Maestro
Ny medlem
LAN-partyn.
Jag är ju som nämnts inte intresserad av engångsgrejer, och jag tror inte på att hitta mitt livs kärlek på en krog.
Jag är ju som nämnts inte intresserad av engångsgrejer, och jag tror inte på att hitta mitt livs kärlek på en krog.
Du får väl gå med i några bokklubbar, gå på kurser typ medborgarskolan och kanske bli fågelskådare.
Dom killar du hittar där är med stor sannolikhet singlar.
Tänkte precis skriva det att är det inte sprit eller engångsligg du letar efter så är krogen förmodligen fel ställe.
Dit går man för att dansa med polarna
ta det lugnt swish, jag menade inget illa . känsligt ämne märker jag
Jag levt hela mitt liv i en lögn
Japp.
Mej hittar man längst in på dansgolvet där jag dansar som om ingen ser mej
Känsligt och känsligt. Hade du velat ha en liknande kommentar, där undertonen lätt tolkas som 'du ser inte så värst bra ut, men om du döljer ditt utseende med spackel ska du se att det går bättre.'?
Du har missförstått mig. Det e inget fel på hur du ser ut. Men som du nämnde innan, så har vi bara träffats på körningar, då du inte hade lagt nån tid på att göra vid dig. Och det e hela min poäng. Kille som tjej, man måste vårda sitt yttre ungefär som man sköter sin hygien, för att det e bara så. Jag går och klipper mig och rakar mig fast jag "har mitt på det torra". Jag försöker se hyffsat fräsch ut, för mig själv, och för min fru. Vad tittar du på när du ska välja en kille ? Det första du ser är utseendet. Långt, hår ? flottigt och oklippt? Tror inte att du tänder på den typen av killar, känner ingen som gör det.
Och bara för att jag föreslår smink, så betyder det inte att du inte duger som du e. Man kan ju inte sminka en gris. Däremot är smink något som förhöjer en kvinnas drag. Alla killar här som läser, vad föredrar ni ? mjukisbyxor och hästsvans och icke sminkad, eller en fräsch frisyr, lite smink, lite nagellack , och en urringning ?
Jag har en böjelse för mjukisbyxor och hästsvans
En av de bästa combos som finns.
Du har missförstått mig. Det e inget fel på hur du ser ut. Men som du nämnde innan, så har vi bara träffats på körningar, då du inte hade lagt nån tid på att göra vid dig. Och det e hela min poäng. Kille som tjej, man måste vårda sitt yttre ungefär som man sköter sin hygien, för att det e bara så. Jag går och klipper mig och rakar mig fast jag "har mitt på det torra". Jag försöker se hyffsat fräsch ut, för mig själv, och för min fru. Vad tittar du på när du ska välja en kille ? Det första du ser är utseendet. Långt, hår ? flottigt och oklippt? Tror inte att du tänder på den typen av killar, känner ingen som gör det.
Och bara för att jag föreslår smink, så betyder det inte att du inte duger som du e. Man kan ju inte sminka en gris. Däremot är smink något som förhöjer en kvinnas drag. Alla killar här som läser, vad föredrar ni ? mjukisbyxor och hästsvans och icke sminkad, eller en fräsch frisyr, lite smink, lite nagellack , och en urringning ?
En av de bästa combos som finns.
Hur är det med svank tattuering och gula blend?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|