Maestro
Ny medlem
View attachment 371503
Inte du då?
Var har du hittat den?
View attachment 371503
Inte du då?
Var har du hittat den?
Till kvinntimren i tråden:
(rent hypotetiskt alltså)
En Mupp träffar en Chey (C1) och juffsar lite men de kommer väldigt bra överens och bestämmer sig sedan att gå på dejt när C1 kommer tillbaka från en kortare resa på några dagar.
Muppen träffar sedan C2 som vill juffsa lite men Muppen har inget mer intresse än så när det kommer till C2.
Muppen resonerar som så att det är ingenting "officiellt" med C1 än så det bör inte vara några problem och om det skiter sig med C1 så fick hen iaf juffsa med C2.
Det Muppen är rädd för är att C1 resonerar annorlunda och att det kan skita sig just för att C1 blir sotis på C2 eftersom det finns överhängade risk att dessa springer på varandra.
Hur bör denne mupp resonera i detta fall?
Till kvinntimren i tråden:
Bla, bla, bla...
Jag har en känsla av att Morde....sorry Mupp kommer att ignorera våra råd.
Det fanns tydligen ett par stycken som direkt kände sig träffade som kvinntimmer och svarade.
Eftersom denna tråd följs av typ tre kvintimmer och ett av dem bevisligen inte ens är på samma kontinent just nu ansåg jag att jag fick gripa in med ett snabbt svar för att undvika en katastrof.
Bra tänkt och rättrådigt gjort! Hade Muppen låtit sig styras av lilla hjärnan hade han fått en katastrof rakt ner i knät.
Hade mupp råkat illa ut om han låtit det lilla huvudet styra är mupp en amatör.
Gula blend, ful svanktatuering, mjukisbyxor och munktröja. Tänder du på detta herren. Kanske med stringen fullt synliga med.??
Jag dissar direkt utan att blinka. Och då är jag ändå rätt ful.
Jag tror väl att du möjligtvis slipper dylika människor om du skaffar dig en våning på Strandvägen.Har sett ett par sånna här där jag bor. Funderar på att flytta.
Förslag på område?
Röker luktar illa, ser förjäkliga ut mm.
Allt dom behövde göra var att kamma sig, sluta röka och avliva kamphunden. Så hade det varit kanonsnygga tjejer.
Har sett ett par sånna här där jag bor. Funderar på att flytta.
Förslag på område?
Röker luktar illa, ser förjäkliga ut mm.
Allt dom behövde göra var att kamma sig, sluta röka och avliva kamphunden. Så hade det varit kanonsnygga tjejer.
Äh skriv namnet här i tråden istället!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |