Singeltråden

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Indeed. Sånär som fördelningen då. Jag såg i en bok en gång att flikker har två arslen, framstjärt och bakstjärt, samt ibland, någon de går och handlar med. Tre arslen i det fallet.

Lapplänning är inte samma som same. Same but different.

Du överteoretiserar!

Vad gäller frågan om etnicitet skyller jag på knapphändig och vilseledande info från blöjan. Som i det här exemplet; "Same but different."

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Som sagt, som man bäddar får man ligga. Ska han tvunget doppa pitten då o då får han räkna med skit efteråt. Finns tusentals andra fiskar i havet som inte ställer till ett helvete.

Jag har inte dubbeldoppat. :mattias

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Du har iaf inte spelat dina kort rätt, så skyll dig själv. Skyll inte på alla brudar.

Fast om han nu sagt till henne att han inte vill veta av henne mer, borde hon inte då lägga av?

En snubbe som beter sig motsvarande hade iaf jag ansett som störd och evt farlig.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Du har iaf inte spelat dina kort rätt, så skyll dig själv. Skyll inte på alla brudar.

Jo, det tänker jag. Jag gör aldrig fel. Det kan Peter intyga!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Fast om han nu sagt till henne att han inte vill veta av henne mer, borde hon inte då lägga av?

En snubbe som beter sig motsvarande hade iaf jag ansett som störd och evt farlig.

Jo visst, helt klart! Men om man säger nej, o sen jo men kom vi ska bara pirra lite. Så kan jag nog tänka mig att bruden är rätt så jävla förvirrad. Speciellt med tanke på hur brudar normalt är. För min del hade det räckt med ett nej sen hade jag aldrig kollat åt hans håll igen. Skämmigt!

Sen om bruden är lätt gravt utvecklingsstörd och inte förstår att killen inte är intresserad så får man ta det på ett sånt sätt så att hon förstår, dvs rakt på sak! O inte linda in det i bomull.

Kan tänka mig att Ricken försöker ge intryck av att vara lite bad boy och tuffing men när det väl kommer till kritan så är han för snäll. ;)

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jo visst, helt klart! Men om man säger nej, o sen jo men kom vi ska bara pirra lite. Så kan jag nog tänka mig att bruden är rätt så jävla förvirrad. Speciellt med tanke på hur brudar normalt är. För min del hade det räckt med ett nej sen hade jag aldrig kollat åt hans håll igen. Skämmigt!

Sen om bruden är lätt gravt utvecklingsstörd och inte förstår att killen inte är intresserad så får man ta det på ett sånt sätt så att hon förstår, dvs rakt på sak! O inte linda in det i bomull.

Kan tänka mig att Ricken försöker ge intryck av att vara lite bad boy och tuffing men när det väl kommer till kritan så är han för snäll. ;)

Javisst, är det nu så att det ar av på, så håller jag med.

Men, lätt gravt?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj

Passare!!! ;)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...