Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

tkdrille

Guest
Se grabbar, så svårt var det inte! ;) Tack Blöjräser, men jag är inte ute efter ett ligg. :D

Men här finns ju en utsvulten donna som behöver lite kärlek! Kom igen grabbar, CHARMA henne!! :tummenupp

Håller med hon är en vettig donna. För att intyga för folk då :D

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Se grabbar, så svårt var det inte! ;) Tack Blöjräser, men jag är inte ute efter ett ligg. :D

Men här finns ju en utsvulten donna som behöver lite kärlek! Kom igen grabbar, CHARMA henne!! :tummenupp

Det erbjöds inget heller. Tyckte det såg ut som en annonstext för mig till Swishki med alla citat.

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Se grabbar, så svårt var det inte! ;)

Charma Swish? Nja, hon kan få samma erbjudande som jag gav Rockmorsan för ett tag sedan, en körv me brö på IKEA om hon passerar Linköping. :)

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Hur svårt kan det vara att hitta nån att ligga med? Så länge du inte ser ut som Quasimodo så borde det inte vara några problem!

Men grejen är ju att när man är ute på krogen så blir det ju alltid så att när klockan närmar sig hemgång måste man välja en av cirkus 4 cheyor att följa hem. Jag har lyckats pricka precis den som vill ha med någon hem men inte juffsa.
Det suger.
Falsk marknadsföring förfan!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Men grejen är ju att när man är ute på krogen så blir det ju alltid så att när klockan närmar sig hemgång måste man välja en av cirkus 4 cheyor att följa hem. Jag har lyckats pricka precis den som vill ha med någon hem men inte juffsa.
Det suger.
Lär dig hångla ordentligt. :7peta

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Vad hade det med hjärna att göra? Som sagt, på nattklubbar gäller bara utseende. Hade det handlat om något mer än det så hade inte de brudarna snackat så.

Det har väl allt med hjärna att göra? Eller du menar att tjejer använder någon annan kroppsdel än hjärnan när de diskuterar och tänker ut evil schemes for night club domination? :tungan

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Det suger.

Nuförtiden gäller det att ha många så att de känner av konkurrensen. Se till exempel på bonde söker fru eller ensam mamma söker. Så nästa gång tar du med dig alla 4 hem.

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
kul att det är lite drag i tråden :), jag blir nog kvar här ett tag till.....

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Charma Swish? Nja, hon kan få samma erbjudande som jag gav Rockmorsan för ett tag sedan, en körv me brö på IKEA om hon passerar Linköping. :)

De gick ju bra märkte vi? ;)

Lär dig hångla ordentligt. :7peta

Haha, ja korv me brö funkar, ändå är jag ihop med mästerhånglaren på krogen, allas vår sporthojskock som bakar äppelkaka åt mig till lördagsfrukost...tror han vill nåt :tungan

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Jag behöver inte heller något ligg... Jag har ju en leksak som är sjukt bra! Som jag inte ens måste ringa efter, ta mig iväg till eller noja över att jag ser tjock ut inför.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag behöver inte heller något ligg... Jag har ju en leksak som är sjukt bra! Som jag inte ens måste ringa efter, ta mig iväg till eller noja över att jag ser tjock ut inför.
Men ärligt, har du kommit så långt är det väl rätt egalt om du "ser tjock ut"?

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO