade varelser när känslorna plötsligt kommer in de där.
Min erfarenhet är att det är mer strul med kk än med fullblodsförhållande.
Jag är singel så det förslår..
5 timmars sömn på 2 dygn sätter sina spår..
Råkade nog kalla en väldigt kort tjej i toalettkön för ponny av någon anledning.
Nåja mina vänner hade ju en jävligt rolig kväll åt det iaf...
Haha, tror inte män är mycket bättre på den fronten tyvärr
Sådana män kan kallas för feminima Har man sagt en gång så är de liksom en gång och inte resten av livet.
Sådana män kan kallas för feminima Har man sagt en gång så är de liksom en gång och inte resten av livet.
Därför ska man inte gå på nån i sin närhet, säkerhetsmarginal är 2 mil så man inte går på varann i affären åtminstone.
Gjorde den tabben fan en gång, tror du inte jag mötte denne tjej när jag lasta in agda 95 år i min bil. Gu va pinsamt de var.
Därför ska man inte gå på nån i sin närhet, säkerhetsmarginal är 2 mil så man inte går på varann i affären åtminstone.
Gjorde den tabben fan en gång, tror du inte jag mötte denne tjej när jag lasta in agda 95 år i min bil. Gu va pinsamt de var.
Du skulle ist sagt att du kan vara hennes ponny så kan hon få rida dig.
Njae, sånt brukar inte tas väl.
Om det är en tjej med humor eller som vill ligga så hade hon tagit det väl. Garanterat bättre än om han kallare henne för en ponny!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari