Singeltråden

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Då var resan bokad! :banana

Det blev v. 6 till Bad Gastein.

Säg till ifall ni ska åka dit, så kan jag PM:a gruppnamnet.

Jag får nog vänta lite tills jag vet hur min vår ser ut. Men det vore jäkligt najs.

Dom första veckorna på högskolan är kanske inte så viktiga?

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag får nog vänta lite tills jag vet hur min vår ser ut. Men det vore jäkligt najs.

De första veckorna är hyfsat viktiga. Har du inte pluggat innan är det mycket nytt. Man lär dessutom känna allt nytt folk i början, det är en del fester, nollning och så vidare. Kommer man in senare har de flesta redan hittat kompisar att umgås med och det är lite svårare att komma in i gemenskapen. Men EN vecka kan du missa. Ta med dig böckerna och plugga på bussen och lite grand där nere i alperna. :tummenupp

Edit: Ha, ha... Såg nu vad jag skrev: "Ta med dig böckerna och plugga på bussen och lite grand där nere i alperna." Jo, men visst! :rofl

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002

Håller med föregående, känner ni ingen i klassen kan de bli lite dumt, speciellt om det sker en grupp indelning i ett projektarbete. Kan vara dumt att glida med då:rolleyes:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

De första veckorna är mycket viktiga. Missar man dem är det lätt att man hamnar utanför gemenskapen, och då har man genast halverat sin chans att klara linjen rent statistiskt...
Plus att man brukar få en snabbkurs i studieteknik som kan vara bra att ha under bältet.

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Jag är tjej, och har varut nunna betydligt längre. Ser väl antagligen ut som ett träsktroll.

Du behöver bara fixa håret, lite smink, och byta sh-tröjan mot nåt mer avslöjande :tuttar sen e det bara att ställa sig i baren med en campari-apelsin och vänta på raggningsreplikerna ;)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
De första veckorna är hyfsat viktiga. Har du inte pluggat innan är det mycket nytt. Man lär dessutom känna allt nytt folk i början, det är en del fester, nollning och så vidare. Kommer man in senare har de flesta redan hittat kompisar att umgås med och det är lite svårare att komma in i gemenskapen. Men EN vecka kan du missa. Ta med dig böckerna och plugga på bussen och lite grand där nere i alperna. :tummenupp

Edit: Ha, ha... Såg nu vad jag skrev: "Ta med dig böckerna och plugga på bussen och lite grand där nere i alperna." Jo, men visst! :rofl

Haha plugga på en alpenresa framförallt med den byrån du tipsade om.
Det lär ju inte hända det kan jag lova.
Och nej jag har aldrig pluggat på högskola förutom en 7,5 p nätbaserad distanskurs.

Det var inte igår jag gick ut gymnasiet heller.

Kompisar brukar jag dock ha lätt för att skaffa. Är rätt social av mej och kommer dessutom iaf första månaden ha råd att bjuda alla studentjävlar på öl :banana

Håller med föregående, känner ni ingen i klassen kan de bli lite dumt, speciellt om det sker en grupp indelning i ett projektarbete. Kan vara dumt att glida med då:rolleyes:

Ja det kommer dessutom bli tal om flytt till ny stad så det KAN vara en bra idé att spendera veckan innan terminen börjar (21 januari) till att flytta mitt bohag.

De första veckorna är mycket viktiga. Missar man dem är det lätt att man hamnar utanför gemenskapen, och då har man genast halverat sin chans att klara linjen rent statistiskt...
Plus att man brukar få en snabbkurs i studieteknik som kan vara bra att ha under bältet.

Äsch hur svårt kan det vara. Lära sej allt i boken så är saken biff :gnissla

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Nej, så enkelt är det verkligen inte.

jo för fan .. "The truth is in the eye of the beholder" .. dvs jag.
Det finns ett ställe på gågatan nära Triangelen, där de har make-up kurs/session men annars ska jag fixa lite tips till dig från syrran som e utseendefixerad ;)

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag dissar definitivt inte henne. Jag kan däremot se en oslipad diamant ;)

Vad jag vet har du bara träffat mig när jag kört hoj, och då är jag helt osminkad, har hjälmfrisyr och skinnställ på. Tror du jag ser ut så när jag går ut?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Vad jag vet har du bara träffat mig när jag kört hoj, och då är jag helt osminkad, har hjälmfrisyr och skinnställ på. Tror du jag ser ut så när jag går ut?
Va? Tar inte alla och kör med skinnställ och hjälmfrilla på krogen?
:crash

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Va? Tar inte alla och kör med skinnställ och hjälmfrilla på krogen?
:crash

Menade mer att det är bara så han sett mig, och jag uppskattar faktiskt inte sminktips av någon som bara sett mig i värsta tänkbara skick, och som dessutom är kille och faktiskt inte vet speciellt mycket om vare sig smink, eller hur mycket spackel jag vill dölja mitt riktiga utseende med heller för den delen. Vill killen ha en spacklad barbiedocka är jag ändå inte rätt tjej.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Kanske värt att testa?
:tummenupp

Edit: osminkad, hjälmfrisyr och skinnställ dårå.

Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag är ju som nämnts inte intresserad av engångsgrejer, och jag tror inte på att hitta mitt livs kärlek på en krog.:död

Du får väl gå med i några bokklubbar, gå på kurser typ medborgarskolan och kanske bli fågelskådare.

Dom killar du hittar där är med stor sannolikhet singlar.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO