dMaN24
En sån där utlänning..
Det e ju så jävla dags.
Skynda långsamt, liksom. Vill ju inte verka sådär på.
Det e ju så jävla dags.
Världens snabbaste klor. Det var det jag menade med första svaret på ditt väderbryderi. Lyft blicken lite, så blir du inte så förbannad på allt så snabbt.
Välment, om än klumpigt formulerat, lite för trött för finskrift.
Jag är inte ett dugg förbannad, det är bara ni som övertolkar, eller undertolkar kanske?
Kallt!? Det är ju mest alla sniglar på vägarna som ställer till det.Vad gör väl vinter å snö egetligen när vi ändå sitter själva... WTF? Nybliven singel och njuter gör jag. På med overall, skotta snö, filosofera om vilka smarta inköp som ska göras och spendera pengar!!! Å ja jag har kommit på att det är jävligt najs å bestämma själv! Ha en flott och fin vinterdag folkens! Jag vägrar sitta inne och murra över hur j-a kallt det är! Se upp och framåt! Julen är snart förbi i en blink, nyttår lika så, sen är det ju inte länge kvar till säsongen börjar!
Kallt!? Det är ju mest alla sniglar på vägarna som ställer till det.
singlar, ska det vara
Jag fattar inte vad det är för fel på dig? Har du ständig feber eller?
Men du... OM du nu MÅSTE köra fort, så kan du väl köpa dig en snö-scooter ta dig ut på riktigt fina marker å gi för pokker GAS!!!!GAS!!! GAS!!! hihihi så när du har gjort det... Kom tillbaka här med ett stort flin på läpparna och berätta för alla andra hur jä-a kul du har haft det! hehe
Jag fattar inte vad det är för fel på dig? Har du ständig feber eller?
Det verkar som om folk är mest förbannade i den här tråden.
Ska skaffa en enduro när ekonomin tillåter, så ska jag banne mig vara ute och bratta på för glatta livet.
Sedan, folk ligger ju för faen och fiser i 40 på 80vägarna! Det är ju närmast skamligt! Jag kör inte fort, bara inte hjärnblödningsinducerande långsamt.
Fel och fel, det brukar vara rätt uppskattat. Jag är en mänsklig kamin.
Vad gör väl vinter å snö egetligen när vi ändå sitter själva... WTF? Nybliven singel och njuter gör jag. På med overall, skotta snö, filosofera om vilka smarta inköp som ska göras och spendera pengar!!! Å ja jag har kommit på att det är jävligt najs å bestämma själv! Ha en flott och fin vinterdag folkens! Jag vägrar sitta inne och murra över hur j-a kallt det är! Se upp och framåt! Julen är snart förbi i en blink, nyttår lika så, sen är det ju inte länge kvar till säsongen börjar!
ja ja då lär ju den enduron vänta på sig väl tänker jag å vi andra dödliga får fortsätta leva med en som käkat hela lådan med citron Du Ulvhamne... När du nu inte kör hjärnblödningsinducerande långsamt kan du väl komma ihåg att andas lite in i mellan... Det brukar underlätta så att du inte får en hjärtattack på vägen... För vem skulle överleva utan trådens surkart?
Tänker att med det tempramentet så är du inte en mänsklig kamin, du är ju explosiv vara å skulle kanske ha en varningssylt runt nacken... hehe
Har ni ens fått nån snö i Norge än?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |