Mordecaien
Can do!
Här går det fan bara stadigt utför.. Vet snart inte vart jag ska ta vägen längre. Möter snart avgrunden.
Tuff skit.
Mosa ner handen i chipspåsen och dunka in Die Hard i videon och du ska se att det blir bättre!
Här går det fan bara stadigt utför.. Vet snart inte vart jag ska ta vägen längre. Möter snart avgrunden.
Tuff skit.
Mosa ner handen i chipspåsen och dunka in Die Hard i videon och du ska se att det blir bättre!
Chips känns bra idag, i övermorgon har jag gått upp 10 kg och fått finnar....
Du klagar på att det bara går utför.
Då är det väl positivt att gå upp?
Toppa det med finnarna (det är ett trevligt folk) så är du välkommen i gladtråden.
Vassegosåmycket för tipsen.
Du klagar på att det bara går utför.
Då är det väl positivt att gå upp?
Toppa det med finnarna (det är ett trevligt folk) så är du välkommen i gladtråden.
Vassegosåmycket för tipsen.
Nu är jag inte gräsänkling så jag måste omedelbart lämna tråden.
Jag ser det roliga i ditt inlägg, men är alldeles för nere för att verkligen ta åt mig, även om det faktiskt hjälpte en del.
Känner du på dej att det här bara är en tillfällig svacka så vet du att det ljusnar snart.Jag ser det roliga i ditt inlägg, men är alldeles för nere för att verkligen ta åt mig, även om det faktiskt hjälpte en del.
Dessvärre är det kompakt mörker, med undantag från vissa gråzoner, sedan 06.
Sedan kanske det inte hade varit helt konstruktivt att bli som förr, eftersom att man då antagligen åker dit på det igen. Man blir en erfarenhet rikare efter en sån resa.Själv trillade jag ner i smutsen back in -96. Det var en pärs och höll på att kosta skallen :-( På den tiden var det inte så lätt att hitta bra information heller och tillståndet ansågs fortfarande tabu/suspekt. Det är ingen angenäm upplevelse och tog mycket tid att ta sig upp, men det går, även om man inte blir riktigt som förr.
Sedan kanske det inte hade varit helt konstruktivt att bli som förr, eftersom att man då antagligen åker dit på det igen. Man blir en erfarenhet rikare efter en sån resa.
Konstigt är inte dåligt, udda är bra. Lever du?
hahhaa ska du säga?!
Fördelen är att jag avgör vem som är vad
Tillbaka till rubriken
Det är fan inte sant vilket oflyt man har!
Brudar finns det gott om, men lyckas välja att följa med den som INTE vill juffsa varenda gång!
Det är nästan värre att komma i säng utan att få sig något än att vara helt utan.
Den här torrperioden suger. Måste skaffa mig en KopuleringsKamrat snart
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |