Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Bara Jävla Peter som behöver sno cred hela tiden :hihi

3f82d.gif

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Springa stadsloppet, 10k, är väl en grymt bra uppladdning för 30 mil på cykel? Way to go...jag verkar vara oförmögen att säga nej. :huvet

Hoppas ni har en riktig skitdag därute, speciellt poopen. :hihi ;)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Springa stadsloppet, 10k, är väl en grymt bra uppladdning för 30 mil på cykel? Way to go...jag verkar vara oförmögen att säga nej. :huvet

Hoppas ni har en riktig skitdag därute, speciellt poopen. :hihi ;)

Här har vi det i alla fall, om det är nån tröst.

Hingsten har blivit illa sparkad av ett sto han skulle betäcka, så nu jagar vi både veterinär och seminstation, vilket inte är det enklaste mitt i säsongen... För nu blir det ingen mer handbetäckning i alla fall, planen är ju att han ska tävla VM i år...

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj

Hingsten har blivit illa sparkad av ett sto han skulle betäcka, så nu jagar vi både veterinär och seminstation, vilket inte är det enklaste mitt i säsongen... För nu blir det ingen mer handbetäckning i alla fall, planen är ju att han ska tävla VM i år...

Av just den anledningen är det skönt att slippa hEst-grejen numer. Det var tamigfan alltid en saltad herrejössesräkning runt knuten, en obrukbar pålle, och en dam som inte gick att leva med. Näfyfanhelvitsatan vad skönt det är att vara av med...

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj

Du verkar ju inte jaga särskilt mkt dock som hinner sitta med näsan i mobilen :lol

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Ja se kärringar.....

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Av just den anledningen är det skönt att slippa hEst-grejen numer. Det var tamigfan alltid en saltad herrejössesräkning runt knuten, en obrukbar pålle, och en dam som inte gick att leva med. Näfyfanhelvitsatan vad skönt det är att vara av med...

Är ju lite sådär med alla typer av "djurmänniskor".. Att umgås med dem för mkt, eller ännu värre att ha ett förhållande med en är som att kliva in på ett minfält fullt med utgifter och uppoffringar från sånt som man själv faktiskt VILL göra.

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Är ju lite sådär med alla typer av "djurmänniskor".. Att umgås med dem för mkt är som att kliva in på ett minfält fullt med utgifter och uppoffringar från sånt som man själv faktiskt VILL göra.

Vi tänker som vanligt lika. Det är minfält med såpad och apterad handgranat i näven, känslostyrt så det förslog, nada rim och reson...det var heller aldrig ökets fel att det gjorde sig illa hela tiden.

Som sagt, livet är så mycket mer behagligt utan det dramat...

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Fördelen är att det är företaget som tar kostnaderna här, inget utöver jobbet utan det ÄR jobbet. ;)

Du verkar ju inte jaga särskilt mkt dock som hinner sitta med näsan i mobilen :lol

App app! Örat i mobilen, näsan i datorn. ;)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
...och om man skulle fråga de i din närhet hur du är att leva med när det strular...? :hihi :näsblod :huvet :3freak

Cheyor och hEstar - inte en bra kombo...

Knappast värre än nån med en strulande hoj ;)

Jag sköter främst det administrativa, har ingen egen häst för tillfället och hästen jag skulle tävlat under sommaren skadades i våras och har vilat sen dess, ingen har klagat på mitt umgänge än i alla fall. ;)

Bra försäkring och sparade pengar för krissituationer så brukar det mesta vara ganska lugnt.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Ja, och det är ju i slutänden just ett behagligt liv man är ute efter trots allt... lätt att glömma ibland..

Och appropå behagligt... molnen börjar redan leta sig in i Lördagsprognosen, och det är fortf. 2 dagar kvar.. som jag sa, bara stora strålande solar var för bra för att vara sant :mattias

lördag.PNG

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...