Slowroller
Skrämmer små barn
Och min mammas yngsta son är mycket yngre än dig
De flesta är yngre än mig känns det som......
Och min mammas yngsta son är mycket yngre än dig
Hon den där som hängde i förut dök upp ikväll.
Vi skulle ut och käka och hon hade läst det på facebook. Hon råkade vara i stan på kurs så hon kom in där vi satt.
Det tog en stund innan jag kopplade att hon faktiskt hade stalkat fram att jag skulle sitta där.
Sen när hon druckit två öl så skulle det pratas.
Så vi gick därifrån.
Fruntimmer är elaka.
Go natt!
Hörrö INTE alla fruntimmer är elaka , Ni killar kan ni med eller hur?
Eller menar du att det inte är elakt å dumpa någon, så när man får frågan finns där någon annan får jag svaret NEJ... Sängjäveln var inte ens kall när jag fick det bekräftat... MAnfolk kan vara nog så jävliga de med.... med tanke på att den här snubben vägrar å släppa taget trots att han själv har gått vidare.... *morr*
Jag pratar faktiskt utrikiska nästan hela dagarna.
wordfeud? Fan ni är så satans gamla. Min mamma spelar det fortfarande. Och hon är närmre 60.
Spela överhuvudtaget på en telefon känns så lamt. Vi ungdomar vi däremot är pilska och glada
Hörrö INTE alla fruntimmer är elaka , Ni killar kan ni med eller hur?
Eller menar du att det inte är elakt å dumpa någon, så när man får frågan finns där någon annan får jag svaret NEJ... Sängjäveln var inte ens kall när jag fick det bekräftat... MAnfolk kan vara nog så jävliga de med.... med tanke på att den här snubben vägrar å släppa taget trots att han själv har gått vidare.... *morr*
Jag drog oxå alla grabbar över samma kam förut...men det blev så tråkigt och ensamt till slut så jag var tvungen att ha en annan inställning till dem.. å då blev de genast trevligare, en stund..
Huruvida manfolket är elaka tänker jag inte yttra mig om. Men det är väldigt få killar som beter sig så mot mig som det här kvinnfolket har gjort.
Så ja, jag tänker dra alla över samma kam. Och jag skäms inte ens för det.
Nu har ju solen tyvärr också fläckar.
De är få som tur är.
trist att du fick till det med den fläcken.
Nu är det ju så att jag har fått för mig att jag hittar ALLA de där jävla fläckarna...
Skyll dig själv som bor i Norge!
Vad gör du här då?? Fattade inte din poäng riktigt..Haha här går man in på singel tråden i tron om att det finns en trevlig tråd om en cylindriga maskiner
ack så fel jag hade
Lycka till alla singlar min bönpall är redan upptagen
Ps: jag skulle kunna va din mamma
Vad ni håller på.
Fördelningen av arslen torde vara tämligen lika mellan könen...
...liksom förmågan att vara ett.
Jag tror inte det är någon större skillnad mellan könen därvidlag, mer (o)mänskliga egenskaper. Vad som skiljer är nog snarare hur och när det visar sig.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|