SGM
BTG 8:20
Och appropå behagligt... molnen börjar redan leta sig in i Lördagsprognosen, och det är fortf. 2 dagar kvar.. som jag sa, bara stora strålande solar var för bra för att vara sant
View attachment 420743
Jag var aldrig orolig.
Och appropå behagligt... molnen börjar redan leta sig in i Lördagsprognosen, och det är fortf. 2 dagar kvar.. som jag sa, bara stora strålande solar var för bra för att vara sant
View attachment 420743
Är ju lite sådär med alla typer av "djurmänniskor".. Att umgås med dem för mkt, eller ännu värre att ha ett förhållande med en är som att kliva in på ett minfält fullt med utgifter och uppoffringar från sånt som man själv faktiskt VILL göra.
Vi tänker som vanligt lika. Det är minfält med såpad och apterad handgranat i näven, känslostyrt så det förslog, nada rim och reson...det var heller aldrig ökets fel att det gjorde sig illa hela tiden.
Som sagt, livet är så mycket mer behagligt utan det dramat...
Varför betalar och gör ni uppoffringar för någon annans hobby för att sen gnälla?
Dumma lite kanske![]()
För att det är lättare än att erkänna att det var ens eget misstag?![]()
Varför betalar och gör ni uppoffringar för någon annans hobby för att sen gnälla?![]()
Det gör jag inte. Jag konstaterar bara fakta![]()
Det är inte fakta. Det är dumhet. Dumhet kan man inte beklaga sig över![]()
Varför betalar och gör ni uppoffringar för någon annans hobby för att sen gnälla?
Dumma lite kanske![]()
Gemensam ekonomi fungerar bäst när man bor i villa, etc...jag har inga problem att stötta en annans hobby, bara man får lite tillbaka själv.
Här försvann damen helt, och kopplade loss sig från vårat gemensamma liv. hEstfan var prio 1, 2 och 3...
Då blir jag bitter, nu är både dam och hEst borta, inte bitter längre. Blev fångad av en glad och varm hojbrewd med skrapade puckar, så skit händer helt klart, ibland till det bättre.
Nu ska du inte vara sån bara för att jag såg Poopomobilen på stan![]()
Springa stadsloppet, 10k, är väl en grymt bra uppladdning för 30 mil på cykel? Way to go...jag verkar vara oförmögen att säga nej.
Hoppas ni har en riktig skitdag därute, speciellt poopen.![]()
![]()
Här har vi det i alla fall, om det är nån tröst.
Hingsten har blivit illa sparkad av ett sto han skulle betäcka, så nu jagar vi både veterinär och seminstation, vilket inte är det enklaste mitt i säsongen... För nu blir det ingen mer handbetäckning i alla fall, planen är ju att han ska tävla VM i år...
Gemensam ekonomi fungerar bäst när man bor i villa, etc...jag har inga problem att stötta en annans hobby, bara man får lite tillbaka själv.
Här försvann damen helt, och kopplade loss sig från vårat gemensamma liv. hEstfan var prio 1, 2 och 3...
Då blir jag bitter, nu är både dam och hEst borta, inte bitter längre. Blev fångad av en glad och varm hojbrewd med skrapade puckar, så skit händer helt klart, ibland till det bättre.
På ett ungefär.![]()
Då vet jag vad jag ska bli när jag är less på att vara örlogsman![]()
Då vet jag vad jag ska bli när jag är less på att vara örlogsman![]()
Behåll sjömansmössan och pipan bara så har du ett givet foto att tapetsera väggarna med!![]()
Behåll sjömansmössan och pipan bara så har du ett givet foto att tapetsera väggarna med!![]()
Kapten HadDock?
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |