Hehe, det blev en bra kväll trots allt sen.
Hade tjejen inte varit sugen på otrohet så bör hon någon gång veckans gång, genom chattande och telefonsamtalande påpekat att hon inte var singel/hade en partner. Men något hon ALDRIG nämnde, vad hade annars varit hennes plan? Att överraska mig med en partner när jag väl klivit in i hennes (deras) lägenhet?
(Inget emot trekanter, men lite förvarning tack haha och lite snack och visuell konfirmation om alla inblandade först om jag får be haha)
Jag har verkligen ingen brådska in i ett nytt förhållande, det kommer dröja länge tills dess.
Men såg fram emot en social kväll, inte bli "överraskad av otrohet", gjorde mig trött och förbannad för en stund där. Blev lyckad utgång senare
Jadå, har roligt på lite alla möjliga sätt, däribland detta första fiskande i dammen, första spaningen på köttmarknaden
men tre månader som singel och med ens tillvaro och liv uppstyrt igen osv. kändes det som att man kunde börja kasta ut lite krokar och se om något nappar. Tänker ju inte hålla mig osocial och isolerad i X antal månader bara för siffrans/tid skull
*EDIT*
Läser om mitt inlägg från igår kväll, haha, jag lät mer bitter än vad jag va
Det var inte så illa egentligen, var nog jag som mest klämde i under inläggets skapande
Fast du vet ju inte vad hon har för överenskommelse med sin partner, det är ju inte säkert det vore otrohet för att hon gör nåt sånt med någon annan? Sen kan även en sån grej som otrohet vara steget ut ur ett dåligt förhållande, det behöver inte vara planerat för att det inte "bara råkar hända under en kväll". Allt är inte svart eller vitt och otrohet är inte alltid djävulens påfund.