Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag har gått från stan hem en gång, på barmark, och det tog en timme. Inget alternativ när kursen är slut 22 och klockan sedan ringer tidigt nästa dag. Bussen kan man inte längre åka utan att ha nån speciell "wallet" i mobilen, som man måste föra över pengar från internetbanken till, sjukt struligt.

Jag tog bilen kan jag meddela, och det ska jag nog var glad för, för det regnade is när jag kom ut från kursen.

Jag går till o från jobbet varje dag, 45min enkel väg.

Ni sörlänningar är fan vek på riktigt. ;)

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nu när jag har nya kängor kan jag gå genom helvetet för en fika, för att sedan ta omvägen till jobbet på vägen hem. :)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag har gått från stan hem en gång, på barmark, och det tog en timme. Inget alternativ när kursen är slut 22 och klockan sedan ringer tidigt nästa dag. Bussen kan man inte längre åka utan att ha nån speciell "wallet" i mobilen, som man måste föra över pengar från internetbanken till, sjukt struligt.

Jag tog bilen kan jag meddela, och det ska jag nog var glad för, för det regnade is när jag kom ut från kursen.

Tjörde inte du Bemvee? Då är det bara koppla ur antisladden och gasa så kan det bli kul ändå. :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Du är sjukt cool! :Bugar

Men jag vägrar gå så långt mitt i natten, jag är ingen kvällsmänniska.

Jonathan: Jo, jag har en BMW, men jag är så sjukt besviken på den.. :( 328an klarade sig betydligt bättre i snön än vad denna gör.. Denna är mest tragisk, och tar sig knappt fram alls.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Jag promenerar mellan lund och föräldrahemmet två mil utanför lund titt som tätt, tar lite över tre timmar. Så vi är fan inte veka allihop... ;)

Edit: Visst fan, jag är ju född i uppsala:huvet

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det handlar inte om att jag inte orkar... Men jag VILL INTE, varför ska jag då göra det när det finns andra alternativ? :näsblod

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Julfest på fredag med nya.. eh.. nuvarande jobbet. Försöker få dit en tjej från mitt konto att haka på.
:brynad

Sistamånadenivästrahemisfärennuskadetraggas... :banana

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Julfest på fredag med nya.. eh.. nuvarande jobbet. Försöker få dit en tjej från mitt konto att haka på.
:brynad

Sistamånadenivästrahemisfärennuskadetraggas... :banana

Been there, lycka till. :D

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Inte ett dugg slapp, men jag hatar snö och kyla, och blir på skitdåligt humör så fort jag måste vistas ute i det. Eftersom jag har häst måste jag vara ute i skiten minst 2 h/dag, och då går jag väääldigt ogärna ut i skiten än en gång.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det handlar inte om att jag inte orkar... Men jag VILL INTE, varför ska jag då göra det när det finns andra alternativ? :näsblod

Vi bara skojar ;)

Jag hatar också snö och kallt, iallafall här nere i skåne. Vinter här är fan meningslöst, inga backar att åka skidor i och så fort det börjar snöa blir det slaskigt på ingen tid alls. Och så är det för kallt för normala kläder men inte så kallt att man orkar klä sig ordentligt vilket gör att man fryser satan. Totalt meningslösa jävla skånevinter...:huvet

Gillar däremot när det är snö på de skidorter jag besöker årligen, tycker snön kan hålla sig där året om istället för att komma hit och ställa till det.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Det här är fan en bra livsfilosofi.

"Jag kan men jag vill inte" :yoparty

/Tar bilen till jobbet fast det bara tar 10 minuter att cykla

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ja, för jag tog ju illa vid mig? :va Ni får tycka och tänka vad ni vill om mig, jag gill inte snö för den sakens skull.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Ja, för jag tog ju illa vid mig? :va Ni får tycka och tänka vad ni vill om mig, jag gill inte snö för den sakens skull.

Ha ha, lugn och fin nu. Vem fan gillar vintrar? Eller iaf skånska vintrar. MEN nu råkar vi bo här och får således stå ut med smutsen eller flytta utomlands, vilket inte jag pallar än iallafall.

Så då är det bara att trava på och tänka sig bort mot den kommande regnsommaren med den gråmulna midsommaren :) Nåja, vi behöver iaf inte törsta ihjäl här. Det måste väl vara ett plus?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Världens snabbaste klor. Det var det jag menade med första svaret på ditt väderbryderi. Lyft blicken lite, så blir du inte så förbannad på allt så snabbt.
Välment, om än klumpigt formulerat, lite för trött för finskrift.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO