Maestro
Ny medlem
GilF!
Vad gör du här då?? Fattade inte din poäng riktigt..
Ha, ha!! Säger du o låter tuff nu men sen står du där vid hennes dörr med hundblick, svettiga handflator o en bukett slokande rosor..haha ja. Söndag vill hon träffas. Jag har ändå inget vettigt för mig på kvällen så kan väl offra de timmarna åt nån film. =) Se om hon kan göra mat eller vad hon nu hade för ideer.
Blir såklart spännande på ett sätt. Men man är kanske för bekväm med sina rutiner =)
finns en tävlingsklass sos sound of singles därman kör med 1 cylindriga maskiner trodde denna tråd handlade om sådana my bad
Nu sitter jag i telefon med henne oxå, får man lägga på bara?
Vad ni håller på.
Fördelningen av arslen torde vara tämligen lika mellan könen...
...liksom förmågan att vara ett.
Jag tror inte det är någon större skillnad mellan könen därvidlag, mer (o)mänskliga egenskaper. Vad som skiljer är nog snarare hur och när det visar sig.
Är inte du, enligt egen utsago, same?
Utrikiska - svenska?
Jo Tack vet ju det...
Ps: jag skulle kunna va din mamma
Jag förstår inte riktigt, vill du ha henne eller? Om inte, säg det till henne och säg att hon aldrig ska ringa dig mer. Blocka hennes nr på mobilen. Klart! Är hon rövhål mot dig varför kan du inte vara ett rövhål tillbaka, första och sista gången!? (hoppas vi att det är, annars gäller som man bäddar får man ligga)
Varför göra det så jävla komplicerat och sen gnälla över det? Make it quick, make it fast, make it ruthless!
No hard feelings, hoppas jag!
Ha, ha!! Säger du o låter tuff nu men sen står du där vid hennes dörr med hundblick, svettiga handflator o en bukett slokande rosor..
Ja tänk så mysigt du och jag kan ha det redigt lammkött för dig kvinna. Bara hugga tag direkt.
Lapplänning är inte samma som same. Same but different.
Nu för tiden fungerar det som så att lammkött ligger på tallriken och jag vill äta upp allt..med lite vitlökspotatis till..å en sallad...å en gott vin
Nu för tiden fungerar det som så att lammkött ligger på tallriken och jag vill äta upp allt..med lite vitlökspotatis till..å en sallad...å en gott vin
Jag förstår inte riktigt, vill du ha henne eller? Om inte, säg det till henne och säg att hon aldrig ska ringa dig mer. Blocka hennes nr på mobilen. Klart! Är hon rövhål mot dig varför kan du inte vara ett rövhål tillbaka, första och sista gången!? (hoppas vi att det är, annars gäller som man bäddar får man ligga)
Varför göra det så jävla komplicerat och sen gnälla över det? Make it quick, make it fast, make it ruthless!
No hard feelings, hoppas jag!
Jag har sagt nej 5ggr nu. Nu får det vara bra liksom.
Läste jag toffel?
Men han vill ju fortfarande ligga med henne ibland
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet