Singeltråden

tkdrille

Guest
Det där är Bull Shit! Och kk innebär inte EN gång utan att man har sex då o då men utan att det är något seriöst. Du kanske tänker på ONS. Sen att kk kan utvecklas till något mer är jävligt lätt hänt för båda parter. Tjejer kanske har lättare att fastna men tror även att många killar fastnar lätt.

Ja kk är ju ligga många gånger =) Jag syfta på då engångsförbrukning såklart. Då kör man en gång och låter bli den andre för då är man ju plötsligt fast :S

tkdrille

Guest
Blev hon sur och trodde att du gått över till dökött:D

Hon var jättesur på mig. Jag hade åkt hem till henne på natten och gjort en massa bus. När hon gick på dass så ringde jag taxin och sprang min väg, jag sprang fort så jag slapp va kvar haha. Trodde ju vi bestämt att göra så med men så var de visst inte.

Hon sa inte ett ljud utan jag fick de svartaste ögonen nånsin när jag stod där och hjälpte tantan att landa i bilen haha.
Jag vet att de var fult av mig att bara dra sådär men jag orkade verkligen inte =)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Hon var jättesur på mig. Jag hade åkt hem till henne på natten och gjort en massa bus. När hon gick på dass så ringde jag taxin och sprang min väg, jag sprang fort så jag slapp va kvar haha. Trodde ju vi bestämt att göra så med men så var de visst inte.

Hon sa inte ett ljud utan jag fick de svartaste ögonen nånsin när jag stod där och hjälpte tantan att landa i bilen haha.
Jag vet att de var fult av mig att bara dra sådär men jag orkade verkligen inte =)

Ja se fruntimmer...

tkdrille

Guest
Kolleger är alltså ok? :rolleyes::brynad:banana

Jag kan tycka detta. Har dock inte provat, ska se om jag tar mig mod. Eller nja de kan bli sådant snack. Kanske om man jobbar i samma lokal kan de va jobbigt. Men så som jag jobbar så träffar jag inga kollegor nästan så jag har ju de bra.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Sådana män kan kallas för feminima :tummenupp Har man sagt en gång så är de liksom en gång och inte resten av livet.

Jag tycker det är lite feminint att inte våga vara ärlig.

Du verkar vara en aning inkonsekvent? Om verkligen du hade sagt till henne att det var ett ONS så skulle du inte ha behövt smita ut.
Och andra sidan hade du knappast fått följa med henne hem heller. Tjejer brukar sällan uppskatta ONS, då går dom hellre till sin kk. Jo, tro det eller ej men de flesta tjejer brukar ha en sån, dom är oftast bara bättre än killar på att hålla tyst om det.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
hahahaahahaha.......hahahhahaa.....ja det man läser så är det ju inte jätte konstigt varför du är singel. :D :D Du skulle ist sagt att du kan vara hennes ponny så kan hon få rida dig. ;)

Sen undrar jag va fan du gör i kön till tjejtoan? :D :hihi

Först och främst: Det var hon som stod i killkön :p

Sen så var jag hyfsat packad och minns fan inte varför jag kom in på ponnysar alls. Inte helt hundra på att jag verkligen kallade henne för ponny men jag minns en sur blick och att jag omedelbart hämtade min jacka och gick :p

Idag så fick jag tipset att nästa gång iaf kalla damerna för D-ponny eller nån speciell ras som tydligen var bland dom finaste. Minns inte vilken det var dock?? :p

Nåja hela kompisgänget skrattade sej hesa igår och flera av dom skrattade fortfarande idag.

Så det bjuder jag på.

Tycker lite synd om tjejen dock om hon tog illa upp :(

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
De hade tydligen alla tre varit rätt packade, och tydligen rökt på lite... Så mor/dotter var lite obekväma med att ha varit inblandade i en trekant när dimmorna lättat på morgonen.

:crash - haha sicken missär

Fan jag blev misstänkt för att ha satt på en polares morsa en gång - jag var 30 och hon 55 men vi satt o kröka som tonåringar på en pub - sen drog vi hem till henne o hade efterfest me spliffar - vi spydde,rökte,kröka och asgarva men inget sånt :rofl

Man hamna liksom ute i kylan lite:D - jag tror hon gjorde det för och jävlas me polarn

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Råkade nog kalla en väldigt kort tjej i toalettkön för ponny av någon anledning.

på Bulls i stan finns det ett killdass med bara pisseränna samt ett cheydass. Alltid lustigt och se killar köa i cheykön för då vet alla att han ska bajsa. Lägger han en grym kaka i det dasset kan han räkna med att vara singel för resten av kvällen också.

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
nåväl när du blir lite äldre så kommer du spana in döttrarna till kvinnor då legat med och du kommer dessutom undra hur sjutton du kan ha legat med det gamla russinet.

FFS! Inte konstigt ni grabbar är singlar... jisses... Shit så avtändande :zpy
Sätter ner foten direkt här: Den som tänker sig glo på mina döttrar kommer till mig diReCkt så jag kan slå ihjäl er och bunta ihop er och slänga er i kärret för att ruttna bort

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...