Tror inte du var full. Ja, jag säger inget mer iaf. Blandar mig inte, du får luska ut själv.
Men jag har ingen aning, och kommer inte kunna lista ut själv heller. Hur länge sedan var det?
Tror inte du var full. Ja, jag säger inget mer iaf. Blandar mig inte, du får luska ut själv.
Det är ju fortfarande imorgon?
Men jag har ingen aning, och kommer inte kunna lista ut själv heller. Hur länge sedan var det?
Jag ska fixa fest snart igen.
Det är ju fortfarande imorgon?
På ngt vis blir citatet roligare för varje quote. Try him, you'll like it
Se grabbar, så svårt var det inte! Tack Blöjräser, men jag är inte ute efter ett ligg.
Men här finns ju en utsvulten donna som behöver lite kärlek! Kom igen grabbar, CHARMA henne!!
Se grabbar, så svårt var det inte! Tack Blöjräser, men jag är inte ute efter ett ligg.
Men här finns ju en utsvulten donna som behöver lite kärlek! Kom igen grabbar, CHARMA henne!!
Se grabbar, så svårt var det inte!
Charma Swish? Nja, hon kan få samma erbjudande som jag gav Rockmorsan för ett tag sedan, en körv me brö på IKEA om hon passerar Linköping.
Hur svårt kan det vara att hitta nån att ligga med? Så länge du inte ser ut som Quasimodo så borde det inte vara några problem!
Lär dig hångla ordentligt.Men grejen är ju att när man är ute på krogen så blir det ju alltid så att när klockan närmar sig hemgång måste man välja en av cirkus 4 cheyor att följa hem. Jag har lyckats pricka precis den som vill ha med någon hem men inte juffsa.
Det suger.
Falsk marknadsföring förfan!
Vad hade det med hjärna att göra? Som sagt, på nattklubbar gäller bara utseende. Hade det handlat om något mer än det så hade inte de brudarna snackat så.
Lär dig hångla ordentligt.
De gick ju bra märkte vi?
Men grejen är ju att när man är ute på krogen så blir det ju alltid så att när klockan närmar sig hemgång måste man välja en av cirkus 4 cheyor att följa hem. Jag har lyckats pricka precis den som vill ha med någon hem men inte juffsa.
Det suger.
Falsk marknadsföring förfan!
Charma Swish? Nja, hon kan få samma erbjudande som jag gav Rockmorsan för ett tag sedan, en körv me brö på IKEA om hon passerar Linköping.
De gick ju bra märkte vi?
Lär dig hångla ordentligt.
Men ärligt, har du kommit så långt är det väl rätt egalt om du "ser tjock ut"?Jag behöver inte heller något ligg... Jag har ju en leksak som är sjukt bra! Som jag inte ens måste ringa efter, ta mig iväg till eller noja över att jag ser tjock ut inför.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|