Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Slå vilt, det tycker jag låter mkt festligt! :rofl

Ok, du bad om det.

Så igår var jag på dejt med Kärringen.
Vi var ut på restaurang, jag satt och lyssnade, ordentligt. Så där som civiliserade människor gör. Hon bjäbbar på om menscykler hit och cykelbyxor dit.
Flamsar som dom gör dom där fruntimmren.
Men artig som man är så sitter man snällt och lyssnar.väntar på sin chans att få en syl i vädret och kanske kunna styra in konversationen på lite mera manliga, ROLIGA, saker.
Ni vet, som Bruce Willis filmer, jämföra kolvvikter och kamaxelöverfall eller kanske till och med att diskutera huruvida James Bond finns på riktigt eller ej.

Jag har faktiskt jobbat med honom. Ni kan kalla mig L. Han ritade ett L i pannan på mig. Det är tydligen nån initieringsrit dom kör där på hemliga agentfirman.
Jag är stolt att dom räknar in mig i den skaran. L. Det ligger rätt skönt på tungan, eller vad tycker ni?

Jo, men så hon går på, om allt mellan himmel och jord. Hemtex, kaustiksoda, vin.
Det var en jävla tur att efterrätten var chokladpudding så jag kunde snorta i mig den fort när hon tittade bort. Annars tror jag fan i mig att vi aldrig hade tagit oss därifrån.

Så vad gör man då sen för att slippa höra mer om eländet?
Jo, man går på bio. Köper stor popcorn, stor dricka och tar plats.

10 min in i filmen har man svept läsken och spillt ut popcornen i grannens knä.
Det är lite stelt första 3-4ggr man gräver i hans knä efter popcorn, men sen vänjer man sig.

Om man då sen har en normalstor blåsa så kommer man att behöva gå på muggen innan filmen är slut.

Och det är då man drar hem.

Ledsen fröken om du kände dig övergiven, men jag bad killen med popcornen i knät följa dig hem. Han såg jättetrevligt ut i sin trenchcoat och gummistövlar.

Jag hoppas att ni hade en trevlig resa hem.

:)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ok, du bad om det.

Så igår var jag på dejt med Kärringen.
Vi var ut på restaurang, jag satt och lyssnade, ordentligt. Så där som civiliserade människor gör. Hon bjäbbar på om menscykler hit och cykelbyxor dit.
Flamsar som dom gör dom där fruntimmren.
Men artig som man är så sitter man snällt och lyssnar.väntar på sin chans att få en syl i vädret och kanske kunna styra in konversationen på lite mera manliga, ROLIGA, saker.
Ni vet, som Bruce Willis filmer, jämföra kolvvikter och kamaxelöverfall eller kanske till och med att diskutera huruvida James Bond finns på riktigt eller ej.

Jag har faktiskt jobbat med honom. Ni kan kalla mig L. Han ritade ett L i pannan på mig. Det är tydligen nån initieringsrit dom kör där på hemliga agentfirman.
Jag är stolt att dom räknar in mig i den skaran. L. Det ligger rätt skönt på tungan, eller vad tycker ni?

Jo, men så hon går på, om allt mellan himmel och jord. Hemtex, kaustiksoda, vin.
Det var en jävla tur att efterrätten var chokladpudding så jag kunde snorta i mig den fort när hon tittade bort. Annars tror jag fan i mig att vi aldrig hade tagit oss därifrån.

Så vad gör man då sen för att slippa höra mer om eländet?
Jo, man går på bio. Köper stor popcorn, stor dricka och tar plats.

10 min in i filmen har man svept läsken och spillt ut popcornen i grannens knä.
Det är lite stelt första 3-4ggr man gräver i hans knä efter popcorn, men sen vänjer man sig.

Om man då sen har en normalstor blåsa så kommer man att behöva gå på muggen innan filmen är slut.

Och det är då man drar hem.

Ledsen fröken om du kände dig övergiven, men jag bad killen med popcornen i knät följa dig hem. Han såg jättetrevligt ut i sin trenchcoat och gummistövlar.

Jag hoppas att ni hade en trevlig resa hem.

:)

Shit, det var nog det roligaste jag läst på länge. :roflJag har precis kravlat upp från golvet upp på stolen igen. Du har ju talang människa. :7peta Det här måste vi göra om! :fyllisar

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Shit, det var nog det roligaste jag läst på länge. :roflJag har precis kravlat upp från golvet upp på stolen igen. Du har ju talang människa. :7peta Det här måste vi göra om! :fyllisar

Det är det singeltråden är till för.
Garv. :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Det är det singeltråden är till för.
Garv. :)

Det är ju nästan så man önskar sig en andra "dejt", ja menar hur mkt mer jobbig skulle ja kunna bli? Det kan ju bli hur crazy som helst. Mycket lustigt var även Maestros kommentar på vilken det lät som om det hela var dagens sanning oxå. Fy fan va lustigt! :D:tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Här har kommit massa snö, så nu är jag helt nere... Allt blir så jobbigt med snö. Det är fint att titta på inifrån, hemskt att vara ute i.. Och ikväll ska jag på kurs nere i stan, vilket innebär att jag får cykla i skiten också! Hur tusan ska det gå!?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Här har kommit massa snö, så nu är jag helt nere... Allt blir så jobbigt med snö. Det är fint att titta på inifrån, hemskt att vara ute i.. Och ikväll ska jag på kurs nere i stan, vilket innebär att jag får cykla i skiten också! Hur tusan ska det gå!?

Promenera/åk buss? Lund är ju inte sådär extremt stort, kortare avstånd borde gå att ta sig även genom snön :)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Nejnejnej. Upp, upp, upp med blicken nu! Det är kul att sladda med cykeln. Ta tillräckligt varma kläder bara.

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Jaaaag har märkt du varit borta! Har bara inte orkat säga något, rätt kass på det faktiskt! Men du, har du lust o komma förbi väla nån dag och ta en fika med mig? :) :krama

Såklart!!! När? Är ledig måndag o tisdag nästa vecka. :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Promenera/åk buss? Lund är ju inte sådär extremt stort, kortare avstånd borde gå att ta sig även genom snön :)

Jag har gått från stan hem en gång, på barmark, och det tog en timme. Inget alternativ när kursen är slut 22 och klockan sedan ringer tidigt nästa dag. Bussen kan man inte längre åka utan att ha nån speciell "wallet" i mobilen, som man måste föra över pengar från internetbanken till, sjukt struligt.

Jag tog bilen kan jag meddela, och det ska jag nog var glad för, för det regnade is när jag kom ut från kursen.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO