Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Men sluta bara! Jag är oxå djupt självkritisk vissa dagar men åas odrägligt självsäker andra dagar. Eller samma dag. Beror på formen.

Det är lätt att sluta tråka sig själv. Kolla dig i spegeln och säg "awesuuum" bara. Fånigt, ja men över tid ger det resultat.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Från det ena till det andra. Nu ska ja gå o mysa med min systerdotter som är 2 månader! :kär Jag som inte ens gillar barn!! :D But she´s lovely!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Men sluta bara! Jag är oxå djupt självkritisk vissa dagar men åas odrägligt självsäker andra dagar. Eller samma dag. Beror på formen.

Det är lätt att sluta tråka sig själv. Kolla dig i spegeln och säg "awesuuum" bara. Fånigt, ja men över tid ger det resultat.

Jag gillar mina ögon och håret. Räcker inte det? :va Jag tycker inte direkt jag är varken ful eller vanskapt heller, men saker och ting hade såklart kunnat vara bättre.

Hudik-Lars

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2012
Hoj
2014, Suzuki Gladius 650
är det bara jag som tycker det är skönt som fan att vara singel?

slipper tjafs om att man tillbringar si och så många timmar i garaget eller på nå fordon, skönt!!!

jag ska då vara singel resten av livet, minst

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag är tjej, och har varut nunna betydligt längre. Ser väl antagligen ut som ett träsktroll.
Jag behöver inte heller något ligg... Jag har ju en leksak som är sjukt bra! Som jag inte ens måste ringa efter, ta mig iväg till eller noja över att jag ser tjock ut inför.

Dåså, då äre ju för böveln inte jämförbart? :7peta

Fast hon bonnatösen på tv3 verkar rätt mysig, jäkla liv om ungar bara. :gnissla

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
är det bara jag som tycker det är skönt som fan att vara singel?

slipper tjafs om att man tillbringar si och så många timmar i garaget eller på nå fordon, skönt!!!

jag ska då vara singel resten av livet, minst

Har man hittat rätt så är det inget tjafs, hittar man fel så är det. Så enkelt är det. :tummenupp Att hitta rätt är däremot svårt.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag gillar mina ögon och håret. Räcker inte det? :va Jag tycker inte direkt jag är varken ful eller vanskapt heller, men saker och ting hade såklart kunnat vara bättre.

Ska man vrida och vända på det så kan det alltid vara skillnad på någon punkt. Jag brukar säga " lika bra kan det kanske bli men knappast bättre".

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ska man vrida och vända på det så kan det alltid vara skillnad på någon punkt. Jag brukar säga " lika bra kan det kanske bli men knappast bättre".

Kanske det. Men jag hade faktiskt väldigt gärna haft en rygg som höll ihop, det gör ju knappt min. Enda gången jag vaknar utan sjuk huvudvärk för att nacken och ryggen är så kassa, är dagen efter en riktig massage, och sådana har jag inte råd med alltför ofta. Så, en hel rygg står högt på önskelistan.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Kanske det. Men jag hade faktiskt väldigt gärna haft en rygg som höll ihop, det gör ju knappt min. Enda gången jag vaknar utan sjuk huvudvärk för att nacken och ryggen är så kassa, är dagen efter en riktig massage, och sådana har jag inte råd med alltför ofta. Så, en hel rygg står högt på önskelistan.

Aha. Men har det med ditt självdömande att göra menar du?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Det är ju behindrande naturligtvis. Har inga bra knep för fysiken men självpsykning är jag bra på. Prova några veckor så ser vi om det svänger. Kostar inget mer än att du kommer känna dig fånig första gångerna.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Fast jag föredrar ju kvinnfolk som har ett eget liv.
Då brukar det bli lite "tjafs" när det krockar.
Men det är värt det i slutändan.

As I said: Har man hittat rätt så är det inget tjafs, hittar man fel så är det. Så enkelt är det. :tummenupp

Klart båda ska ha ett eget liv, men är liven så olika att man knappt ses, då undrar i alla fall jag lite varför man har ett förhållande. Ensamhet i tvåsamhet är ju nämligen den värsta sortens ensamhet.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag har ju hållnings som en kratta pga den, så delvis. Inte så mycket för just den saken kanske, men ändå. Den är inte trevlig på något vis. ryggen alltså.

Du står upp med huvudet högt, så hållningen är det inget fel på. Hade du däremot varit så kutryggig, att huvudet i "stående" ställning hade varit i knähöjd, då hade jag förstått att du klagat lite på det. :tummenupp

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Nu har det varit tyst länge.
Har alla fått ligga eller?

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping