Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Nae.
Men du kan få byta med mitt skitliv om du vill...

Förlåt, men varför gör du inget åt ditt liv om du nu hatar det så mycket som det verkar här? Det ÄR inte omöjligt om man verkligen vill och det måste väl vara bättre att chansa och riskera att misslyckas och få börja om, än att gå och må dåligt resten av livet för att man aldrig försökte göra något åt det?

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Förlåt, men varför gör du inget åt ditt liv om du nu hatar det så mycket som det verkar här? Det ÄR inte omöjligt om man verkligen vill och det måste väl vara bättre att chansa och riskera att misslyckas och få börja om, än att gå och må dåligt resten av livet för att man aldrig försökte göra något åt det?

Jag blev bryskt intvingad i valet att ge upp, eller göra något åt det...och det senare alternativet rockar.
Så det är bara att gört. Kan te sig jäkligt mörkt när man är mitt i det, men det finns alltid något därute, men man måste ge sig ut...ingen kommer knacka på din dörr SJP...

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag blev bryskt intvingad i valet att ge upp, eller göra något åt det...och det senare alternativet rockar.
Så det är bara att gört. Kan te sig jäkligt mörkt när man är mitt i det, men det finns alltid något därute, men man måste ge sig ut...ingen kommer knacka på din dörr SJP...

De flesta har nog haft det så på ett eller annat sätt, tror det är få som fått lyckan kastad i knät och vandrat genom livet utan motgångar... Gör man inget kommer ju inget hända heller.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Lyckades stuka växelfoten på fotbollsträningen ikväll:crash, säker på att du inte vill byta till dig den åtminstone, så har du en ursäkt att undvika allt det där roliga som du inte orkar med? :)
:7peta

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...