Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Hon den där som hängde i förut dök upp ikväll.
Vi skulle ut och käka och hon hade läst det på facebook. Hon råkade vara i stan på kurs så hon kom in där vi satt.

Det tog en stund innan jag kopplade att hon faktiskt hade stalkat fram att jag skulle sitta där.

Sen när hon druckit två öl så skulle det pratas.
Så vi gick därifrån.

Fruntimmer är elaka.

Go natt!

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Hoj
Hoj nr 4: Honda CBR 600f 1994
Hörrö INTE alla fruntimmer är elaka , Ni killar kan ni med eller hur? ;)
Eller menar du att det inte är elakt å dumpa någon, så när man får frågan finns där någon annan får jag svaret NEJ... Sängjäveln var inte ens kall när jag fick det bekräftat... MAnfolk kan vara nog så jävliga de med.... med tanke på att den här snubben vägrar å släppa taget trots att han själv har gått vidare.... *morr*

:mad:

Hon den där som hängde i förut dök upp ikväll.
Vi skulle ut och käka och hon hade läst det på facebook. Hon råkade vara i stan på kurs så hon kom in där vi satt.

Det tog en stund innan jag kopplade att hon faktiskt hade stalkat fram att jag skulle sitta där.

Sen när hon druckit två öl så skulle det pratas.
Så vi gick därifrån.

Fruntimmer är elaka.

Go natt!

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Eller menar du att det inte är elakt å dumpa någon, så när man får frågan finns där någon annan får jag svaret NEJ... Sängjäveln var inte ens kall när jag fick det bekräftat... MAnfolk kan vara nog så jävliga de med.... med tanke på att den här snubben vägrar å släppa taget trots att han själv har gått vidare.... *morr*

Nu har ju solen tyvärr också fläckar.
De är få som tur är.
trist att du fick till det med den fläcken.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Huruvida manfolket är elaka tänker jag inte yttra mig om. Men det är väldigt få killar som beter sig så mot mig som det här kvinnfolket har gjort.

Så ja, jag tänker dra alla över samma kam. Och jag skäms inte ens för det. :banana

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Jag drog oxå alla grabbar över samma kam förut...men det blev så tråkigt och ensamt till slut så jag var tvungen att ha en annan inställning till dem.. å då blev de genast trevligare, en stund..:rolleyes:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag drog oxå alla grabbar över samma kam förut...men det blev så tråkigt och ensamt till slut så jag var tvungen att ha en annan inställning till dem.. å då blev de genast trevligare, en stund..:rolleyes:

Tills de alla bevisade igen att de faktiskt förtjänade att dras över en kam, eller? ;)

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Hoj
Ricken: Synd om dig nu ....:dummer Som menar att det är så det ska vara... Själv tänker jag gå ut vinnande ur den där leken där... Den som bara var buffel å båg från hans sida. Har fått massa positivt efteråt (faktiskt mer än jag har fått på 3 ! år) ja ja Kan bara citera zuzz; "Jag drog oxå alla grabbar över samma kam förut...men det blev så tråkigt och ensamt till slut så jag var tvungen att ha en annan inställning till dem.. å då blev de genast trevligare, en stund."

Jag fick det genast mycket trevligare direkt ;) hehe
Å jag gör PRECIS VAD JAG VILL!!! Har inte bråttom att finna någon ny... Trivs jävligt bra med mig själv med *skrattar*

Huruvida manfolket är elaka tänker jag inte yttra mig om. Men det är väldigt få killar som beter sig så mot mig som det här kvinnfolket har gjort.

Så ja, jag tänker dra alla över samma kam. Och jag skäms inte ens för det. :banana

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Här dras inga jävla kammar över mig. Det är knappt ens en borste som kommer i närheten av mig. :mad:

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Hoj
Nu har ju solen tyvärr också fläckar.
De är få som tur är.
trist att du fick till det med den fläcken.

Nu är det ju så att jag har fått för mig att jag hittar ALLA de där jävla fläckarna... Men skam den som ger sig, jag är inte känd för att ge upp... ;)

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Vad ni håller på.

Fördelningen av arslen torde vara tämligen lika mellan könen...

...liksom förmågan att vara ett.

Jag tror inte det är någon större skillnad mellan könen därvidlag, mer (o)mänskliga egenskaper. Vad som skiljer är nog snarare hur och när det visar sig.

patrikrova

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2012
Hoj
Honda VFR 800FI 99a
Haha här går man in på singel tråden i tron om att det finns en trevlig tråd om en cylindriga maskiner
ack så fel jag hade :huvet

Lycka till alla singlar min bönpall är redan upptagen :arsele

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Vad ni håller på.

Fördelningen av arslen torde vara tämligen lika mellan könen...

...liksom förmågan att vara ett.

Jag tror inte det är någon större skillnad mellan könen därvidlag, mer (o)mänskliga egenskaper. Vad som skiljer är nog snarare hur och när det visar sig.

Vad jag menade var inte att ett kön ärr sämre än det andra , bara att tankegången kan vara lika oavsett kön...:näsblod

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO