Men ärligt, har du kommit så långt är det väl rätt egalt om du "ser tjock ut"?
Jag kommer ju aldrig så långt. Har jag inte förklarat det tydligt nog än? Och är man så självkritisk som jag är så har det enorm betydelse.
Men ärligt, har du kommit så långt är det väl rätt egalt om du "ser tjock ut"?
Jag behöver inte heller något ligg... Jag har ju en leksak som är sjukt bra!
Från det ena till det andra. Nu ska ja gå o mysa med min systerdotter som är 2 månader! Jag som inte ens gillar barn!! But she´s lovely!
Haha, ja korv me brö funkar, ändå är jag ihop med mästerhånglaren på krogen, allas vår sporthojskock som bakar äppelkaka åt mig till lördagsfrukost...tror han vill nåt
Från det ena till det andra. Nu ska ja gå o mysa med min systerdotter som är 2 månader! Jag som inte ens gillar barn!! But she´s lovely!
Men sluta bara! Jag är oxå djupt självkritisk vissa dagar men åas odrägligt självsäker andra dagar. Eller samma dag. Beror på formen.
Det är lätt att sluta tråka sig själv. Kolla dig i spegeln och säg "awesuuum" bara. Fånigt, ja men över tid ger det resultat.
Jag är tjej, och har varut nunna betydligt längre. Ser väl antagligen ut som ett träsktroll.
Jag behöver inte heller något ligg... Jag har ju en leksak som är sjukt bra! Som jag inte ens måste ringa efter, ta mig iväg till eller noja över att jag ser tjock ut inför.
är det bara jag som tycker det är skönt som fan att vara singel?
slipper tjafs om att man tillbringar si och så många timmar i garaget eller på nå fordon, skönt!!!
jag ska då vara singel resten av livet, minst
Har man hittat rätt så är det inget tjafs, hittar man fel så är det. Så enkelt är det. Att hitta rätt är däremot svårt.
Jag gillar mina ögon och håret. Räcker inte det? Jag tycker inte direkt jag är varken ful eller vanskapt heller, men saker och ting hade såklart kunnat vara bättre.
Ska man vrida och vända på det så kan det alltid vara skillnad på någon punkt. Jag brukar säga " lika bra kan det kanske bli men knappast bättre".
Kanske det. Men jag hade faktiskt väldigt gärna haft en rygg som höll ihop, det gör ju knappt min. Enda gången jag vaknar utan sjuk huvudvärk för att nacken och ryggen är så kassa, är dagen efter en riktig massage, och sådana har jag inte råd med alltför ofta. Så, en hel rygg står högt på önskelistan.
Aha. Men har det med ditt självdömande att göra menar du?
Fast jag föredrar ju kvinnfolk som har ett eget liv.
Då brukar det bli lite "tjafs" när det krockar.
Men det är värt det i slutändan.
Jag har ju hållnings som en kratta pga den, så delvis. Inte så mycket för just den saken kanske, men ändå. Den är inte trevlig på något vis. ryggen alltså.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|