Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Den här tråden är helt jävla värdelös utan bilder!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Kom och säg hej till mig på onsdag, har BC möte i stönholm då. Har inte mycket tid mellan mötet och flyget men hinner nog säga hej o ge dig en kram. :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Kom och säg hej till mig på onsdag, har BC möte i stönholm då. Har inte mycket tid mellan mötet och flyget men hinner nog säga hej o ge dig en kram. :)

Hmmm, får jag ligga då?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
får du väl fråga den du brukar ligga med...... :D

Äh du vet, en sån här kille är ju aldrig i samma säng 2 ggr...

Man blir ju utslängd efter en gång liksom. ;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Äh du vet, en sån här kille är ju aldrig i samma säng 2 ggr...

Man blir ju utslängd efter en gång liksom. ;)

Kan tänka mig det, eftersom du fråga om ligga när jag skrev att jag inte hade tid. :eek:neminuteman :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Kan tänka mig det, eftersom du fråga om ligga när jag skrev att jag inte hade tid. :eek:neminuteman :D

När går planet då? Jag har en kollega på jobbet från 10 till runt 16-16:30.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
När går planet då? Jag har en kollega på jobbet från 10 till runt 16-16:30.

Jag är inte klar innan 17 iaf. Kan meddela dig på ansiktsboken när flyget går, kommer inte ihåg just nu. Men vi ska vara i Älvsjö o jag ska till Bromma. Vet i fan hur lång tid det tar att ta sig från hotellet till flygplatsen. Tror flyget gick vid 19.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Jag är inte klar innan 17 iaf. Kan meddela dig på ansiktsboken när flyget går, kommer inte ihåg just nu. Men vi ska vara i Älvsjö o jag ska till Bromma. Vet i fan hur lång tid det tar att ta sig från hotellet till flygplatsen. Tror flyget gick vid 19.

Ok, vi får se hur det urartar alltså.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Ingen som är singel i kväll? Eller dog hela tråden för att Money och Ricken bokade en kramdejt?

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Ingen som är singel i kväll? Eller dog hela tråden för att Money och Ricken bokade en kramdejt?

Jag är singel så det förslår..
5 timmars sömn på 2 dygn sätter sina spår..

Råkade nog kalla en väldigt kort tjej i toalettkön för ponny av någon anledning.

Nåja mina vänner hade ju en jävligt rolig kväll åt det iaf...

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
jahapp....ännu en sån där underbar helg snart till ända, grabben hos sin mor o fri att göra preciiiiiis vad jag vill...Det regnar, det är kallt, har ingen inspiration, alla bekanta har parat ihop sej....joorå så att näää, jag är inte bitter men lite less kan man ju få vara, annars var det ju lite kul att tråden är 200 sidor :banana

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Dejtingsidor är som webshoppar för nulla. Man KAN hitta nån man gillar också, men det är inte så vanligt. Underliv finns att få så man blir helt trött på't dock.

Nyheter
CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska

Ny design, ny motor och bät...

MP-Mässan lockade 55.000 besökare!

Hela 55.000 besökte finska ...

Ökat antal körkortsåterkallelser