Singeltråden

Mtp. på dina tidigare storys om allehanda puckade HP-cheyer så är det verkligen inte "såklart". :hihi

Var detta en HP-chey, ett vanligt kex eller en rysk kulstöterska? :)

Det är såklart ingen HP-tjej. ;) Hade hon inte varit trevlig, det vill säga haft alla bestick i lådan, alla hästarna i stallet, hissen gått ända upp, så hade det ju bara blivit en dejt.

Nu har det blivit två och kanske en till på fredag. :tummenupp Vill hon träffa mig fler gånger än så, då kommer jag börja ifrågasätta hennes omdöme och tacka nej till vidare dejter. :lol

Hon är raka motsatsen till en rysk kulstöterska, men ett vanligt kex: En tjejkompis kompis.

Last edited:
Det är såklart ingen HP-tjej. ;) Hade hon inte varit trevlig, det vill säga haft alla bestick i lådan, alla hästarna i stallet, hissen gått ända upp, så hade det ju bara blivit en dejt.

Nu har det blivit två och kanske en till på fredag. :tummenupp Vill hon träffa mig fler gånger än så, då kommer jag börja ifrågasätta hennes omdöme och tacka nej till vidare dejter. :lol

Hon är raka motsatsen till en rysk kulstöterska, men ett vanligt kex: En tjejkompis kompis.

Ah, I see!

Då kan det ju kanske vara ett normalt kex t.o.m. Önskar dig all lycka till! :tummenupp

Mitt förhållande är seriöst på glid och nu är det tydligen tid för "Vi måste prata"-snacket... Känns som att jag kanske joinar tråden på allvar hyfsat snart... :(

Att spänna på en ny, ren blöja när den gamla börjar bli solkig är inte det sämsta. Ibland räcker tvättmaskinen inte till, helt enkelt.

känns konstigt att dela hus när man inte är
ett par nå mer. men det blir så skönt sen när
man har allt för sig själv. eller så blire att man
flyttar???

Jahapp, då säger jag väl "Hej, här är jag" till singeltråden då...

Hej, här är jag.

Nu ska jag gå och sätta mig och stirra tomt in i ett hörn ett par dagar... Fyfan... :gråta

Jahapp, då säger jag väl "Hej, här är jag" till singeltråden då...

Hej, här är jag.

Nu ska jag gå och sätta mig och stirra tomt in i ett hörn ett par dagar... Fyfan... :gråta

Ah, ännu en förtappad själ som vi kan omvända.

Welcome, to the dark side...

Ricken får alla utom mig, så det är lika bra att du inser att du inte har nåt val :banana

WTF! Är du vaken? :D Tänkte smsa dig o fråga va du tänkt göra hela natten eftersom du sovit bort hela kvällen. :D Du föresten, kan du inte vara en schyst polare till Ricken o ge lite av din sömn till honom? Han verkar ha lite problem me att nanna. Du har definitivt inte nåt sovproblem. haha....:hihi

Tack, nu skrämde du iväg alla potentiella offer! :hihi

Damn it, ja har kommit in i mitt vinterflört-mode! Farligt!

Föresten, lyckades du somna i natt? :D

Jorå, till slut. La mig vid 21, somnade vid 01. Nya friska tag om en liiiiten stund.

Jag ska bara. :)

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick