Singeltråden

tkdrille

Guest
Det är väl ingen som röker gula blend nu? Är det inte Level som gäller? En svanktatuering kan väl vara trevligt om den är snygg? :)

Gula blend, ful svanktatuering, mjukisbyxor och munktröja. Tänder du på detta herren. Kanske med stringen fullt synliga med.??

Jag dissar direkt utan att blinka. Och då är jag ändå rätt ful.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Känsligt och känsligt. Hade du velat ha en liknande kommentar, där undertonen lätt tolkas som 'du ser inte så värst bra ut, men om du döljer ditt utseende med spackel ska du se att det går bättre.'?

Nä dig hade man inte behövt säga till att du skulle gå in och måla dig igen efter att du tvättat av sminket vid läggdags.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Känsligt och känsligt. Hade du velat ha en liknande kommentar, där undertonen lätt tolkas som 'du ser inte så värst bra ut, men om du döljer ditt utseende med spackel ska du se att det går bättre.'?

Jag fick höra: "Du är inte ful, men du skulle nog se bra ut med längre hår."

Vi har skrattat gott åt den.

Du är inte ful, men..... :D :hihi

tkdrille

Guest
Är du säker på att du ens gillar kvinnor? :va

Ja du de är en mycket bra fråga. Jag trivs nog så himla bra att vara själv. De har säkert satt en jädrans massa krav på mig.
Började smsa med en tjej för nån dag sen. Jag hatar i princip och bara smsa och då skriver jag inte så ofta.
Men iallafall så idag så kom vi in lite på hur de skulle vara att leva med varandra då.
Jag nämnde att hon fick nog vara rätt självständig för jag gillar inte någon som ska klänga på mig hela tiden och jag vill hitta på saker lite själv. Men annars väldigt enkel att leva med.

Mitt svar jag fick var : Okej..
Jag skrev tillbaka : JO

Och vips så har jag inte hennes nr mer :D :banana

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Åk själv då! Finns ett bolag (kan PM:a namnet) där du kan åka ner till alperna och bli ihop-pusslad och dela rum med andra. De har en resa för 5.555:- nästa år, med boende, liftkort, frukost och kvällsmat. Mycket billigare än så kan det inte bli. :)
Äh skriv namnet här i tråden istället!

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Alla killar här som läser, vad föredrar ni ? mjukisbyxor och hästsvans och icke sminkad, eller en fräsch frisyr, lite smink, lite nagellack , och en urringning ?

Vad sägs om en fräsch frisyr, en urringning och inget smink? :) :tuttar

Jag frågade min kille (som blev min man) vad han föredrog, med eller utan smink? Han sa utan att tveka att han föredrog utan. Så varför skulle jag då lägga ner tid på att trassla med smink? Vad andra tyckte var lixom skitsamma. Det var hans gillande som var viktigt. Så jag slutade med att varje morgon lägga på mascara och läppglans. :rock Det är verkligen trevligt att bli gillad precis som man är. :krama :yoparty

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO