Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Fika?

Själv har jag kommit in i flyttar-kanske-snart-från-stan-mode..

Om du menar dricka kaffe o snacka skit så visst. :) Men ja åker inte upp till jönköping. :hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
BAH! En skåning som jobbar? Den går jag inte på! :4skrika

Appapp, det är rosengårdarna och övriga bidragstagarna som inte jobbar... Resten av skåne består av bönder och bönder jobbar alltid ;) :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Appapp, det är rosengårdarna och övriga bidragstagarna som inte jobbar... Resten av skåne består av bönder och bönder jobbar alltid ;) :D

Hahahhahaa tala för dig själv! Jag är inget av det du räkna upp, jag är utlänning och workoholic. ;)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Fan va söta alla blev helt plötsligt. Vad hände med Dallas-versionen av tråden? :crash

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Jaja, det duger inte att bara dyka upp. Man måste säga nåt elakt oxå, du kan ju börja med mig och sen beta dig vidare!
:hihi

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jaja, det duger inte att bara dyka upp. Man måste säga nåt elakt oxå, du kan ju börja med mig och sen beta dig vidare!
:hihi

Ok, men du måste ge mig lite bakgrundshistorik, födelseort, födelseår, skostorlek, antal piercingar, vilken drog du är beroende av, hur många mobbade du i gymnasiet, är du verkligen singel, m.m.

Annars slår jag vilt i luften omkring mig och det gynnar ju ingen. :)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Om du menar dricka kaffe o snacka skit så visst. :) Men ja åker inte upp till jönköping. :hihi

Dricker inte kaffe men snacka skit är jag bra på :p

Vad sägs om att mötas på halva vägen? Nångång efter 21 januari i Halmstad ;)

Det blir även svaret på Blöjans fråga. Halmstad.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Om du ska flytta till Halmstad så är det inte halva vägen. Du kan ta o palla ner dig till Helsingborg isf, där är jag varje dag. :D

Dricker inte kaffe men snacka skit är jag bra på :p

Vad sägs om att mötas på halva vägen? Nångång efter 21 januari i Halmstad ;)

Det blir även svaret på Blöjans fråga. Halmstad.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Om du ska flytta till Halmstad så är det inte halva vägen. Du kan ta o palla ner dig till Helsingborg isf, där är jag varje dag. :D

Haha Halmstad är ju mer än halva vägen för mej. Det är längre till Jkpg än till Malmö.

Jaha ja men Helsingborg blir ju nästgårds isåfall. Då tycker jag vi spikar en fika nångång framöver. Håll tummarna för att jag kommer in på högskolan där nu bara för jag är så trött på denna stan.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Ok, men du måste ge mig lite bakgrundshistorik, födelseort, födelseår, skostorlek, antal piercingar, vilken drog du är beroende av, hur många mobbade du i gymnasiet, är du verkligen singel, m.m.

Annars slår jag vilt i luften omkring mig och det gynnar ju ingen. :)

Slå vilt, det tycker jag låter mkt festligt! :rofl

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hahahhahaa tala för dig själv! Jag är inget av det du räkna upp, jag är utlänning och workoholic. ;)

Trevligt, själv är jag född i uppsala och därmed undantagen regeln om skåningar:D

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO