Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Världens snabbaste klor. Det var det jag menade med första svaret på ditt väderbryderi. Lyft blicken lite, så blir du inte så förbannad på allt så snabbt.
Välment, om än klumpigt formulerat, lite för trött för finskrift.

Jag är inte ett dugg förbannad, det är bara ni som övertolkar, eller undertolkar kanske?

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Hoj
Hoj nr 4: Honda CBR 600f 1994
Vad gör väl vinter å snö egetligen när vi ändå sitter själva... WTF? Nybliven singel och njuter gör jag. På med overall, skotta snö, filosofera om vilka smarta inköp som ska göras och spendera pengar!!! Å ja jag har kommit på att det är jävligt najs å bestämma själv! Ha en flott och fin vinterdag folkens! Jag vägrar sitta inne och murra över hur j-a kallt det är! Se upp och framåt! Julen är snart förbi i en blink, nyttår lika så, sen är det ju inte länge kvar till säsongen börjar! :banana

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Vad gör väl vinter å snö egetligen när vi ändå sitter själva... WTF? Nybliven singel och njuter gör jag. På med overall, skotta snö, filosofera om vilka smarta inköp som ska göras och spendera pengar!!! Å ja jag har kommit på att det är jävligt najs å bestämma själv! Ha en flott och fin vinterdag folkens! Jag vägrar sitta inne och murra över hur j-a kallt det är! Se upp och framåt! Julen är snart förbi i en blink, nyttår lika så, sen är det ju inte länge kvar till säsongen börjar! :banana
Kallt!? Det är ju mest alla sniglar på vägarna som ställer till det. ;)

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Hoj
Kallt!? Det är ju mest alla sniglar på vägarna som ställer till det. ;)

Men du... ;) OM du nu MÅSTE köra fort, så kan du väl köpa dig en snö-scooter ta dig ut på riktigt fina marker å gi för pokker GAS!!!!GAS!!! GAS!!! hihihi så när du har gjort det... Kom tillbaka här med ett stort flin på läpparna och berätta för alla andra hur jä-a kul du har haft det! ;) hehe :rolleyes::7peta

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Men du... ;) OM du nu MÅSTE köra fort, så kan du väl köpa dig en snö-scooter ta dig ut på riktigt fina marker å gi för pokker GAS!!!!GAS!!! GAS!!! hihihi så när du har gjort det... Kom tillbaka här med ett stort flin på läpparna och berätta för alla andra hur jä-a kul du har haft det! ;) hehe :rolleyes::7peta

Ska skaffa en enduro när ekonomin tillåter, så ska jag banne mig vara ute och bratta på för glatta livet.
Sedan, folk ligger ju för faen och fiser i 40 på 80vägarna! Det är ju närmast skamligt! Jag kör inte fort, bara inte hjärnblödningsinducerande långsamt. :D

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Kass utveckling. De få honorna börjar fika med varandra. Notera att jag skrev fika, inte :fika. Vem vet, å andra sidan.

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Hoj
Ska skaffa en enduro när ekonomin tillåter, så ska jag banne mig vara ute och bratta på för glatta livet.
Sedan, folk ligger ju för faen och fiser i 40 på 80vägarna! Det är ju närmast skamligt! Jag kör inte fort, bara inte hjärnblödningsinducerande långsamt. :D

ja ja då lär ju den enduron vänta på sig väl tänker jag å vi andra dödliga får fortsätta leva med en som käkat hela lådan med citron ;) Du Ulvhamne... När du nu inte kör hjärnblödningsinducerande långsamt kan du väl komma ihåg att andas lite in i mellan... Det brukar underlätta så att du inte får en hjärtattack på vägen... För vem skulle överleva utan trådens surkart? ;) :rofl

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Har ni ens fått nån snö i Norge än?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
ja ja då lär ju den enduron vänta på sig väl tänker jag å vi andra dödliga får fortsätta leva med en som käkat hela lådan med citron ;) Du Ulvhamne... När du nu inte kör hjärnblödningsinducerande långsamt kan du väl komma ihåg att andas lite in i mellan... Det brukar underlätta så att du inte får en hjärtattack på vägen... För vem skulle överleva utan trådens surkart? ;) :rofl

Haha. ;) Tjaa, i januari bör jag få råd. Tills dess får jag lära mig sladda med en fyrhjulsdriven vålvååå.

Tänker att med det tempramentet så är du inte en mänsklig kamin, du är ju explosiv vara å skulle kanske ha en varningssylt runt nacken... ;) hehe
:brynad

;) Jaaa, varningsskylt har förespråkats förr faktiskt. Men då brukar det vara dryghet som kommer på tal. :fyllisar

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Hoj
Har ni ens fått nån snö i Norge än?

ÅJaa för att inte tala om så är SALA jävligt vitt just nu. Har kommit 20 cm det sista dygnet här och då är det inte slut ännu... Har varit ute å skottat gårdsplanen 2 gånger faktiskt å konstaterar nu att det kommer att bli vääääldigt dyrt innan jag är klar hehe ;) :hihi

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO