Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det är ju fortfarande imorgon?

Men herregud, så jävla svårt kan det väl inte vara!! Finns ju för fan knullkontakt punkt se om det verkligen krisar! Nu snackar jag inte om förhållande, vill ni bara ligga kan det fan inte vara så svårt. O SJP, testat att inte supa dig asblagad när du går ut? Kan ju vara värt att testa om du får ligga som belöning. ;) Fast oas bor du på Åland, finns väl inte så mycket o välja på där. :D Kanske redan legat med alla? :D

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Men herregud, så jävla svårt kan det väl inte vara!! Finns ju för fan knullkontakt punkt se om det verkligen krisar! Nu snackar jag inte om förhållande, vill ni bara ligga kan det fan inte vara så svårt. O SJP, testat att inte supa dig asblagad när du går ut? Kan ju vara värt att testa om du får ligga som belöning. ;) Fast oas bor du på Åland, finns väl inte så mycket o välja på där. :D Kanske redan legat med alla? :D

Fulciterar du?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
DU!!! Det där är självvalt!! Jag hade LÄTT kunnat fixa någon som du kan ligga med. ;) :knowsasecret
Jag är tjej, och har varut nunna betydligt längre. Ser väl antagligen ut som ett träsktroll.

tkdrille

Guest

Tipsa inte om sidor som inte funkar. Så får han ligga mer. Mötesplatsen där är liggat.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Alltså, nu pratar vi ligg. Snoppar känner inte skillnad på stil och klass. O nej, du hade inte tackat nej till denna person. Redan sett att du var sugen. :D Säger INGET mer!!

Va? Sugen på fyllan, eller SUGEN? :brinnerup

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Är det någon skillnad? Det hade iaf blivit boomshackalackaboomboom om det inte funnits folk runt omkring. :D

Ja, jag är inte alls lika kräsen på fyllan.. ;)

Men jag har absolut ingen aning om vem du syftar på nu, faktiskt! :tungan

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag är tjej, och har varut nunna betydligt längre. Ser väl antagligen ut som ett träsktroll.
Neh det vägrar jag tro på, du gör kanske bara bättre val än hon jag släpade hem sist. :gnissla

O SJP, testat att inte supa dig asblagad när du går ut? Kan ju vara värt att testa om du får ligga som belöning. ;) Fast oas bor du på Åland, finns väl inte så mycket o välja på där. :D Kanske redan legat med alla? :D

Testat, jo, men är nästan som det är en nackdel faktiskt.

Eh ja, :)?)ligger väl nått i det kanske, men det finns en kvar åtminståne, fast hon är vännina med morsan, och ja, vettefan. :näsblod
Ne, inte pökat så förbaskat många, men någon form av historia har man ju (tyvärr?) med de flesta.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...