Singeltråden

tkdrille

Guest
I see! Alla är vi olika. :) Jag är definitivt inte intresserad av att åka utomlands för att supa skallen i bitar. Det har aldrig varit min grej. Jag har aldrig varit i Spanien, Malaga, Magaluf o alla dom andra ställena som är så välkända för svenskar. Ser lixom inte poängen med att åka på semester för att supa, det blir inget avkopplande med det över huvud taget.

Men du kan garanterat inte åka enbart för solens skull? För isåfall tycker jag thailandsresor låter dyrt när du kommer till lugna ställen inom 2,5-3 timmars flyg ;)
Missat om du skrivit att du åker för att kolla runt i landet med.
Jag har vart på Mallorca ca 10 gånger och inte en enda gång för superier utan för solen =)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Fan vad tråkig och bitter jag har verkat i den här tråden de sista dagarna, det kanske finns en anledning till att jag hör hemma i Singeltråden. :)

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Med risk för att ta ut segern i förskott så verkar det som man fixat sig en KK ända fram till man drar på praktik, det börjar ljusna :yoparty

Och till alla bittra personerS:
commitment.png

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det är ju fortfarande imorgon?

Ska man tolka in något i att du alltid citerar BlöjRäsern? :D

Nej, absolut inte. Det är cp sporthoj som inte vill sluta citera. O ja orkar inte radera varenda gång jag skriver ett inlägg så det får stå kvar där tills det en dag försvinner. Hoppas jag på iaf. Annars får ja säga till Swedie att Blöjräser stalkar mig. :D

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Nej, absolut inte. Det är cp sporthoj som inte vill sluta citera. O ja orkar inte radera varenda gång jag skriver ett inlägg så det får stå kvar där tills det en dag försvinner. Hoppas jag på iaf. Annars får ja säga till Swedie att Blöjräser stalkar mig. :D

Det är möjligen inte så enkelt att du har råkat trycka på den lilla symbolen med "+ i nedre högra hörnet på inlägget som du citerar?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det är ju fortfarande imorgon?

Men du kan garanterat inte åka enbart för solens skull? För isåfall tycker jag thailandsresor låter dyrt när du kommer till lugna ställen inom 2,5-3 timmars flyg ;)
Missat om du skrivit att du åker för att kolla runt i landet med.
Jag har vart på Mallorca ca 10 gånger och inte en enda gång för superier utan för solen =)

Jag älskar Thailand, gillar attityden som är där, klimatet, att det är billigt och att det är så jävla avslappnat. Har helt enkelt fastnat för landet. Men som sagt, jag har varit där så pass många gånger att jag vill se annat nu. Därför blir det Egypten. Ja vill gärna resa dit där det är apvarmt då det är askallt här. I spanien och Mallorca är det inte tillräckligt varmt för mig. :) Vill ha det varmare än vanlig svensk sommar.

Nu ska jag sova alla godingar. Ska köra hemifrån 6.30, måste upp en timma innan dess. Hoppas ni har det jävligt skönt här hemma. Ska försöka lägga ut nån bild annars får ni vänta tills jag kommer hem.

Puss o kläm på er! :krama

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det hade jag lätt kunnat göra, MEN.....jag hade inte gjort det eftersom alla gillar olika. Jag är helt klart en sol/värmedyrkare. Kan hitta på vad som bara det är varmt, jag blir så som Bluerigde blev av sol, apatisk, i kyla. :)

Klart man blir apatisk av kyla. Molekyler och atomer rör sig mindre och mindre ju kallare det blir. ;) En positiv effekt är att man konserveras och håller längre. :hihi

Vet att du gillar värme, så självklart ska du resa iväg och njuta! :)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
I see! Alla är vi olika. :) Jag är definitivt inte intresserad av att åka utomlands för att supa skallen i bitar. Det har aldrig varit min grej. Jag har aldrig varit i Spanien, Malaga, Magaluf o alla dom andra ställena som är så välkända för svenskar. Ser lixom inte poängen med att åka på semester för att supa, det blir inget avkopplande med det över huvud taget.

När jag var i Magaluf så hyrde jag hoj och körde runt på ön. Den är fin. Hyrde även bil och körde till några droppstensgrottor. Självklart hann jag också med strand och fest. :tummenupp

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Det där lät som en desperat avpolletering för att mörka att någon(Money) insett att de gått för långt i sin besatthet av en person(Blöjot).

Jag hoppar över Swedie och går till polisen direkt. Jag känner mig kränkt av att bli behandlad på detta vis av en moderator. Göra helt meningslösa ord bevingade på det där viset, det måste bara vara straffbart!

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Då var resan bokad! :banana

Det blev v. 6 till Bad Gastein.

Säg till ifall ni ska åka dit, så kan jag PM:a gruppnamnet.

Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...