Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Är ju lite sådär med alla typer av "djurmänniskor".. Att umgås med dem för mkt, eller ännu värre att ha ett förhållande med en är som att kliva in på ett minfält fullt med utgifter och uppoffringar från sånt som man själv faktiskt VILL göra.

Vi tänker som vanligt lika. Det är minfält med såpad och apterad handgranat i näven, känslostyrt så det förslog, nada rim och reson...det var heller aldrig ökets fel att det gjorde sig illa hela tiden.

Som sagt, livet är så mycket mer behagligt utan det dramat...

Varför betalar och gör ni uppoffringar för någon annans hobby för att sen gnälla? :7peta
Dumma lite kanske :brynad

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
För att det är lättare än att erkänna att det var ens eget misstag? ;)

Eget ensvar. Inget för de stackars pojkarna som alltid är offer för omständigheterna :brynad

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Det är inte fakta. Det är dumhet. Dumhet kan man inte beklaga sig över :fakta

878d33458f2b7e3e5058df87e979f0ec.445x250x1.jpg

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Varför betalar och gör ni uppoffringar för någon annans hobby för att sen gnälla? :7peta
Dumma lite kanske :brynad

Gemensam ekonomi fungerar bäst när man bor i villa, etc...jag har inga problem att stötta en annans hobby, bara man får lite tillbaka själv.
Här försvann damen helt, och kopplade loss sig från vårat gemensamma liv. hEstfan var prio 1, 2 och 3...

Då blir jag bitter, nu är både dam och hEst borta, inte bitter längre. Blev fångad av en glad och varm hojbrewd med skrapade puckar, så skit händer helt klart, ibland till det bättre.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Gemensam ekonomi fungerar bäst när man bor i villa, etc...jag har inga problem att stötta en annans hobby, bara man får lite tillbaka själv.
Här försvann damen helt, och kopplade loss sig från vårat gemensamma liv. hEstfan var prio 1, 2 och 3...

Då blir jag bitter, nu är både dam och hEst borta, inte bitter längre. Blev fångad av en glad och varm hojbrewd med skrapade puckar, så skit händer helt klart, ibland till det bättre.

Då känns det väl som att det kan ligga lite mer bakom det hela, om det helt plötsligt blir så. Jag har också varit med om det, och då var det inga djur inblandade över huvud taget. ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu ska du inte vara sån bara för att jag såg Poopomobilen på stan :krama

:6surkart

Springa stadsloppet, 10k, är väl en grymt bra uppladdning för 30 mil på cykel? Way to go...jag verkar vara oförmögen att säga nej. :huvet

Hoppas ni har en riktig skitdag därute, speciellt poopen. :hihi ;)

Mina dagar är totalt jävla underbara. Varför hacka på mig, vad har jag gjort dig?

Här har vi det i alla fall, om det är nån tröst.

Hingsten har blivit illa sparkad av ett sto han skulle betäcka, så nu jagar vi både veterinär och seminstation, vilket inte är det enklaste mitt i säsongen... För nu blir det ingen mer handbetäckning i alla fall, planen är ju att han ska tävla VM i år...

Du kan väl hjälpa till o seminera. :zpy

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Jag föredrar att reda mig själv. Före, under och efter samboförhållande.
Både vad gäller djur, gård, fordon och redskap.

Jag vill inte att mitt hästliv ska stå och falla med någon annans börs.

Att ni gled ifrån varandra har nog inte med djuren att göra.
Grattis till nyförvärvet.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...