Singeltråden

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Chips känns bra idag, i övermorgon har jag gått upp 10 kg och fått finnar....

Du klagar på att det bara går utför.
Då är det väl positivt att gå upp?
Toppa det med finnarna (det är ett trevligt folk) så är du välkommen i gladtråden.
Vassegosåmycket för tipsen.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Toppa det med finnarna (det är ett trevligt folk) så är du välkommen i gladtråden.

Jag är redan 1/4 finne, även utan chipsen.

Ja, det går stadigt utför, och idag tog priset. Känner mig inte redo att prata om det, det har tagit alldeles för hårt.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Jag ser det roliga i ditt inlägg, men är alldeles för nere för att verkligen ta åt mig, även om det faktiskt hjälpte en del.

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Nu är jag inte gräsänkling så jag måste omedelbart lämna tråden.

Äh, singeltråden är ju bevisligen inte enbart för singlar:)

Nästan alla singlar i kompiskretsen har gått in i nya förhållanden nu, plötsligt blev det ett jävla tjat om när jag ska hitta en ny :död (och om jag håller kontakten med exet, precis som om där fanns något att hämta :rofl)

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag ser det roliga i ditt inlägg, men är alldeles för nere för att verkligen ta åt mig, även om det faktiskt hjälpte en del.

Det var trist att höra, men jag brukar tänka som så att om några decennier ligger man ändå och ruttnar i en träsarkofag ett par meter ner i dyngan. Eller hur man nu gör sig kvitt döingar då.

Hur som helst så brukar faktiskt de flesta problem blekna och kännas triviala vid den tanken.

En annan tanke är att oavsett problem så har man till dags dato åtminstonde till skillnad från en del olyckliga satar en någorlunda fungerande hjärna, två armar, två ben och ett rövhål att stoltsera med jämte en del andra hyfsat fungerande organ. Oavsett problem så är alltså livet en högst temporär fas och är man då välsignad med en fungerande organism så har man under denna fas dragit lite av en jackpot. Se där så bra du nog känner dig redan, nu när farbror Ziip har satt perspektiv på det hela.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Känner du på dej att det här bara är en tillfällig svacka så vet du att det ljusnar snart.
Ser du inget ljus i slutet av tunneln så är det dags att snacka med någon.
Antidepp ska du inte vara rädd för om det gått för långt. Hellre grå dimma än kompakt mörker.

Skickar dej en :krama tills vidare.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Dessvärre är det kompakt mörker, med undantag från vissa gråzoner, sedan 06.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Dessvärre är det kompakt mörker, med undantag från vissa gråzoner, sedan 06.

Själv trillade jag ner i smutsen back in -96. Det var en pärs och höll på att kosta skallen :-( På den tiden var det inte så lätt att hitta bra information heller och tillståndet ansågs fortfarande tabu/suspekt. Det är ingen angenäm upplevelse och tog mycket tid att ta sig upp, men det går, även om man inte blir riktigt som förr.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Själv trillade jag ner i smutsen back in -96. Det var en pärs och höll på att kosta skallen :-( På den tiden var det inte så lätt att hitta bra information heller och tillståndet ansågs fortfarande tabu/suspekt. Det är ingen angenäm upplevelse och tog mycket tid att ta sig upp, men det går, även om man inte blir riktigt som förr.
Sedan kanske det inte hade varit helt konstruktivt att bli som förr, eftersom att man då antagligen åker dit på det igen. Man blir en erfarenhet rikare efter en sån resa.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Sedan kanske det inte hade varit helt konstruktivt att bli som förr, eftersom att man då antagligen åker dit på det igen. Man blir en erfarenhet rikare efter en sån resa.

True! Numera är man extremt noga med att inte prioritera ner sig själv till förmån för andras krav och önskemål. Man gör det man mår bra av och säger nej till resten. Dessutom kan man nu reagera i tid när kroppen börjar säga ifrån på ett annat vis. Man tar inte längre välmående som en självklarhet längre. En nyttig erfarenhet (om än smärtsam) rikare är man helt klart.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
hahaha.....tur att alla inte lyssnar på dig då! :D

Rubriken säger inte så mycket. Den är mer ett konstaterande!

Fördelen är att jag avgör vem som är vad

Tillbaka till rubriken

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Det är fan inte sant vilket oflyt man har!
Brudar finns det gott om, men lyckas välja att följa med den som INTE vill juffsa varenda gång! :huvet
Det är nästan värre att komma i säng utan att få sig något än att vara helt utan.

Den här torrperioden suger. Måste skaffa mig en KopuleringsKamrat snart :gnissla

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hur svårt kan det vara att hitta nån att ligga med? Så länge du inte ser ut som Quasimodo så borde det inte vara några problem!

Det är fan inte sant vilket oflyt man har!
Brudar finns det gott om, men lyckas välja att följa med den som INTE vill juffsa varenda gång! :huvet
Det är nästan värre att komma i säng utan att få sig något än att vara helt utan.

Den här torrperioden suger. Måste skaffa mig en KopuleringsKamrat snart :gnissla

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO