Singeltråden

Jag har gått från stan hem en gång, på barmark, och det tog en timme. Inget alternativ när kursen är slut 22 och klockan sedan ringer tidigt nästa dag. Bussen kan man inte längre åka utan att ha nån speciell "wallet" i mobilen, som man måste föra över pengar från internetbanken till, sjukt struligt.

Jag tog bilen kan jag meddela, och det ska jag nog var glad för, för det regnade is när jag kom ut från kursen.

Jag går till o från jobbet varje dag, 45min enkel väg.

Ni sörlänningar är fan vek på riktigt. ;)

Nu när jag har nya kängor kan jag gå genom helvetet för en fika, för att sedan ta omvägen till jobbet på vägen hem. :)

Jag har gått från stan hem en gång, på barmark, och det tog en timme. Inget alternativ när kursen är slut 22 och klockan sedan ringer tidigt nästa dag. Bussen kan man inte längre åka utan att ha nån speciell "wallet" i mobilen, som man måste föra över pengar från internetbanken till, sjukt struligt.

Jag tog bilen kan jag meddela, och det ska jag nog var glad för, för det regnade is när jag kom ut från kursen.

Tjörde inte du Bemvee? Då är det bara koppla ur antisladden och gasa så kan det bli kul ändå. :)

Du är sjukt cool! :Bugar

Men jag vägrar gå så långt mitt i natten, jag är ingen kvällsmänniska.

Jonathan: Jo, jag har en BMW, men jag är så sjukt besviken på den.. :( 328an klarade sig betydligt bättre i snön än vad denna gör.. Denna är mest tragisk, och tar sig knappt fram alls.

Jag promenerar mellan lund och föräldrahemmet två mil utanför lund titt som tätt, tar lite över tre timmar. Så vi är fan inte veka allihop... ;)

Edit: Visst fan, jag är ju född i uppsala:huvet

Det handlar inte om att jag inte orkar... Men jag VILL INTE, varför ska jag då göra det när det finns andra alternativ? :näsblod

Julfest på fredag med nya.. eh.. nuvarande jobbet. Försöker få dit en tjej från mitt konto att haka på.
:brynad

Sistamånadenivästrahemisfärennuskadetraggas... :banana

Inte ett dugg slapp, men jag hatar snö och kyla, och blir på skitdåligt humör så fort jag måste vistas ute i det. Eftersom jag har häst måste jag vara ute i skiten minst 2 h/dag, och då går jag väääldigt ogärna ut i skiten än en gång.

Det handlar inte om att jag inte orkar... Men jag VILL INTE, varför ska jag då göra det när det finns andra alternativ? :näsblod

Vi bara skojar ;)

Jag hatar också snö och kallt, iallafall här nere i skåne. Vinter här är fan meningslöst, inga backar att åka skidor i och så fort det börjar snöa blir det slaskigt på ingen tid alls. Och så är det för kallt för normala kläder men inte så kallt att man orkar klä sig ordentligt vilket gör att man fryser satan. Totalt meningslösa jävla skånevinter...:huvet

Gillar däremot när det är snö på de skidorter jag besöker årligen, tycker snön kan hålla sig där året om istället för att komma hit och ställa till det.

Ja, för jag tog ju illa vid mig? :va Ni får tycka och tänka vad ni vill om mig, jag gill inte snö för den sakens skull.

Ja, för jag tog ju illa vid mig? :va Ni får tycka och tänka vad ni vill om mig, jag gill inte snö för den sakens skull.

Ha ha, lugn och fin nu. Vem fan gillar vintrar? Eller iaf skånska vintrar. MEN nu råkar vi bo här och får således stå ut med smutsen eller flytta utomlands, vilket inte jag pallar än iallafall.

Så då är det bara att trava på och tänka sig bort mot den kommande regnsommaren med den gråmulna midsommaren :-) Nåja, vi behöver iaf inte törsta ihjäl här. Det måste väl vara ett plus?

Världens snabbaste klor. Det var det jag menade med första svaret på ditt väderbryderi. Lyft blicken lite, så blir du inte så förbannad på allt så snabbt.
Välment, om än klumpigt formulerat, lite för trött för finskrift.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick