Nollvision
Jag är min egen nemesis.
Jag är full naken och gråtmild, men har inget minne av att jag fått ligga.Nu har det varit tyst länge.
Har alla fått ligga eller?
Jag är full naken och gråtmild, men har inget minne av att jag fått ligga.Nu har det varit tyst länge.
Har alla fått ligga eller?
Hade nog kunnat få ligga ikväll. Var tom en kille som bad om och följa med hem ikväll. Men han fick åka hem till sitt.
Hade nog kunnat få ligga ikväll. Var tom en kille som bad om och följa med hem ikväll. Men han fick åka hem till sitt.
Nåja, jag gjorde en rätt snygg ikväll.
Träffade nån kvinna i baren, visst lite äldre men ändå söt. Hade fått sina vinglas så var nog inte det hon var ute efter. Hon hälsade med såndär panikslagen men ändå ivrig blick, och började snacka en massa irrellevant dravel och ta på mig lite lätt här å där.
Bara efter att jag avfärdat flickstackaren och beställt min jäkla öl som det klickade; Vafan?! öppet mål ju!
Nåja, lika bra, jobb imorgon.
Träffade nån kvinna i baren, visst lite äldre men ändå söt. Hade fått sina vinglas så var nog inte det hon var ute efter. Hon hälsade med såndär panikslagen men ändå ivrig blick, och började snacka en massa irrellevant dravel och ta på mig lite lätt här å där.
Bara efter att jag avfärdat flickstackaren och beställt min jäkla öl som det klickade; Vafan?! öppet mål ju!
Hahha, har också råkat ut för det där en gång...på den tiden man gick till en videobutik o hyrde sina filmer, det var nått i stil med att hon var ensam ikväll och ville se rysare fast sånt är ju läskigt och man borde ju ha sällskap osv...jorå sa jag o nöp min actionfilm o drog hem....sen när jag sitter där själv i soffan så slår det mej plötsligt (hårt som fan) att tusan...det var ju som gjort för o fika nåja, det kanske händer igen, frågan är bara vart man ska hänga för o råka ut för det
Du skulle hDea haft ett ännu öppnare mål om du hade "råkat" stöta på henne igen en kvart senare. Att lämna henne en stund, gå och snacka med sina egna polare en stund och sedan komma tillbaka flyttar genast upp dig några pinnhål som atraktiv alfa-hanne i en kvinnas ögon.
Det är då man gör comeback med "joföresteneeeh, pippar fröken?".
Roligt att läsa era tankesätt och taktik, eller brist på taktik.
Roligt att läsa era tankesätt och taktik, eller brist på taktik.
Nä det verkar vara svårare för dig än lättare.
Du skulle ha haft ett ännu öppnare mål om du hade "råkat" stöta på henne igen en kvart senare. Att lämna henne en stund, gå och snacka med sina egna polare en stund och sedan komma tillbaka flyttar genast upp dig några pinnhål som atraktiv alfa-hanne i en kvinnas ögon.
Eller så har hon hunnit hångla upp någon annan under tiden som inte spelade svårflörtad.
Spela & spela, jag är apkas på riktigt.
Jag brukar aldrig fatta att en tjej är intresserad förrän det är försent.Nästan så om hon stod och gned sig mot dig och klämde dig på häcken så skulle du inte fatta!!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|